grandeur
Moderátor: Moderátoři
Re: grandeur
Řešil jsem výměnou rádia...
Parrot maká krásně (pár známých v okolí ho má a jsou spokojený), ale já bych nepřežil někam umisťovat jednotku. Prostě se mi to tykadlo nelíbí, je tam navíc.
Tou HF sadou na stínítko jsem si taky prošel, ne že by to nefungovalo, ale nebylo to ono. Už bych to nechtěl ani zadarmo.
Parrot maká krásně (pár známých v okolí ho má a jsou spokojený), ale já bych nepřežil někam umisťovat jednotku. Prostě se mi to tykadlo nelíbí, je tam navíc.
Tou HF sadou na stínítko jsem si taky prošel, ne že by to nefungovalo, ale nebylo to ono. Už bych to nechtěl ani zadarmo.
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
- Reklama
Re: grandeur
Telefon jsem řešil v předchozím autě,Parrot jsem nechtěl-cena a nutnost vrtat se v autě. A po vyzkoušení všeho možného jsem skončil i tohoto:
https://www.tsbohemia.cz/supertooth-bud ... gJ-oPD_BwE
a zkušenost jen pozitivní. Ale je opravdu nutno koupit originál Buddy,kopie z ebay apod. nefungují ani zdaleka tak kvalitně.
https://www.tsbohemia.cz/supertooth-bud ... gJ-oPD_BwE
a zkušenost jen pozitivní. Ale je opravdu nutno koupit originál Buddy,kopie z ebay apod. nefungují ani zdaleka tak kvalitně.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: grandeur
Buddy jsem taky používal a taky maximální spokojenost.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: grandeur
Jestli chceš hf tak nejjednodušší je asi opravdu vyměnit rádio. Zkus syntego.cz - dělali (asi ještě dělají) zástavby a zástavbové sady pro importéra, dováží Clariony. Jakmile si někdo u autorizovaného dealera objednal do nějakého Hyundaie navigaci jako příslušenství, šla tam většinou sada od nich (navi, rámečky, kabely atd.). A udělají ti to zakázkově. Pokud tam nechceš navi nebo nějakou multimediální jednotku, můžeš si tam nechat dát třeba dvoudinového Clariona / rádio s BT, což je asi nejlevnější dobře vypadající varianta - ten je za 6. Barva podsvícení je volitelná, takže by to pak mělo vypadat kulturně.
A pak to můžeš doladit jako já ve svém Grandeuru Mám tam Clariona navi (byla už v autě při koupi, původnímu Kenwoodu po pár letech prý zemřel displej) a ve schránce před spolujezdcem vyvedený usb kabel na multimédia. Nechal jsem vyházet původní nic moc repráky a dát tam něco lépe hrajícího. Při té příležitosti jsem si na netu vyhlédl hezký subwoofer (v zadním platu je záslepka a auto je na to připravené, tak proč to nevyužít), a pánové mi tam pod něj nainstalovali adekvátní zesilovač (je tam na něj připravené místo, proto je tapecírung v kufru vlevo nahoře vyboulený, jen dodělali nějakou "poličku" ke které se připevnil), všechno zapojili a já jsem happy Dnes jezdím tak, že mám na palubce v magnetickém pididržáku mobil kde běží Waze a do toho mi hraje z telefonu přes bluetooth/navi hudba třeba z netu. Nebo sem tam pustím něco z flashky. Rádio jako takové už jsem nepoužil roky.
