Stránka 6 z 8
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 11 pro 2012, 15:07
od Luboshak
Jistě.
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 11 pro 2012, 20:50
od laufas
m1na píše:Takze, pokud se mi neco pokazi tak vramci zaruku si zavadu muzu jet bezplatne opravit do jakyhokoliv autorizovanyho servisu?
Jasny. Muzu se zeptat, kdo ti to konkretne rikal u toho Hejcina? Trosku uz se tam orientuju, za ty roky
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 09:14
od m1na
Toto jsme si myslel sam. V hejcine mi tvrdili (coz i potvrdili mailem s Hyundaiem), ze na Hnevotinske nemaji autorizovany servis a elite jako autorizak nemuze vystupovat. Jaka pani to byla ti jemno nereknu, ale co jsem odsledoval, tak tam jsou 3 prodejkyne, asi pani majitelka, pak jedna cernovlasa a jedna hnedovlasa, s tou jsme jednali + jeste prodavac ji pritakaval. Puvodne byla hodne prijemna, ted uz ne
. Spis byla nastvana a rikala, ze nechape proc jdou v Brne tak dolu pod cenu auta (asi konkurencni boj na coz v OL nejsou jeste zvykli
) a jestli mi to za to stoji jezdit do Brna + ze Hejcin uz je zavedena firma s hromadu spokojenych zakazniku jinak by se neudrzeli 20 let ... Dneska pujdu prosondovat na Hnevotinskou zda opravdu plati jejich nabidka. Prinejhorsim pojedu do Brna.
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 11:48
od laufas
Dokazu si to tam predstavit, i ty kecy z cesty. Ach jo, uz jsem Hejcinu po dlouhe dobe prichazel pomalicku na chut, ale jeste tu naivitu musim zbrzdit
Nicmene at chci nebo ne, jedu tam na garancku... Pak napis, jaks dopadl na Hnevotinske. Btw co Opava nebo Zlin?
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 12:47
od m1na
Tak jsme byl na Hnevotinske. Nemaji vlastni servis protoze budova je mala, ale maji smluvni servis v Elitu, ktery se stane autorizovanym servisem. Udajne se tam byli lidi od Hyundaie podivat pouzivaji tam znackove dily, je to tam posvecene. Zaruka servisovanim u nich nepada. Docela byli nastvani, ze je Hejcin pomlouva (zdaleka ne poprve). Udajne dokonce lidi k nim jezdi na servis. Dokonce od nas vyzvidali jmeno prodavacky, ze si na ni budou stezovat (ja si ho nepamatoval
).
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 14:37
od laufas
Je to presne o te konkurenci. Hejcin byl zvyklej, ze si muze delat co chce. Bud to zakaznik vezme nebo musi trajdat nekam jinam. V nasem pripade to byl Zlin
Doufam, ze jim Hnevotinska pristrihne kridla a uroven poroste diky konkurenci!! Btw diky za info
edit: jeste bych doplnil, ze Hejcin sem chodil. Uz nepripsivaji, ale jestli to tu aspon pozoruji nevim
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 17:13
od vena222
A jak seti líbilove Zlíně.Dle smajlíka asi nic moc.Nějak se to tam často střídá
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 20:28
od laufas
Smajlik nic moc, protoze mi prijde na hlavu jezdit do Zlina, kvuli servisu... Nicmene byli jsme spokojeni, nic proti.
m1na: Tedka jsem jel v Prostejove a zjistil jsem, ze u tesca je taky hyundai. Co tam, zkousels?
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 12 pro 2012, 21:55
od bony
V Prostejove je taky Hyundai i servis, ale jen na drobnost auto prijmou v PV a zavezou ho do Vyskova...
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 13 pro 2012, 11:24
od m1na
laufas: jo tam jsme psal, po odpovedi, ze me radi uvidi a at prijedu vyzkouset auto bla bla bla ... jsme jim poslal nabidku od jinych a zda se dokazou dostat na stejnou uroven, uz neodpovedeli, dal jsem neresil.
