Stránka 6 z 16

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 12:09
od oKo
89majlo96 píše:... este som tam vodu nedolieval...
To už svádí k domněnce, že ostřikujeme benzínem z nádrže. :mrgreen:
EDIT: Není to důvod, proč PP ukazuje nižší spotřebu než si spočítáme u pumpy? :shock:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 12:21
od laufas
89majlo96 píše:ja mam auto viac ako rok a pol a este som tam vodu nedolieval, neviem ci na garancke dolievali, ale ja urcite este nie... mozno ze je fakt bezodna :mrgreen:
My mame hnujdaje taky uz dlouho a voda porad erární :D Moc neostrikujem. Dneska budu :hyu: umyvat, tak zkontroluju i kapaliny a dam echo :wink:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 17:57
od matysekul
To mi vysvětlete,zrovna teď mi došla kapalina.Letos už podruhé.Kudy jezdíte,že nepotřebujete ostřikovače? Já osobně rád vidím :-

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 18:20
od 89majlo96
matysekul píše:To mi vysvětlete,zrovna teď mi došla kapalina.Letos už podruhé.Kudy jezdíte,že nepotřebujete ostřikovače? Já osobně rád vidím :-
mozno CW ma mensiu nadrzku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 19:32
od zello
majlo na garancke radi zvyknu dolievat vsetky kvapaliny.

nadrzka ma nieco medzi 3 az 5 litrov. Tearz si uz nepamatam, lebo uplne prazdnu nadrzku som mal naposledy vo februari a nie som si isty ci som kupoval patlitrovu alebo len tri. Ale naposledy som kupoval tri litre a nedal so ju tam celu , ale kolko tam bolo To fakt netusim.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 19:45
od Radek Švub
zello píše:majlo na garancke radi zvyknu dolievat vsetky kvapaliny.

nadrzka ma nieco medzi 3 az 5 litrov. Tearz si uz nepamatam, lebo uplne prazdnu nadrzku som mal naposledy vo februari a nie som si isty ci som kupoval patlitrovu alebo len tri. Ale naposledy som kupoval tri litre a nedal so ju tam celu , ale kolko tam bolo To fakt netusim.
Tak já jsem ji měl dneska prázdnou a vlezlo se mi tam 4,5 litru.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 20:07
od oKo
zello píše:majlo na garancke radi zvyknu dolievat vsetky kvapaliny.
A co dolívají? Mají něco předepsáno Hyundaiem nebo si to servis volí sám?
Radek Švub píše:Tak já jsem ji měl dneska prázdnou a vlezlo se mi tam 4,5 litru.
Dík. Proto ty delší intervaly plnění. Takže přejdu ze 3 l na 5 l kanystříky.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 20:17
od laufas
Koukal jsem a kapaliny do ostrikovacu tam je hafooo. Ostrikuju strasne malo, neni potreba. Taky rad vidim, ale to jezdite polem, ze mate okno na ostrikovani nebo kazdou musku hned stirate?

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 20:46
od zello
laufas píše:Koukal jsem a kapaliny do ostrikovacu tam je hafooo. Ostrikuju strasne malo, neni potreba. Taky rad vidim, ale to jezdite polem, ze mate okno na ostrikovani nebo kazdou musku hned stirate?
Laufas bude to asi hlavne tym kolko jazdis a kedy.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 20:53
od laufas
zello píše:
laufas píše:Koukal jsem a kapaliny do ostrikovacu tam je hafooo. Ostrikuju strasne malo, neni potreba. Taky rad vidim, ale to jezdite polem, ze mate okno na ostrikovani nebo kazdou musku hned stirate?
Laufas bude to asi hlavne tym kolko jazdis a kedy.
S tim pocitam. Najezdeno 10 a pul litru a nadrzka nedolivana. 70% mesto 25% okresky 5% dalnice

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 21:01
od SKV
Dnes jsem dával letní kapalinu místo zimní, takže jsem vytáhl tu originální+dolévanou a bylo toho cca 5l. Takže docela úctyhodný objem.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 21 čer 2009, 21:02
od matysekul
Auto stojí stále venku.Vyšší prašnost ve městě.V okolí stromy a mraky různejch čamráků.Jízda z větší části po dálnici.Od ledna najeto necelých 11,oookm za každého počasí.To jsou moje důvody,proč mám větší spotřebu kapaliny do ostřikovačů :oops:



EDIT matysekul:Sloučeno několik témat dohromady..

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 26 čer 2009, 20:35
od alarm
zdravím.
Dlhšie som tu nebol, témy sú zlúčené ,ale pomaly sa začínam orientovať.

matysekul: teší ma , že si vyskúšal moje riešenie s páskou na ostrekovače a že sa ti to zlepšilo.
A dosť sa čudujem luďom, že s tým idú do servisu.
Pomôž si sám, ani servis (pán boh :D ) ti nepomôže....

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 26 čer 2009, 21:25
od Radim Brožek
i30 píše:A dosť sa čudujem luďom, že s tým idú do servisu.
Pomôž si sám, ani servis (pán boh :D ) ti nepomôže....
To máš těžký, já tu pásku zkoušel, ale nepomohlo. Mezi plechem a tryskou v podstatě není rezerva, jedna vrstva pásky nepomůže, dvě už nezacvaknu. U mě pomůže buď jiná tryska, ohnutý plech nebo silnější motorek. Tak proto servis.
Před cestou do servisu jsem to oddělal a schválně si dal pásku, kam to dostříklo s podlepením a kam bez. Jestli byl rozdíl 5cm, tak to jsem hodně přidal. Spíš jsem tomu chtěl věřit, že to bylo lepší. Na dálnici potom bez rozdílu.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 26 čer 2009, 22:32
od alarm
Problém je asi v tom, že je to pripevnené na kapote, ktorá môže nadobudnúť pri montáži rôznu polohu.
Dúfal som, že toto riešenie je univerzálne, ale možné je, že ja som tam tú druhu pásku narval, a ty sa obávaš, že to zlomíš.Samotný ostrekovač ako taký, je plastový výstrečok, ktorý je vyrobený vo forme s presnosťou možno desatiny milimetru, a protikus-teda kapota ako výrobok musí mať tiež presné rozmery,ktoré sa môžu líšiť snáď len výrobnou toleranciou hrúbky použitého plechu.
Škoda.