Stránka 6 z 8
Re: Blow-Off
Napsal: 15 bře 2010, 10:05
od Vladislav Bureš
tak to je síla ale také způsob, ale myslím že bov hadice a píšťaly vyjdou dráž jak písťák s trumpetkou, který bude pískat víc jak sériový imprezy
Re: Blow-Off
Napsal: 15 bře 2010, 10:54
od MichaelS
Používám HKS SSQV a zvuk nádhera je slyše na míle daleko a je to ten vysoký tón.
Re: Blow-Off
Napsal: 15 bře 2010, 11:29
od Vladislav Bureš
MichaelS píše:Používám HKS SSQV a zvuk nádhera je slyše na míle daleko a je to ten vysoký tón.
No tedy nevím při jakém tlaku ti to tolika píská ale těch 0,4 není nic extra a Scoupe nemá o moc větší v MAX a na to se tolika nejezdí. Jako při větším ano, ale znám mnohem výraznější tak jsem to myslel
Re: Blow-Off
Napsal: 15 bře 2010, 11:45
od MichaelS
Vladislav Bureš píše:MichaelS píše:Používám HKS SSQV a zvuk nádhera je slyše na míle daleko a je to ten vysoký tón.
No tedy nevím při jakém tlaku ti to tolika píská ale těch 0,4 není nic extra a Scoupe nemá o moc větší v MAX a na to se tolika nejezdí. Jako při větším ano, ale znám mnohem výraznější tak jsem to myslel
Scoupe mi plnilo 0,6, a Eclipse seriově 0,7 jinak jezdím 1,0baru.
Re: Blow-Off
Napsal: 15 bře 2010, 11:50
od Vladislav Bureš
Mě to s porovnáním s jinými nepříjde tak hlasité ale to je jedno píská to pěkně to ano, ale je to jiné než se běžně slyší na silnici přeci jen rozdíl ceny je několikanásobný a většina pístků je děláno hlavně pro efekt proto tam mají jeden či už i dva trychtýře pro EFEKT.
Jde mi o to aby si to někdo nekoupil a pak se nedivil co mu to dělá že chtěl něco jiného.
Je rozdíl mezi nembránovým a pístkovým a to jak ve vzhledu připojení funkci tak zvuku. Některé se seřizují a nastavují takže když to špatně uděláte a podfukuje tak auto blbne ale je to jen o seřízení ale občas i o špatné fukčnosti obzvláště u levných. Naopak u SSQV se připojí a hotovo. Ostatek si zařídí bov sám, pracuje v jakémkoli rozdílu tlaků. Není to jen o tom koupím si bov a jedu čím více ušetříte tím více je s tím potom práce.
Re: Blow-Off
Napsal: 15 bře 2010, 12:26
od MichaelS
Přesný názor.
Re: Blow-Off
Napsal: 02 kvě 2010, 13:41
od -JxD-
Mám takovej malej problém s bov, jestli by náhodou někdo nevěděl, čím by to mohlo být...
Ve zkratce - nefunguje. Mám ho normálně připojenej za turbem těsně před sáním, zapojenej je do podtlakový hadice, ale prostě nic, jako kdyby tam nebyl. Mám kopii greddy (od rysavyho) pístkovou, regulovatelnou, zkoušel sem to nastavit na všechny způsoby, ale bov nic, prostě neodfoukne nikdy a místo toho se to vrací a sviští přes filtr...náhodou někdo nevíte, co s tím?
Re: Blow-Off
Napsal: 03 kvě 2010, 07:44
od Vladislav Bureš
Už ti na autě fungoval nebo ještě ne? Nepředpokládám že by jsi to špatně zapojil ale i to se stane. Další věc je jestli se do něj nedostala nějaká nečistota. Takže si zkontroluj zapojení jestli máš ovládací hadičku zapojenou v bloku sání za klapkou na okruhu který neslouží k ovětrání recirkulaci či podobně kde by odcházel tlak. Potom když tohle vše bude správně tak ho rozeber vyčisti promaž podívej se jestli tam ryšák nedal podložku pod pružinu pro držení ve větším tlaku a ty foukáš moc málo. Co třeba nějaká dirka v hadičce? Pokud nikde nic tak mu asi udělej pápá. BOV je velice jednoduché zařízení tam není moc možností. Jen tak čistě náhodou když jedeš na plno nechová se motor nějak jinak? jiný zvuk či tak? jde mi o to jestli ti někde neutíká vzduch
Re: Blow-Off
Napsal: 15 kvě 2010, 00:16
od -JxD-
Tak dobrá a špatná zpráva
Ta dobrá je, že BOV už funguje..
Ta špatná je, že si dělá bordel v motoru, konkrétně mě nejvíc štve to, že stačí střední boost a jakmile vyřadim, tak motor chcípne. Normálně za jízdy. Což je v některých situacích celkem nepěkné...už jsem BOV utáhl, takže se to projevuje míň, respektive chce to větší boost, aby se to projevilo, ale pořád stačí jedno přeřazení po prudšim zrychlení a chcíp. Zvláštní je, že si to "pamatuje, že to má chcípnout, tj. dejme tomu prudkej rozjezd, rychlý přeřazení s odfouknutím, chvíle jízdy se zařazenou rychlostí a třeba po minutě člověk šlápne na spojku a najednou to chcípne. Stejně tak mi přijde, že když brzdim motorem a trochu pak přidám plyn, tak motor nejdřív chvilku ještě víc přibrzdí a až pak se chytne (dřív tohle vůbec nedělalo).
Yurii mi doporučil to zapojit sem (viz obr), takže tam to mam....nějaké rady?
Re: Blow-Off
Napsal: 17 kvě 2010, 08:51
od Vladislav Bureš
Pokud dobře vidím tak tě nasměroval na ovládací membránu palivové lišty. Tam bych to tedy nedal, ale to asi jen z principu, ale udělal bych si s tím BOVem test rozjed se jak píšeš a nech ho chcípnout a pak pokud ti tam drží na hadičce do něj fouknout jestli uniká tlak pokud ano což bych čekal a vyčištění nepomohlo tak ho vyhoď.
Re: Blow-Off
Napsal: 17 kvě 2010, 11:17
od Yurii
No vidíš to men vlastně vůbec nenapadlo že to vede k tý liště tam asi bude zakopanej pes
No schválně se odpoledne mrknu do svýho motoru kam to zapojit líp.
Re: Blow-Off
Napsal: 07 črc 2010, 02:47
od Tomson-tr
akym ventilom ziskam takyto sound?
http://www.youtube.com/watch?v=1Ksu9a4F ... re=related
lebo ten HKS som si vsimol ze tak viac piska ako odfukuje
Re: Blow-Off
Napsal: 07 črc 2010, 06:26
od Piskotkiller
No tohle by mohl dělat možná Blitz nebo taky Greedy RS
Re: Blow-Off
Napsal: 08 črc 2010, 00:59
od Tomson-tr
a ktory BOV je teda lepsi?piestikovy ci membranovy?
Re: Blow-Off
Napsal: 08 črc 2010, 07:01
od Vladislav Bureš
Každý bov HKS BLITZ GREDDY a jiné kvalitní značky má membránu. Pístek mi příjde že je jen konstrukčně a výrobně jednoduší proto je levnější, ale má své neduhy pro které byl vytvořen pístkový.