A pak to můžeš doladit jako já ve svém Grandeuru Mám tam Clariona navi (byla už v autě při koupi, původnímu Kenwoodu po pár letech prý zemřel displej) a ve schránce před spolujezdcem vyvedený usb kabel na multimédia. Nechal jsem vyházet původní nic moc repráky a dát tam něco lépe hrajícího. Při té příležitosti jsem si na netu vyhlédl hezký subwoofer (v zadním platu je záslepka a auto je na to připravené, tak proč to nevyužít), a pánové mi tam pod něj nainstalovali adekvátní zesilovač (je tam na něj připravené místo, proto je tapecírung v kufru vlevo nahoře vyboulený, jen dodělali nějakou "poličku" ke které se připevnil), všechno zapojili a já jsem happy Dnes jezdím tak, že mám na palubce v magnetickém pididržáku mobil kde běží Waze a do toho mi hraje z telefonu přes bluetooth/navi hudba třeba z netu. Nebo sem tam pustím něco z flashky. Rádio jako takové už jsem nepoužil roky.
Re: grandeur
Já mám 2DIN rádio z číny s Androidem, které přímo sedlo do interiéru, s největší pravděpodobností budu prodávat v blízký době a koupím novější (něco takového. Mám tam Spotify, TomTom s live trafficem, bluetooth funguje, výstup na subwoofer ovládaný z rádia. Zesilovač na něj mám hozenej v kufru vpravo jakoby za podběhem, tam, kde je umístěn OEM zesilovač. A co se repro týče, naopak ty originální jsou více než dobré, alespoň teda 2009, stačí vytlumit dveře, případně vyměnit výškáče, pokud by někdo chtěl něco lepšího, tak až repro za 10k za pár udělá změnu
Naposledy upravil(a) tslany dne 16 kvě 2019, 10:05, celkem upraveno 1 x.
Grandeur 2009 3.3V6
MX-5 2006 1.8
MX-5 2006 1.8
Re: grandeur
jj, tak to máme +/- podobně. Já posledních pár let přešel od navi k telefonu, protože mám držák chycený v levém prostředním výstupu vzduchu a je mi příjemnější mít displej blíž ke středu zorného pole/volantu. Nové mapy do Clariona by stejně stály nějaké litránky a stejně by to nebylo live, co jsem objevil Waze tak na něj nedám dopustit.
Ty původní základní reproduktory nejsou nijak špatné a neurazí, ale není to nic extra. Prostě obyčejné základní repro, žádný chrchlák, to ne. Těžko říct jestli se to pak nějak změnilo, já mám modelový rok 2007 bez Infinity audio (to v Česku jako option nebylo. Nevím jak v pozdějších letech, už si ty specifikace úplně nepamatuji, nicméně kromě toho audia je v cz grandeurech v podstatě snad vše, co šlo z výroby objednat). Zesilovač mám pod platem/wooferem, jelikož je trochu větší a do boku by se nevešel. Dal jsem tam subwoofer Gladen SQX 08, prodává se už hodně let a je to podle mě takový ideální poměr cena/výkon. Zajímavý a mnou předem neočekáváný poznatek je, že když se to víc oroštuje, začne drnčet roleta, což je trochu škoda a bohužel se s tím nedá nic dělat. Už mi dokonce jednou k mému překvapení přestala fungovat, protože (asi) kvůli vibracím od wooferu časem vypadl řemínek z jejího pohonu a ten pak točil na prázdno, nicméně to stačilo nasadit z5. I když si občas rád poslechnu kvalitní produkci, hlavně při single cestování, tak to zase nějak extrémně nahlas nepouštím, ohluchnout netoužím a subwoofer mám nastavený spíš na lehce nižší výkon. Při plném by z auta asi padaly šroubky, to by také nebylo nic pro mě, ale rád bych ho ideálně nastavil lehce výše než je teď - takže to píšu spíš jako varování, kdyby měl někdo v plánu dávat si do Grandeura silnější boombox.
Ještě jedna technická - když si člověk přidělá mobil tímto stylem, někdo mu volá a přepne se to prostě ze sluchátka na reproduktor, tak je z toho v podstatě plnohodnotné handsfree a netřeba řešit Parroty a podobné legrace, které nevypadají v limo úplně kulturně. Jednou dvakrát jsem to takto použil a úplně v pohodě. Pravda, to vyřeší pouze handsfree, ne muziku.
