Stránka 6 z 13

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 16:43
od matysekul
jj , 1,2 TSI je supééér :mrgreen:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 19:36
od pepan
skajlajne
tyve..zase jeden z těch přímočarejch votporníků.. 8)
asi si neměl řádnej dízl páč i s dízlem si užiješ prču..
víc nic...nechci dmýchat nějaký zbytečný xxrát řešený věci dokola

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:03
od Skyline
Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:06
od Saimon
V dieselu je kouzlo a na to musí každý dojít :D

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:12
od j.albi
Saimon píše:V dieselu je kouzlo a na to musí každý dojít :D
Přesně tak :D

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:15
od Skyline
Jo na dálnici a kvůli nákladům asi ano. Jinak po 300.000km s dieslem pořád raději benzín. jinak ještě krátká zkušenost s A3 DSG a Mercedes E tuším 220CDI automat (fajn a pohodlný na cesty) a Civic 2,0Type R (zábava), můj sen Impreza pro radost a ženě je to jedno (skoro)

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:31
od Saimon
Myslíš po 300.000 km celkově najeto nebo celkově z jedním autem?

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:41
od Piskotkiller
Skyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
Třeba u lecjaký mazdy by si ani nepoznal že jde skoro o diesel :roll: :!:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 led 2011, 20:44
od Skyline
300.000 se sluzebnimi diesly -+

Mazda 6 super auto uzasne přesné rizeni, když jsem přesedl do OII tak jsem měl pocit že kola zatočí o 1s později než volant a 2,0i taky šel

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 25 led 2011, 00:29
od Hardcam
Skyline: mne 2.0 v i30 docela zabavna prijde, kdyby me auto nebavilo, nechtel bych ho. Jezdim denne se dvema koncernovymi turbobenziny (1.8T 110kW a 1.8T 132kW), ale kopanec turba je jak chvilkove a moc vyrazne pichnuti steroidu. O zabave s dieselem radeji polemizovat nebudu, to je sci-fi...

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 25 led 2011, 10:28
od Skyline
Hardcam: Vždyť ano já preferuji atmosféru benzín eventuelně bych možná ustoupil Turbobenzínu.
Takže 2,0i v I30 by měl být celkem fajn, jinak mi se s I30 jezdí dobře až na ten posez za volantem, jinak podvozek zatím hodnotím kladně, zatím kladněji než služební OII.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 25 led 2011, 11:55
od pepan
Skyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
tak u prasátu 4motion mě ten dízl vyhovuje..ale jiná sekce např 2.8crdi wrangler..s tím je prdel až až 146kw ujde 8)

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 25 led 2011, 12:55
od Skyline
pepan píše:
Skyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
tak u prasátu 4motion mě ten dízl vyhovuje..ale jiná sekce např 2.8crdi wrangler..s tím je prdel až až 146kw ujde 8)
No jo, když já nejsem na teren moc nejsem, ja radeji zatacky a asfalt a tam si s Wranglerem i když je to pěkný stroj, neužiju.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 31 led 2011, 22:06
od be.sport
zdravim panove..dneska jsem dal svyho sportika na opravu blatniku a vyfasoval jsem misto nej i30 1.4 facelift...auticko jeste voni novotou..ale jinak musim teda rict, ze je to vzhledem k temer zakladni vybave rozdil jak se v tom aute clovek citi..:( volant v plastu..hruuuza.. pedaly proti mym kovovym klouzou...a radici paka..taky zadna vyhra..
jinak k motoru..auto je jeste nezajety tak to nema vyznam nejak komentovat ale pro me je 1.4 urcite nevyhovujici motor...spotreba pri stejnem zpusobu jezdeni jak s crdi 11-12 litru po meste..crdi si vezme ted mezi 6,5-7,5 l/100km... motor tichouckej proti crdi..ale netahne a pruzny zrychleni je taky jinde..pro moje jezdeni mi urcite vic vyhovuje nafta...jo a spojku jsem citil temer hned jak jsem sedl do auta....
nekritizuji 1.4..ale pro me je urcite jasna jednicka crdi..85kw.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 31 led 2011, 22:23
od Dextrone
To Be.sport: Je to samozřejmě věc názoru. :) já zase přesedlal z Mondea TDCi 96kW na 121kw benzínovou Sonátu. Samozřejmě že benzín a diesel se tu srovnával X krát. Mě však bohužel nafta pěkně potrápila a tak jsem přesedlal zpět na benzín. Motor se musíte naučit znát, znát jeho průběh výkonu a vědět jeho slabiny.I ta 1.4 určitě nejede špatně, musí se však více točit. Nyní se svou Sonátou ať je to jen benzínová atmosféra DCVVT nemám žádný problém s předjížděním turbodieselů. Dokonce jsem byl ve zrychlení na 100km/h o půl auta rychlejší než kámošův Superb TDi 103kW (pořád do mě ryl až jsme se vyhecovali k závodu) :D . Ale jak říkám, motorizace je věcí priorit. Já radši budu jezdit za 8 - 10L naturalu než pořád s dieselem v servisu. A jak psal výše Hardcam, tak i mě příjde s benzínem jízda zábavnější. A hlavně ty tichounké starty 8)