Re: Používání aditiv
Napsal: 14 říj 2010, 13:57
Zozen so injekcne striekacky so stuplikom,natiahnes ,zavres,odlozis,aplikujes,odlozis
PS ten clanocek o Bishopovi ma celkom presvedcil,tak som poslal nejake love na nove auto(myslim distributorovi)
Takze som objednal:
1/ ako celorocne adidtivum toto http://www.nauto.sk/e-shop/aditiva-do-n ... 62w-946ml/
2/ na odkalenie motora od zvyskov stareho oleja a celkove precistenie motora toto: http://www.nauto.sk/e-shop/odkalovace/b ... ginal-501/
3/ a na nasledne osetrenie a a zafixovanie toto: http://www.nauto.sk/e-shop/aditiva-moto ... 400-d-kit/
Nie sice z toho konkretneho shopu,ale z UK shopu,kde to vyslo malicko lacnejsie.Zaujimave je ze,to prve v poradi je celorocne aditivum,a to sa v UK nepredava,tak som ho zobral z linku vyssie.Skoda,lebo tie ceny sa lisia ,u odkalovaca,link 2) je to rozdiel 17 liber vs 29 euro. A v porovnani z CZ shopom su tiez diferencie(ako v com) Spolu je to sice dost penazi,ale sledujem tym nasledovne.Celorocne aditivum,tam je to jasne,odolnost voci zamrznutiu(mam byt najsilnejsia zima za poslednych 1000rokov ) a ine pozitivne vlastnosti.... Odkalovac motora je urcite super vec,poviem priklad. Po kupe Starexa som aplikoval Shell 5W-30 do motora,neviem co tam liali rakusaci predtym,ale postupom casu som prehodnotil svoje zavery ako prehnane a pri mnou popisovanom probleme so vstrekovacom(nezavinene olejom) som pre istotu vymenil aj olej za Shell Diesel 10W-40(podla doporucenia vyrobcu) Neveril som ake mnozstvo kalu bolo obsiahnute vo vypustenom oleji,ten plnosyntetak 5W-30 musel toho dost porozpustat a vsetko to bolo na dne olejovej vane pri vypustani. Takze verim,ze tam este toho ostalo preto ten odkalovac,aplikuje sa pred vymenou oleja,prejde sa cca 20-60km a vypusti sa spolu s olejom,potom sa aplikuje ta sada na osetrenie motora. Sada obsahuje vlastne modifikator trecich ploch v motore a prisadu do paliva na precistenie spalovacieho priestoru. O takychto vselijakych pripravkov sa toho popisalo uz dost,tento ma presvedcil na zaklade zda sa seriozne podanych informacii.Bud je to dobre spraveny podvod,alebo to bude fungovat(v co dufam). V kazdom pripade to budem aplikovat(okrem celorocneho aditiva-hned) az na buduci rok,ked budem doma,dam odmerat vykon na brzde pred aplikaciou a po prejdeni cca 3000km to dam na brzdu znovu.Vtedy sa aj rozhodnem,ci motor budem chipovat,alebo necham v povodnom stave.Pretoze ten motor ide fakt dobre. Takze tolko z mojej strany. Ak sa potvrdia tvrdenia vyrobcu vyrobku,spravim im reklamu,ak nie,zvozim ich pod ciernu zem.
PS doporucujem precitat tento clanocek,ako si nepoctivi predajcovia paliv vylepsuju zisk pridavanim repkoveho oleja do nafty a co to moze sposobit. http://www.bishopsoriginal.cz/?p=730
test prevedeny u PARAMO na neupravenu a aditivovanu naftu http://www.bishopsoriginal.cz/wp-conten ... -paliv.pdf
PS ten clanocek o Bishopovi ma celkom presvedcil,tak som poslal nejake love na nove auto(myslim distributorovi)
Takze som objednal:
1/ ako celorocne adidtivum toto http://www.nauto.sk/e-shop/aditiva-do-n ... 62w-946ml/
2/ na odkalenie motora od zvyskov stareho oleja a celkove precistenie motora toto: http://www.nauto.sk/e-shop/odkalovace/b ... ginal-501/
3/ a na nasledne osetrenie a a zafixovanie toto: http://www.nauto.sk/e-shop/aditiva-moto ... 400-d-kit/
Nie sice z toho konkretneho shopu,ale z UK shopu,kde to vyslo malicko lacnejsie.Zaujimave je ze,to prve v poradi je celorocne aditivum,a to sa v UK nepredava,tak som ho zobral z linku vyssie.Skoda,lebo tie ceny sa lisia ,u odkalovaca,link 2) je to rozdiel 17 liber vs 29 euro. A v porovnani z CZ shopom su tiez diferencie(ako v com) Spolu je to sice dost penazi,ale sledujem tym nasledovne.Celorocne aditivum,tam je to jasne,odolnost voci zamrznutiu(mam byt najsilnejsia zima za poslednych 1000rokov ) a ine pozitivne vlastnosti.... Odkalovac motora je urcite super vec,poviem priklad. Po kupe Starexa som aplikoval Shell 5W-30 do motora,neviem co tam liali rakusaci predtym,ale postupom casu som prehodnotil svoje zavery ako prehnane a pri mnou popisovanom probleme so vstrekovacom(nezavinene olejom) som pre istotu vymenil aj olej za Shell Diesel 10W-40(podla doporucenia vyrobcu) Neveril som ake mnozstvo kalu bolo obsiahnute vo vypustenom oleji,ten plnosyntetak 5W-30 musel toho dost porozpustat a vsetko to bolo na dne olejovej vane pri vypustani. Takze verim,ze tam este toho ostalo preto ten odkalovac,aplikuje sa pred vymenou oleja,prejde sa cca 20-60km a vypusti sa spolu s olejom,potom sa aplikuje ta sada na osetrenie motora. Sada obsahuje vlastne modifikator trecich ploch v motore a prisadu do paliva na precistenie spalovacieho priestoru. O takychto vselijakych pripravkov sa toho popisalo uz dost,tento ma presvedcil na zaklade zda sa seriozne podanych informacii.Bud je to dobre spraveny podvod,alebo to bude fungovat(v co dufam). V kazdom pripade to budem aplikovat(okrem celorocneho aditiva-hned) az na buduci rok,ked budem doma,dam odmerat vykon na brzde pred aplikaciou a po prejdeni cca 3000km to dam na brzdu znovu.Vtedy sa aj rozhodnem,ci motor budem chipovat,alebo necham v povodnom stave.Pretoze ten motor ide fakt dobre. Takze tolko z mojej strany. Ak sa potvrdia tvrdenia vyrobcu vyrobku,spravim im reklamu,ak nie,zvozim ich pod ciernu zem.
PS doporucujem precitat tento clanocek,ako si nepoctivi predajcovia paliv vylepsuju zisk pridavanim repkoveho oleja do nafty a co to moze sposobit. http://www.bishopsoriginal.cz/?p=730
test prevedeny u PARAMO na neupravenu a aditivovanu naftu http://www.bishopsoriginal.cz/wp-conten ... -paliv.pdf