Ty původní základní reproduktory nejsou nijak špatné a neurazí, ale není to nic extra. Prostě obyčejné základní repro, žádný chrchlák, to ne. Těžko říct jestli se to pak nějak změnilo, já mám modelový rok 2007 bez Infinity audio (to v Česku jako option nebylo. Nevím jak v pozdějších letech, už si ty specifikace úplně nepamatuji, nicméně kromě toho audia je v cz grandeurech v podstatě snad vše, co šlo z výroby objednat). Zesilovač mám pod platem/wooferem, jelikož je trochu větší a do boku by se nevešel. Dal jsem tam subwoofer Gladen SQX 08, prodává se už hodně let a je to podle mě takový ideální poměr cena/výkon. Zajímavý a mnou předem neočekáváný poznatek je, že když se to víc oroštuje, začne drnčet roleta, což je trochu škoda a bohužel se s tím nedá nic dělat. Už mi dokonce jednou k mému překvapení přestala fungovat, protože (asi) kvůli vibracím od wooferu časem vypadl řemínek z jejího pohonu a ten pak točil na prázdno, nicméně to stačilo nasadit z5. I když si občas rád poslechnu kvalitní produkci, hlavně při single cestování, tak to zase nějak extrémně nahlas nepouštím, ohluchnout netoužím a subwoofer mám nastavený spíš na lehce nižší výkon. Při plném by z auta asi padaly šroubky, to by také nebylo nic pro mě, ale rád bych ho ideálně nastavil lehce výše než je teď - takže to píšu spíš jako varování, kdyby měl někdo v plánu dávat si do Grandeura silnější boombox.
Ještě jedna technická - když si člověk přidělá mobil tímto stylem, někdo mu volá a přepne se to prostě ze sluchátka na reproduktor, tak je z toho v podstatě plnohodnotné handsfree a netřeba řešit Parroty a podobné legrace, které nevypadají v limo úplně kulturně. Jednou dvakrát jsem to takto použil a úplně v pohodě. Pravda, to vyřeší pouze handsfree, ne muziku.
Re: grandeur
Málem bych zapomněl - pokud by někdo měl zájem o 18" letní komplety na Grandeura, jedny prodávám. Více info zde https://auto.bazos.cz/inzerat/104679698 ... zvlast.php
Ke kolům je typový list, lze zapsat do TP, měl jsem je na Grandeuru jedno léto, kolesa i pneu luxusní a jako nové. Nabízím skoro zadarmo (za třetinu, 12k), jen ty samotné pneu stojí v eshopech něco přes 16k a disky tak 20k
Ke kolům je typový list, lze zapsat do TP, měl jsem je na Grandeuru jedno léto, kolesa i pneu luxusní a jako nové. Nabízím skoro zadarmo (za třetinu, 12k), jen ty samotné pneu stojí v eshopech něco přes 16k a disky tak 20k
Re: grandeur
Vrenne pěkná kola ale v nadpisu inzerátu máš, že jsou to R18 a v textu máš conti R17 Zrovna řeším kde a jak koupím letní
Jinak to mé původní rádio docela sedne do interiéru. Ty s navigací co se tam dávají mě zase až tak neoslovili vzhledově. Ono to možná skončí tak, že koupím nějaký vhodný držák do auta a pojedu na hlasitý odposlech z telefonu tak jako funguji teď. Ohledně kvality repro: rád si poslechnu něco více nahlas a ozvučení mě přijde dostatečné
Jinak to mé původní rádio docela sedne do interiéru. Ty s navigací co se tam dávají mě zase až tak neoslovili vzhledově. Ono to možná skončí tak, že koupím nějaký vhodný držák do auta a pojedu na hlasitý odposlech z telefonu tak jako funguji teď. Ohledně kvality repro: rád si poslechnu něco více nahlas a ozvučení mě přijde dostatečné
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: grandeur
Infinity audio nemám, jen základ, ale fakt ty středobasy jsou slušné. Dokonce i prodavač v ahifi čučel jak to hraje dobře na to, že je to origo Subwoofer mám German Maestro SWF 8012 HE a problém s rezonancí čehokoliv jsem si nevšim, jak říkáš tak ani já z toho nedělám tucauto a mám to jen pro doplnění basovýho spektra.