SERVISNÍ PROHLÍDKA
Napsal: 08 led 2013, 21:58
od doli
AHOJ.MÁ NĚKDO ZKUŠENOST SE SERVISNÍ PROHLÍDKOU V OSTRAVĚ HRABOVÉ S VOZY i30.
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 28 úno 2013, 07:14
od alcione
AUTOPALACE BA
tak som sa pokusal opat a znova reklamovat chrastenie motora u autopalace BA. z predoslymi zlymi skusenostami to teraz dorazili uz uplne. pri prvom kontakte odpisali hned, pisal som riaditelovi ten to podsupil nejakemu inemu a ten napisal - ze nech pridem na testy a ze sa na to pozru. tak som im slusne odpisal ze som absolvoval uz tie ich akoze testy a akoze opravy a ze chcem auto opravit a nie pocut rozpravky. po tomto sa uz vobec neozvali. tak som ich kontaktoval znova a cuduj sa svetu- vobec nereaguju. uplne ako cigani, bez urazky
navyse okrem tohoto my klamali pri oprave. alebo otvorene povedali ze to neopravia. alebo pri predaji kde mi nevedeli povedat ako sa sklapaju sedacky pre vacsi kufor. alebo my povedali ze 2 ikony na vyhrievanej sedacke su zadok a chrbat a 1 je len zadok, pricom to je len intenzita ohrievania. proste elementarna neschopnost predajcu, ktory navyse ma dobre ze nezozral co ho tam vobec kupujem auto. navyse pri oprave predneho naraznika som po case zistil ze ho zle uchytili ci co lebo sa hybe ako maslo. proste AUTOPALACE = KATASTROFA. ukrajina 1985
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 30 kvě 2013, 18:06
od vena222
Má někdo zkušenost se servisem v Uherském Hradišti?Dík za odpovědi
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 14 čer 2013, 13:39
od janik3
Košice Moldavská (síce nie i30 ale servis je spoločný):
dvaja prijímací technici sedia za pc, nos ponorený do klávesnice, neviditeľný plášť oblečený. postavím sa k jednému a čakám. po 30 sekundách sa opýtam:
môžem vás vyrušiť?
čo potrebujete?
bla bla bla
chodťe ku kolegovi, objedná vás na diagnostiku
prídem k druhému, zopakujem problém a bez porozmýšľania čo to môže byť, odpovedá:
o týždeň môžete prísť na diagnostiku.
ok, môžem a som aj teraz tu s autom, keby sa dalo aj teraz, mám čas.
vidíte kde vás píšem...?
potom som sa ešte opýtal na nejakú v minulosti menenú vec, či je ešte v záruke a nechcem to tu popisovať, no v živote som sa v žiadnom servise (a že som ich už prešiel) nestretol s takou neochotou ktorá nasledovala v rozhovore (starý socik - neviem, nedá sa), až som bol aj ja drzý, no nedalo sa ináč a tým pádom som bol v tomto servise 1. a hneď aj 2. (posledný) krát.
Re: Servisne a Predajne miesta I30 - skusenosti
Napsal: 14 čer 2013, 17:26
od vlado1979
Tiež sa divím keď prídem do akéhokoľvek showroomu, nikde ani noha, chodím 10 minút, nezájem a predajca stále za pc. Čo tam robia ? Hrajú počítačové hry, facebook alebo neviem čo ...
Bohužiaľ si neuvedomujú heslo, náš zákazník, náš pán. Toto by malo byť hlavné krédo vyryté do kameňa u každého predajcu. Opak je pravdou. Chcem kúpiť auto, ale predajca sa správa tak, že ho otravujem a on musí súrne niečo v pc riešiť, pritom mesačne predá pár ks.
V médiách či PR článkoch len kecy ako je zákazník dôležitý, priorita sú služby a blá, blá, blá. Sebavedomý pán riaditeľ by sa mal zamaskovať ako v jednej relácii na spektre (utajený šéf) a pozrieť sa do showroomoch ako to tam vyzerá. Zaplakal by.