Stránka 6 z 6
Re: Spojka-převodovka-řazení
Napsal: 12 pro 2012, 06:36
od Tichtach
Méďa Béďa
1. Precitaj si vsetky moje prispevky, tykajuce sa tejto temy.
2. Piestne kruzky nie su gumene O kruzky. Prepustaju. To znamena, kazde auto dokaze popojizdet z kopce pri zaradenom rychlostnom stupni. Aj nove. Zalezi len od stupania, resp. klesania.
Re: Spojka-převodovka-řazení
Napsal: 12 pro 2012, 09:10
od atík
K tomu popojíždění z kopce se zařazenou rychlostí a vypnutém motoru. Stejný problém jsem řešil u oktávky a ve třech servisech mě ujišťovali, že je to vlastnost. Nechal jsem změřit tlaky na válcích a pak jen zírali. 2. a 4. válec nedržely kompresi. Resumé. Buď špatné kroužky, ale to by asi utíkal olej. Anebo z největší pravděpodobností ventily. Už jsem neměl nervy to zkoumat a auto střelil. Rozhodně, ale nejedná-li se o jedno převalení je to podezřelé.
Re: Spojka-převodovka-řazení
Napsal: 18 dub 2017, 23:32
od KadrR86
partizan píše:Mne sa tiež obtiažne zaraďovali rýchlosti 1; 2 aj R. Ani po premazaní v servise sa nezlepšilo. Nakoniec som sa rozhodol pozrieť sa na to sam a presunul som lanko, ktoré je v činnosti pri naklonení riadiacej páky o jednu drážku dopredu. Teraz je to v pohode, nemusím ťahať riadiacu páku násilím k sebe a zaradzovanie uvedených rýchlosti ide ako po masle.
Prikladám foto
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey 2009
Chlapi mám na vás dotaz kde to najdu? Podle tý fotky to nepoznám a mám taky problém při řazení z 1 na 2 tak to chci zkusit
Re: Spojka-převodovka-řazení
Napsal: 24 dub 2017, 17:56
od Pavloun
Kulisa řazení je přístupná po demontáži krytu středového tunnelu kolem páky. Stačí zařadit 4, prsty zabořit do koźenky za řadičkou, trochu zabrat a vycvaknout zadní část krytu směrem nahoru.