Stránka 6 z 27
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 07 led 2011, 14:01
od Martin Korpel
Martun vies ako to ta nuda
a kriza nekriza vozit sa musi
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 07 led 2011, 14:38
od adam221
Akonahle das vecsie kotuce, musis menit aj brzdice...
Jedine co mozes urobit pre svojho accenta v ramci brzd su "sportove kotuce" alebo ako ich nazvat, ale bohuzial ich zatial ziadna znama firma v eu nevyraba... Daju sa kupit dake vrtane - chladene, vrubkovane kotuce na ebay a to je asi tak vsetko..
Co sa tyka podvozku tak na 101% firma nepojde dole z cenami, a brzd to iste.. To je pre ine vrstvy ludi... Platnicky na D2 vychadzaju tolko co nase kotuce origo cez hyundai + platnicky
Ale ak si das nastavitelny podvozok a D2 brakes, tak pridem za tebou na testovaciu jazdu
ale tento setik by som prijal na predok
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyundai- ... ccessories
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 07 led 2011, 14:47
od Mexican
adam221 pripocitaj si k tomu este asi 60 USD postovneho ( z ameru moc do europy posielat nechcu). Chcel tam kupovat platnicky a vyslo to skutocne vela
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 07 led 2011, 14:49
od adam221
Aktualne som nepozeral kolko by bolo postovne... Ale davnejsie som to intenzivne riesil a postovne bolo okolo 600dolarov..
Neviem preco, ale nizsie som sa nevedel dostat.... 60 nieje tak vela...
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 07 led 2011, 16:17
od Martin Korpel
adam221
vraviim aj si mi pokazil naladu
ale aj som to mohol cakat
Ale tie sporty s ebay su pekne
sa mi lubia. Asi najblizsie ked pojde daky kamarat do USA tak mu to dam kupit
a nak to uz dako dotrepe domov.
Mno vykon viem na isto ze pojde hore..ostatok uvidime (dovtedy sa budem krotit)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 08 led 2011, 17:13
od Martin Korpel
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 08 led 2011, 17:59
od tombas
Já bych souhlasil s názorem použít stávající rozměry kotoučů z kvalitnějšího materiálu, lépe chlazené, vrtané apod. Totéž platí o destičkách, otázkou zůstává, zda stávající brzdiče budou dostatečně odolné a účinné, jestli by neexistovala vícepístková náhrada.
Pokud ale mluvíme o navýšení výkonu o nějakých 30 koní, asi bych to moc neřešil.
Předpokládám, že větší výkon bude plnit hlavní funkci dodatečné výkonové rezervy na předjíždění, rychlejší rozjezdy apod. a auto bude fungovat v běžném provozu.
Potom i běžné cestovní rychlosti se moc nebudou lišit od rychlostí auta se standardním výkonem.
Tovární brzdy by měly stačit.
Velikost kotoučů odpovídá především hmotnosti auta, které musí ubrzdit, samotný výkon v běžném rozsahu nehraje příliš velkou roli.
Při používání auta na okruhu nebo na závody je to ovšem jiné, tam se předpokládá prudké, intenzívní a dlouhé bržední z vysokých rychlostí, časté opakování a dost brutální zacházení, tam jsou větší a odolnější brzdy opodstatněné.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 08 led 2011, 18:32
od Martin Korpel
tombas
Suhlasim
Ale ja som to bral aj stoho pohladu ze ked ideme cela rodina na dovolenku plne nalozeny a chodime po dialniciach nemeckych vela razi som pocitil ze uz nemaju silu ubrzdit tieto kotuce prehriate normalne som musel tlacit na brzdovy pedal ako som len vedel... (mozno to nebol dobry napad ale rozbil by som auto keby som tak nebrzdil) preto kotuce s ineho materialu odolnesieho voci prehriatiu.
