Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
myslim ze Black Sheep chcel napisat to ze u starsieho auta vzrastaju naklady na servis vzhladom k jeho cene. Palivo ta stoji tak isto, poistka v podstate tiez (to je relativne zanedbatelna polozka).. prevadzkove naplne musis menit na novom a starom tak isto ( u novych vlastne menej casto, pretoze jednak ide technika dopredu a jednak to nezerie olej a tak)
je ale fakt ze ak si napr na zaciatku kupis ALU disky za 25 000kc a najazist 100 000km tak si ich uzijes podstatne menej ako ked najazdis 300 000km.
je ale fakt ze ak si napr na zaciatku kupis ALU disky za 25 000kc a najazist 100 000km tak si ich uzijes podstatne menej ako ked najazdis 300 000km.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: doplňky na novýho Accenta
Pokud jde o následovníka za mého , tak mám celkem jasno. Bude to určitě větší auto, nejspíše střední třída. Mám v merku Lagunu III, C5 III, hodně se mi líbí CH Cruze s motorem 1,8V 104kW nabo 2.0 VCDi 120kW.
V případě méně příznivého vývoje to vidím na nižší střední, horkým favoritem bude jistě nová C4, ale taky čekám na nástupce Elantry.
Nezavrhuji ani nový Accent, ale to by musel opravdu hodně překvapit, hlavně kvalitnějším a komfortnějším podvozkem.
EDIT: Ježíš napsal jsem to do jiného vlákna , prosím Martuna o přesun do toho správného.
V případě méně příznivého vývoje to vidím na nižší střední, horkým favoritem bude jistě nová C4, ale taky čekám na nástupce Elantry.
Nezavrhuji ani nový Accent, ale to by musel opravdu hodně překvapit, hlavně kvalitnějším a komfortnějším podvozkem.
EDIT: Ježíš napsal jsem to do jiného vlákna , prosím Martuna o přesun do toho správného.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
tombas
uklizeno, zameteno.. Takových uvědomělých jen houšť !
uklizeno, zameteno.. Takových uvědomělých jen houšť !
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
OT: Tombas, posledný príspevok si vieš aj sám vymazať! Skopíruješ si to čo si napísal a vymažeš posledný príspevok a odpovieš tam kde si chcel.
A Martun nemusel pohnúť ani prstom
A Martun nemusel pohnúť ani prstom
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Enginner
Jsme zato placený ne?
Jsme zato placený ne?
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Myslíš placený dobrým pocitem že?
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Joj, tak to jsem nevěděl, ale dík za přesun a upozornění.
Jen ještě k tomu následovníku, skoro jistě to bude zase lehce ojeté, max. 3 roky staré auto, u nového auta je ztráta ceny při následném prodeji příliš vysoká.
Jen ještě k tomu následovníku, skoro jistě to bude zase lehce ojeté, max. 3 roky staré auto, u nového auta je ztráta ceny při následném prodeji příliš vysoká.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Farrael píše:Myslíš placený dobrým pocitem že?
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Ale ten požitek, když si jdeš koupit nový auto ... to lepší než sex a pak, už jsem viděl spousty lidí hodně nešťastných, po koupi ojetiny .... lepší koupit new car, ojezdit ho kousek od smrti a zase jít do novýho ....tombas píše: Jen ještě k tomu následovníku, skoro jistě to bude zase lehce ojeté, max. 3 roky staré auto, u nového auta je ztráta ceny při následném prodeji příliš vysoká.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Vilda
Teda nevím nevím, jestli je to lepší než sex.. to bude asi tím věkovým rozdílem mezi námi.. Ale musím uznat že to byl super pocit si sednout do nového auta s pocitem že jsem první.. a ta vůně novoty...
Teda nevím nevím, jestli je to lepší než sex.. to bude asi tím věkovým rozdílem mezi námi.. Ale musím uznat že to byl super pocit si sednout do nového auta s pocitem že jsem první.. a ta vůně novoty...
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Taky dávám přednost mít auto už pěkně "od miminka". Nepopírám, že koupě jedno- až dvouročka se známou historií je dobrý kauf, ale člověk musí mít velmi důvěryhodný kontakt a má často jen omezený výběr. A kupovat to nové je fakt po všech stránkách nesrovnatelně lepší pocit i zážitek
Jedině, že by si Vilda dojednal lehce ojeté, mezitím chodil do autosalonu a sedal si tam do funglovky, plánoval výbavu, barvy, nadával na dodací lhůty a pak v poslední chvíli koupil to jeté a nastříkal si tam rychle sprej s vůní "novoty"...
