Stránka 49 z 59
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 12 pro 2022, 19:47
od Storman
Rovnako odporúčam Štěpánka v Kladně.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 12 pro 2022, 22:35
od clifftorr
Domanský Praha :
1. garančka 2020 - 5200 kč
3. garančka 2022 - 5800 kč
motor 1.4 cwwt 100 hp
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 13 pro 2022, 17:20
od Mouse80
Prvni garancka viz hyundai dole v popisku.
Bos auto a. s. Trutnov -- 6740. Prej vse ok. Cena nic moc
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 13 pro 2022, 17:27
od doktorauto
CLIFFTOR aký motorový olej tam dali viskozitu a tip.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 13 pro 2022, 17:46
od thaischumi
Na faktuře bude pravděpodobně "spravný" olej. V motoru bůhvíco, třeba nejlevnější 10W40 A3/B4 nebo klidně starý nevyměněný olej.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 13 pro 2022, 22:06
od clifftorr
olej 5w30 ACEA C3 , nic víc není
3,7 l za 1673 kč včetně dph
olej vyměněný , před výměnou hnědo-černý po výměně hodně světle žlutý, po ujetí asi 10 km stejná barva
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 13 pro 2022, 23:06
od thaischumi
ACEA C3 do 1.4 CVVT bych nelil. Dražší a hůře maže než ACEA A/B. Jediný důvod je kvůli GPF, a 1.4 CVVT GPF nemá.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 14 pro 2022, 08:23
od clifftorr
viděl bych na to to co zrovna mají v sudu, koukal jsem do manuálu a je tam opravdu bez GPF B2 (já) , s GPF C3
Jelikož obě možnosti jsou možné, tak bych se vsadil že v sevisech bude všude dražší C3 , nejen kvůli ceně , ale že je i univerzální.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 14 pro 2022, 17:12
od Sairex22
Ahoj, čo viem tak by Domanský ti urobí olej a filtre na 1,5DPI za 7500kč, ale to som si zistil až po tom čo mi v Lenner Říčanoch vyúčtovali za 1. garančku 12 tisíc.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 14 pro 2022, 17:51
od Sairex22
Hádam niekomu pomôžem ušetriť niekoľko tisíc za servis. LENNER nikdy viac! Pri telefonickej objednávke mi bola oznámená orienračná cena na 1. garančnú prehliadku na 1.5 DPI okolo 6 tisíc. Vyfaktúrovaná cena 11887Kč s DPH. Nehovoriac o tom, že po umytí bolo špinavé zádverie.
Toto je odpoveď vedúceho servisu:
"Po prozkoumání objednávky a zakázky jsem došel k tomu, že při objednání Vám bohužel byla sdělena předběžná cena pro motorizaci 1.5 T-GDI, kde cena první servisní kontroly opravdu vychází na 6000 kč. Kde vznikla chyba, jestli špatným nahlášením motorizace (to se bohužel stává velice často nebo špatným odhadem servisního poradce), nejsem schopen posoudit.
Každopádně na Vašem vozidle dle zakázky byly provedeny pouze úkony předepsané výrobcem.
30 000 km/12 měsíců - cena bez DPH
Časová norma prohlídky (Nh) - 1 953 Kč
Výměna filtru klimatizace - 279 Kč
Kontrola klimatizace - 140 Kč
Výměna brzdové kapaliny - 279 Kč
Seřízení geometrie - 1 674 Kč
Olejový filtr - 163 Kč
Motorový olej - 2 683 Kč
Brzdová kapalina - 285 Kč
Vzduchový filtr (Klimatizace) - 696 Kč
Těsnění zátky oleje - 45 Kč
Ošetření laku karoserie - 698 Kč
Prohlídka karoserie - 698 Kč
Cena bez DPH - 9 592 Kč
Cena celkem včetně DPH - 11 607 Kč Plus spotřební materiál"
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 14 pro 2022, 18:40
od doktorauto
Podľa mna pre motorizaciu 1.4 74 kw je najvhodnejši 5W30 A5 B5.Čo Vám liali od akého výrobcu som mal na mysli.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 14 pro 2022, 21:10
od clifftorr
výrobce oleje nebyl uveden
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 14 pro 2022, 21:51
od Espero
Já od Lennera také zmizel s I 30. Nejen kvůli ceně, ale také kvůli jednání, psal jsem o tom tenkrát na vláknu týkajícím se mého bývalého I30.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 15 pro 2022, 07:46
od Martinsp
Normálně tě oškubal jak slepici, ale máš se předem zeptat co ti budou dělat.
Re: 1. Garanční prohlídka
Napsal: 15 pro 2022, 09:29
od Mouse80
Geometrie neni povinna pro prvni rok, proto jsem ji nechtel
. Jinak jaky olej davali nevim, prej predepsanej
. Je mozny ze jen pulku
protoze jsem ujel 3km.a dival sem se na olej a byl o neco malo svetlejsi nez pred vymenou. Nelibylo se mi, jak vazbi radio ve vybave start - prej to delaj vsechny radia, spatne zvolenej vyrobce tudíž vlastnost co nejde reklamovat. U dveri ridice mam popraskanou gumu ve dverich. Vypada to jako bych ji odtrhnul primrzlou, ale to se nestalo. Taky smula, to prej uz resili a doslo se k tomu, ze je to poskozeny pri nastupovani. Takze taky reklamace neni mozna . Jeste vydrzim tak dve max tri garancky a s hyundai servisem koncim. Jde jen o to aby se neprojevila casem nejaka zavada, kdyz uz to je vylepsenej motor. Myslim jako po letech byl problem u koncernu s rozvodama u prvnich 1,2 tsi.