A ten vykon len pre radost nic ine (+ to ze nalozeny na dovolenky aby to malo trosku lepsi tah, aj ked nieje ani teraz najhorsi
)
Ale inac suhasim.
na tejto stranke som objavil kotuce a vsetko na nase accenty:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
su tam , ATE , BREMBO, a este tieto co nepoznam ROADHOUSE , NIP, BOSCH ROBERT,
Poradte: nevyznam sa do toho a plus poradte ake brzdove oblozenie:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Budem rad aj ked to riesim asi rok dopredu vsetko ale chcem byt informovany. Dakujem ludkovia
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 08 led 2011, 20:02
od Engineer
ATE NIP Brembo a BOSCH sú ok... tie ostatné je mizeraná kvalita.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 08 led 2011, 20:26
od adam221
Jedny NIPky pasuju / sila brzdoveho kotouce v mm:22 mm / minimalni tloustka (v mm):20 mm / tieto su ok...
17mm /19mm su na GETZ..
Tie zadne ATE neviem a predne nemaju.
Ked budes pozerat
http://www.otto-zimmermann.de/ tak ten ich nevyraba... Tomu som aj minuly rok pisal mail do nemecka.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 09 led 2011, 00:46
od ZdeněkSvoboda
Souhlasím s Martinem, že pokud se u accenta brzdy zahřejou, tak to "skoro" nebrzdí...už kolikrát mě to nemile překvapilo, ale zatím vždy jsem to ubrzdil
Na to, že má accent 4 kotouče nic moc...už jsem brzdil lépe a s horším autem (bubeníkem vzadu)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 09 led 2011, 09:30
od 69pavel
nevim jak vam ale moje brzdy na acovi brzdi dobre, spis musim davat pozor naty co jedou zamnou aby do mne nenarazili,,mel jsem moznost nekolikrat plne nalozeny pri navratu z dovolene 2010 brzdit z nejakych 180 na predpisovych 130 a nijak jsem nepocitoval ze by brzdy slably pri te divoke jizde, pokazde splnily to co meli.
mozna pokud mate pocit ze to slabe brzdi, muze byt zapricineno pridrhavanim desek v trmenech. u noveho je mensi pravdepodobnost ale po roce provozu zvlast v zime je problem na svete. mozna by stalo zato si zkontrolovat jak chodi desticky v tech pliskach. at potom nejste prekvapeni a taky kontrola manzet na pistkach a pod nimi jestli neni rez. voda je previt a dostane se vsude.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 09 led 2011, 10:22
od Vilda
Souhlasím s Pavlem ... na brzdy si vůbec nemůžu stěžovat a to ani v nejmenším
ano, Renault brzdil o něco líp, ale nestalo se mi s Accentem, že bych měl pocit, že by brzdy vadly a už vůbec ne, že bych něco nedobrzdil .... jak píše pavel 69, je potřeba aspoň jednou do roka brzdy komplet rozhodit a pořádně vyčistit. Taky rozmontovat plovoucí brzdové třmeny a po jejich vyčištění dát novou vazelínu .... tady když to zarezne, tak je úbytek brzdné síly dost znát. Je to hlavně o údržbě brzd ..... pak Áca brzdí na jedničku !!
Jen malou otázku pro majitele CRDíček ..... proč najednou taková ČIP mánie
až do teď jsem tady slýchal jen samou chválu na Vaše motory a jejich super výkon ..... takže nějak nechápu náhlou potřebu navyšování výkonu a nemalé investice do účinějších brzd. systémů ....
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 09 led 2011, 10:53
od adam221
Mno Martin uvazuje nad cipom a nad pruzenim pripadne brzdamy... Ja som to riesil, ked som to chcel znizit a presiel som si vsetky moznosti, pisal do firiem atd.... Mno na accenta toho moc nieje
Co sa tyka brzd, tak oni su dobre, kym im clovek pri jednej ceste nie naschval neurobi zle a potom to ide dole vodou..
3x po sebe sa mi na dialnici predomna slahol kamion, brzdy zo 160 na 80 a pri poslednom brzdeni to bolo znatelne slabe...
To nehovorim o tych kotucoch ako nasledne zacali triast.. /25tis km/ Iba, ze problem bol v tom, ze na accenta sa v tej dobe nedali kupit ine ako originaly. Tak som s tym pockal, normalne jazdil a kotuce prestali triast
/40tis km/
Aktualne mam 68tis km a vsetko ok
Ja by som skor ako chip riesil brzdy, nakolko viem ako dokazu zvednut, a vykon motora na zvednutie brzd pri nafte bohate staci...
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 09 led 2011, 10:56
od Martin Korpel