Leendrix a co zkusit něco něco takovéh? Telefon by bylo potřeba nechat někde na místě, odkud by mikrofon zachytil hlas, takže na držáku asi ideál
Leendrix a co zkusit něco něco takovéh? Telefon by bylo potřeba nechat někde na místě, odkud by mikrofon zachytil hlas, takže na držáku asi ideál
Grandeur 2009 3.3V6
MX-5 2006 1.8
MX-5 2006 1.8
Re: grandeur
Leendrix: Díky za postřeh, to jsem se upsal. Už je to upraveno, jsou to opravdu 18
Pokud bys o kola měl zájem, tak dej vědět a nějak se určitě dohodneme
Pokud bys o kola měl zájem, tak dej vědět a nějak se určitě dohodneme
Re: grandeur
tslany: podle jakých kriterií posílají dopisy na svolávací akci? Auto budu mít v úterý v Hyundai na diagnostiku tak se na tu svolávačku zeptám.
vrenn: díky za nabídku, uvidím ale v technicaku vůbec nemam R18. Musel bych to nechat dopsat. A nebo se stala chyba.. protože tam mám 2x zapsaný ten stejný rozměr
vrenn: díky za nabídku, uvidím ale v technicaku vůbec nemam R18. Musel bych to nechat dopsat. A nebo se stala chyba.. protože tam mám 2x zapsaný ten stejný rozměr
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: grandeur
tslany píše:Dneska přišel dopis, svolávačka kvůli ABS
jj už jsem objednanej na pátek s grandeurem a na pondělí se sonatou. NFka mají tu samou svolávačku
Leendrix: předpokládám že kritéria nekritéria, týká se to všech granduerů
https://svolavacky.cz/?s=&tx_make%5B%5D ... search=yes
Byl jsem mile překvapenej, páč samozřejmě nejsem první majitel, nikdy jsem nebyl v autorizovaným servisu na prohlídce a dopis mi přišel na obě auta. Čili asi VIN - ouřad - dopis (doporučenej) na adresu dle TP
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: grandeur
Mno tak podle servisu mám na autě už provedené 3 svolávací akce. Což je zajímavé, ale budu jim věřit. Pravda, žádný dopis mě nepřišel. Jinak asi mám načnutý startér, při startu a potom pár minut je při sešlápnutí plynu takový bzučivý skoro elektro zvuk z motoru Takže až nebudu vědět co s penězi tak to nechám zkontrolovat ještě jinde a pokud to bude ono tak budu doufat, že půjde repasovat
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: grandeur
Leendrix: 1) kritérium je VINko. Výrobce stanoví, které série aut se daný problém týká a jde to přes importéra. Člověk co navštivuje autorizovaný servis to v podstatě nemusí řešit, dopis nedopis. Jakmile přistaví auto, tak jim to podle VINka vyskočí v systému a udělají to automaticky. Co si pamatuji, tak na mém byla svolávačka na spínač brzdových světel na brzdovém pedálu a pak akce na prorezivění zadní nápravy, ta je společná s NF. Kupoval jsem to 4,5leté, jestli tam bylo něco předtím jsem nezjišťoval, páč je to v podstatě jedno, ale nemyslím si.
2) Ano, 18" v techničáku určitě nemáš, pokud už jsi něco nedopisoval. Nicméně ke kolům je od dovozce typový list s potvrzením, že kola jsou na toto auto schválená, takže hodná paní na úřadě kola na základě papíru dopíše, to je bez problému. Stojí to cca pade.