Jedině, že by si Vilda dojednal lehce ojeté, mezitím chodil do autosalonu a sedal si tam do funglovky, plánoval výbavu, barvy, nadával na dodací lhůty a pak v poslední chvíli koupil to jeté a nastříkal si tam rychle sprej s vůní "novoty"...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Tak nové auto má jistě svá pozitiva a sociální jistoty, ale rozdíl v pořizovací ceně lehce ojetého (v případě mého ácy 9 tis. km) a nového byl zhruba 100 tis. Kč a to je teda už hodně drahý pocit.
Už jesm nové auto kupoval a trvrdím, že alespoň jednou v životě by to měl zažít každý, nicméně teď už se na to dívám spíše rozumem než emocema.
Moderní auta s pětiletou zárukou budou i lehce ojetá ještě dost dlouho v záruce a opotřebení minimální. Cenový rozdíl už bude ale výrazný. Za ten rozdíl ceny můžu mít mnohem lepší výbavu nebo větší a luxusnější model.
Už jesm nové auto kupoval a trvrdím, že alespoň jednou v životě by to měl zažít každý, nicméně teď už se na to dívám spíše rozumem než emocema.
Moderní auta s pětiletou zárukou budou i lehce ojetá ještě dost dlouho v záruce a opotřebení minimální. Cenový rozdíl už bude ale výrazný. Za ten rozdíl ceny můžu mít mnohem lepší výbavu nebo větší a luxusnější model.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Jenže u ojetin si vybírat výbavu na míru moc nejde, bere se prostě to, co je v autě a primární při výběru je stav auta jako takový. Výbavu tam lze sice doplnit, ale já obvykle do ojetin nic moc vrážet další peníze nechci, takže výbavu doplnuji minimálně nebo vůbec. Nové je prostě nové.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Musíš koupit ojetinu v plné palbě, tam už pak není co dokupovat.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Souhlasim s Tombasem. Nové je super a mám občas těžké cukání zajít do autosalonu a vzít si ho na leasing. Jenže vím, že je to nesmysl. Možná někdy jednou, ale radši koupit lehce ojeté auto, kterému podstatně klesla cena, než koupit fungl nové a ztratit cenu už jen tím, že vyjedu z autosalonu.
Dám krásný příklad za všechny.:
Můj otec si koupil nového megana v kombíku před dvěma lety cca. Cena byla asi asi 440tis. Nepamatuju si přesně. Pár měsíců po tom co to koupil mu to zbořil debil ve vraku Felicie, bez povinka se čtyřmy roky propadlou technickou a ještě to byl nějakej pošuk s pochybnou minulostí. Auto nebyla totálka, ale bok zbořenej pěkně. Každopádně opraveno a bouráno poměrně dost.
Pak - to je ale až na první případ blbost mého otce (neb mohl zaparkovat jinde) začal někdo objíždět lak auta klíčem. A auto je poškrábané na spoustě míst fest až na plech.
Takže shrnuto podtrženo auto ztratilo za ty dva roky obrovskou část ze své pořizovací ceny.
A co je z toho ponaučením? Tohle se potencionálně může přihodit každému autu a o to víc to pak zamrzí u toho nového auta, kde se pak stává špatnou investicí.
Takže shrnuto podtrženo, pokud nevydělávám desítky až stovky tisíc měsíčně, tak se nové auto nevyplatí. Je lepší rok - až cca pět let ojeté auto s perkfetním stavem a dobrým nájezdem za dobré peníze i za cenu nemožnosti vybrat auto zcela podle svých představ. A i to se dá vyřešit plnou palbou. Horší je to tam pak třeba s tou barvou no. Ale tak jak se říká barva nejezdí.
Dám krásný příklad za všechny.:
Můj otec si koupil nového megana v kombíku před dvěma lety cca. Cena byla asi asi 440tis. Nepamatuju si přesně. Pár měsíců po tom co to koupil mu to zbořil debil ve vraku Felicie, bez povinka se čtyřmy roky propadlou technickou a ještě to byl nějakej pošuk s pochybnou minulostí. Auto nebyla totálka, ale bok zbořenej pěkně. Každopádně opraveno a bouráno poměrně dost.
Pak - to je ale až na první případ blbost mého otce (neb mohl zaparkovat jinde) začal někdo objíždět lak auta klíčem. A auto je poškrábané na spoustě míst fest až na plech.
Takže shrnuto podtrženo auto ztratilo za ty dva roky obrovskou část ze své pořizovací ceny.
A co je z toho ponaučením? Tohle se potencionálně může přihodit každému autu a o to víc to pak zamrzí u toho nového auta, kde se pak stává špatnou investicí.
Takže shrnuto podtrženo, pokud nevydělávám desítky až stovky tisíc měsíčně, tak se nové auto nevyplatí. Je lepší rok - až cca pět let ojeté auto s perkfetním stavem a dobrým nájezdem za dobré peníze i za cenu nemožnosti vybrat auto zcela podle svých představ. A i to se dá vyřešit plnou palbou. Horší je to tam pak třeba s tou barvou no. Ale tak jak se říká barva nejezdí.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.