Stránka 6 z 8
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 30 črc 2009, 16:27
od Time
Týden po opravě a už je to tu zase!!! Hrozný...
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 28 říj 2013, 20:08
od katka88
Ahojm, prosím o radu.
Auto jsme koupili před rokem, máme před první garančkou, najeto 16.000km. Auto jsme již dvakrát reklamovali kvůli škubání. Auto při chladnějším počasí cca. od 10stupňů při rozjezdu strašně škube, i když ho nechám zahřát. Dvakrát mi auto vrátili, že se jim to neprojevilo a že to není žádná vada, ale že to k autu patří, protože je to umístěním nějakých dílů nebo co. Máte někdo podobný problém nebo nějakou zkušenost? Prosím o radu, děkuju Katka
Napsal: 28 říj 2013, 21:51
od bony
Tento problem ma kazdy! A je to vada FW ridici jednotky. Doporucuji znovu reklamovat, pote pozadat znalce o vypracovani posudku pote predat a navrhnout mimosoudni reseni pokud ne tak soud. Budu to take tak resit.
odeslano z telefonu.
Re:
Napsal: 29 říj 2013, 08:46
od katka88
bony píše:Tento problem ma kazdy! A je to vada FW ridici jednotky. Doporucuji znovu reklamovat, pote pozadat znalce o vypracovani posudku pote predat a navrhnout mimosoudni reseni pokud ne tak soud. Budu to take tak resit.
odeslano z telefonu.
Super, děkuji za odpověď!!! Bude to chtít asi pevné nervy
.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 18 lis 2013, 19:40
od Mates
V každém servisu ti soft přehrají a pokud máš ještě záruku tak i na ní. Přehrával jsem před nějakou dobou a mám klid.
Napsal: 18 lis 2013, 22:35
od bony
Na i30 2012 jeste FW udajne nemaji jiz rok na nej cekaji.
odeslano z telefonu.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 19 lis 2013, 05:46
od Mates
Přesně tak bavil jsem se o tom včera se servisákem. A ani na obsahy 1,6 nemaji SW. Mám právě auto na garančce po 60 000 km. Mají akce na I30 přetažení 2. matic na řízení větším utahovacím momentem. Dneska si pro auto jdu.
Napsal: 19 lis 2013, 06:41
od bony
Jakou akci na utazeni? To je nejaka akce mimo ga rancku?
odeslano z telefonu.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 19 lis 2013, 08:28
od Mates
Tak to ti nepovím. Mě řekl servisák když jsem dával auto na garančku že součástí té kontroly je i přetažení těchto matic. Nevím na jaké roky výroby se to vztahuje. Já mám r.v. 2011.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 19 lis 2013, 09:17
od laufas
Vi nekdo o tom vic?
Re:
Napsal: 19 lis 2013, 09:22
od bony
bony píše:Jakou akci na utazeni? To je nejaka akce mimo ga rancku?
odeslano z telefonu.
Mám dojem, že dotažení a promazání je součástí každé první garančky...
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 19 lis 2013, 10:18
od Mates
To ano ale tyto dvě matice jsou dle výrobce potřeba dotáhnout větším utahovacím momentem. Asi preventivni akce.
Re:
Napsal: 20 lis 2013, 09:09
od severtom
bony píše:Tento problem ma kazdy! A je to vada FW ridici jednotky. Doporucuji znovu reklamovat, pote pozadat znalce o vypracovani posudku pote predat a navrhnout mimosoudni reseni pokud ne tak soud. Budu to take tak resit.
Bohužel pro tebe pravdu má Katka, když navrhovali výfuk, nevyšlo jim umístění kolen nebo lambd případně obojího tak, aby splnili emisní měřicí cyklus spočívající v měření emisí už minutu po nastartování.
Nejspíš starší design výfuku bez náležité úpravy. Proto program ŘJ plive benzín do výfuku, aby se ohřál kat a lambdy.
Nemáš pravdu v tom, že to je závada všech aut. Asi součin korejské a české tolerance rozměrů katu a parametrů lambd
každopádně na mém autě to nedělá, pokud plyn přidávám jemně nebo pokud auto nastartuju a po 15 sekundách trochu prošlápnu plyn (dělám to proto, aby v zimě padly otáčky z 1500 na 1200, v létě jsou po nastartování 1200 a po zahřátí 850).
Další důkaz o tom, že LPG (neautorizované, které mám namontované) nechává auto startovat na benzín bez jakéhokoli zásahu do (původního, špatného) řízení originální řídící jednotkou. Protože tento problém se začal objevovat druhý rok (zanesení výfuku...?), jenže, jak ale píšu, rozhodně to není žádné brutální cukání.
To se objevuje pouze při dlouhém stání venku a v absolutním klidu, kdy nejspíš v nádrži zkondenzuje voda, při otočení klíčku do první polohy ji čerpadlo natlačí do potrubí k motoru, auto pak naskočí a při rozjezdu cuká. To jsou skutečně rány, slyšitelné cinkání z motoru a poskakování motoru v silentblocích. Za to ale může české palivo, se západním ani východním se to nestává (letos ověřeno při 1800 km cestě s následným pobytem 3 týdny ve Španělsku a 1500 km cestě s následným měsíčním pobytem na Ukrajině - do ciziny vždy jezdím s prázdnou benzínovou nádrží, protože na východě, jihu, severu i západu vždy koupím levnější a kvalitnější benzín).
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 13 pro 2013, 11:56
od katka88
Tak máme po garančce a technik mi řekl, že se s tím nedá nic dělat. Ale poradil mi, napsat stížnost přímo do Prahy a pokud se mi to podaří, tak hromadnou stížnost za více lidí se stejným problémem. máte zájem se někdo připojit?
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 13 pro 2013, 14:32
od bony
katka88 píše:Tak máme po garančce a technik mi řekl, že se s tím nedá nic dělat. Ale poradil mi, napsat stížnost přímo do Prahy a pokud se mi to podaří, tak hromadnou stížnost za více lidí se stejným problémem. máte zájem se někdo připojit?
Klidně se připojím. Ale stížnost nikdo neřeší chce to hromadnou žalobu.
Odpověď z Prahy:
Kód: Vybrat vše
Dobrý den,
na Vaší žádost Vám zasílám písemné vyjádření. Doporučujeme Vám, aby jste za chladného počasí nechal motor svého vozidla po startu chvíli zahřát a s vozidlem se hned nerozjížděl, protože jinak může mít motor Vašeho vozidla nerovnoměrný chod, nedostatečný výkon, nebo neobvyklý projev. Samozřejmě předpokládáme, že vozidlo je v pořádku a používáte kvalitní palivo.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním krásného dne
Kateřina Budínová
Hyundai Infocentrum