Btw dělám brzdy, inspiroval jsem se už kdysi v příslušném příspěvku tady na fóru. Za ty roky už jsem brzdy párkrát uvařil/unavil (chce to sice prudší několikakilometrové klesání, ale i tak není moc fajn když to přestává brzdit, když máte v autě naloženou rodinu a na střeše plnou rakev..), takže už mám delší dobu v plánu po dojetí kotoučů (což právě nastalo, tento měsíc začínají při brždění lehounce vibrovat) udělat upgrade. Musím říct, že OE kotouče vydrží cca 110k, což není špatné. Četl jsem kdysi na webu nějakou recenzi/zkušenost majitele, co tvrdil, že tam kotouče měnil za 100tkm snad 3x - tak s tím nemůžu souhlasit. Poprvé jsem měnil hned po koupi (110k, byly tam původní neměněné originály), druhé začaly být zralé na výměnu teď (225k). Za těch 115k to sežralo 4 sady OE destiček, takže jedny zhruba na 30k. A diesel má o 50kg těžší předek. Tak ať máte představu Zajímavé je, že zadní kotouče vydržely míň (lehce přes 90k?), holt jsou tenčí, ale ty desky tam zase padly asi jen troje, takže cca 40k/sada. Když se měnil zadek, tak u předních zbrousili hrany a bylo mi řečeno, že jednu sadu desek to ještě bez problému dá. A dalo. Brzdiče na XG350 facelift jsem kupoval někdy před rokem nebo dvěma na ebayi z USA, ty stály včetně proclení něco málo přes 4k. Akorát je nechám láknout, je to čistý kov. Dva kotouče na i40 + Santahroší desky, obojí od Bremba, cz eshop 2700 a doprava gratis (to jsem vážně nečekal, celkem levné ). No a nějaká ta práce.
2) Ano, 18" v techničáku určitě nemáš, pokud už jsi něco nedopisoval. Nicméně ke kolům je od dovozce typový list s potvrzením, že kola jsou na toto auto schválená, takže hodná paní na úřadě kola na základě papíru dopíše, to je bez problému. Stojí to cca pade.
Btw dělám brzdy, inspiroval jsem se už kdysi v příslušném příspěvku tady na fóru. Za ty roky už jsem brzdy párkrát uvařil/unavil (chce to sice prudší několikakilometrové klesání, ale i tak není moc fajn když to přestává brzdit, když máte v autě naloženou rodinu a na střeše plnou rakev..), takže už mám delší dobu v plánu po dojetí kotoučů (což právě nastalo, tento měsíc začínají při brždění lehounce vibrovat) udělat upgrade. Musím říct, že OE kotouče vydrží cca 110k, což není špatné. Četl jsem kdysi na webu nějakou recenzi/zkušenost majitele, co tvrdil, že tam kotouče měnil za 100tkm snad 3x - tak s tím nemůžu souhlasit. Poprvé jsem měnil hned po koupi (110k, byly tam původní neměněné originály), druhé začaly být zralé na výměnu teď (225k). Za těch 115k to sežralo 4 sady OE destiček, takže jedny zhruba na 30k. A diesel má o 50kg těžší předek. Tak ať máte představu Zajímavé je, že zadní kotouče vydržely míň (lehce přes 90k?), holt jsou tenčí, ale ty desky tam zase padly asi jen troje, takže cca 40k/sada. Když se měnil zadek, tak u předních zbrousili hrany a bylo mi řečeno, že jednu sadu desek to ještě bez problému dá. A dalo. Brzdiče na XG350 facelift jsem kupoval někdy před rokem nebo dvěma na ebayi z USA, ty stály včetně proclení něco málo přes 4k. Akorát je nechám láknout, je to čistý kov. Dva kotouče na i40 + Santahroší desky, obojí od Bremba, cz eshop 2700 a doprava gratis (to jsem vážně nečekal, celkem levné ). No a nějaká ta práce.