Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 31 bře 2010, 11:35
staci ten levnej
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
autopb píše:black_sheep píše:tak ja uz mam v kosiku par kravin - ty ceny za original filtry jsou fakt luxusni. akorat se zeptam - ten vyrobce premium - co je to zac? nejak to nemuzu najit a nikdy predtim jsem o tom neslysel. diky.
premium je obchodní značka našeho dodavatele, u filtrů bych řekl úroven NIPPARTS,není to samozřejmě přímo výrobce ,ale tzv balírna nakupujou od různých výrobců a balí to do vlastních krabiček.
já jsem naměřil tim kompresiometrem od rybáře dneska na lantře 1: 13,5 2: 13,7 3: 13,9 4: 13,9. už nic moc, ale po 250 tisících to jde. je to v normě, a to jak rozdíl mezi válci (max 1atm) tak minimální tlak 13 atmosfér. příště to testnu na uplně studeným motoru a taky zkusím jestli to jde přes kroužky nebo ventily.Rave píše:presne tak.black_sheep píše:komprese, kompresni tlak je tlak ve valcich. je teda v atmosferach... takze 12 atm napriklad.
Kompresni pomer nema nic spolecnyho s lambda pomerem (vzduch, benzin) ale je to pomer nasate smesi a stlacene smesi... takze napriklad 9.9:1, casto se to zjednodusuje a rika se jen 9.9 a pak se to plete...
Rybář píše:
Tak vzhledem k tomu, že mi ráno zase blblo auto-jelo na 3 válce, tak jsem rovnou změřil ty komprese (když už jelo normálně)
Výsledky jsou následující-měřené na relativně studeném motoru, teplý motor otestuji příště:
1.válec - 13
2.válec - 13-13,5 (ten jsem měřil dvakrát a podruhé už se dostal pouze na 13)
3.válec - 13
4. válec -12,5
Zaráží mě ten rozdíl mezi druhým a čtvrtým válcem, ale jinak se mi to zdá celkem v pohodě. Co myslíte???
no take zalezi jak mas kvalitni kompresiometr.Ale vesmes rozdil 0.5 je jeste v poho.