Stránka 6 z 13
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 16:43
od matysekul
jj , 1,2 TSI je supééér
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 19:36
od pepan
skajlajne
tyve..zase jeden z těch přímočarejch votporníků..
asi si neměl řádnej dízl páč i s dízlem si užiješ prču..
víc nic...nechci dmýchat nějaký zbytečný xxrát řešený věci dokola
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:03
od Skyline
Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:06
od Saimon
V dieselu je kouzlo a na to musí každý dojít
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:12
od j.albi
Saimon píše:V dieselu je kouzlo a na to musí každý dojít
Přesně tak
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:15
od Skyline
Jo na dálnici a kvůli nákladům asi ano. Jinak po 300.000km s dieslem pořád raději benzín. jinak ještě krátká zkušenost s A3 DSG a Mercedes E tuším 220CDI automat (fajn a pohodlný na cesty) a Civic 2,0Type R (zábava), můj sen Impreza pro radost a ženě je to jedno (skoro)
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:31
od Saimon
Myslíš po 300.000 km celkově najeto nebo celkově z jedním autem?
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:41
od Piskotkiller
Skyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
Třeba u lecjaký mazdy by si ani nepoznal že jde skoro o diesel
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 24 led 2011, 20:44
od Skyline
300.000 se sluzebnimi diesly -+
Mazda 6 super auto uzasne přesné rizeni, když jsem přesedl do OII tak jsem měl pocit že kola zatočí o 1s později než volant a 2,0i taky šel
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 25 led 2011, 00:29
od Hardcam
Skyline: mne 2.0 v i30 docela zabavna prijde, kdyby me auto nebavilo, nechtel bych ho. Jezdim denne se dvema koncernovymi turbobenziny (1.8T 110kW a 1.8T 132kW), ale kopanec turba je jak chvilkove a moc vyrazne pichnuti steroidu. O zabave s dieselem radeji polemizovat nebudu, to je sci-fi...
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 25 led 2011, 10:28
od Skyline
Hardcam: Vždyť ano já preferuji atmosféru benzín eventuelně bych možná ustoupil Turbobenzínu.
Takže 2,0i v I30 by měl být celkem fajn, jinak mi se s I30 jezdí dobře až na ten posez za volantem, jinak podvozek zatím hodnotím kladně, zatím kladněji než služební OII.
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 25 led 2011, 11:55
od pepan
Skyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
tak u prasátu 4motion mě ten dízl vyhovuje..ale jiná sekce např 2.8crdi wrangler..s tím je prdel až až 146kw ujde
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 25 led 2011, 12:55
od Skyline
pepan píše:Skyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
tak u prasátu 4motion mě ten dízl vyhovuje..ale jiná sekce např 2.8crdi wrangler..s tím je prdel až až 146kw ujde
No jo, když já nejsem na teren moc nejsem, ja radeji zatacky a asfalt a tam si s Wranglerem i když je to pěkný stroj, neužiju.
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 31 led 2011, 22:06
od be.sport
zdravim panove..dneska jsem dal svyho sportika na opravu blatniku a vyfasoval jsem misto nej i30 1.4 facelift...auticko jeste voni novotou..ale jinak musim teda rict, ze je to vzhledem k temer zakladni vybave rozdil jak se v tom aute clovek citi..
volant v plastu..hruuuza.. pedaly proti mym kovovym klouzou...a radici paka..taky zadna vyhra..
jinak k motoru..auto je jeste nezajety tak to nema vyznam nejak komentovat ale pro me je 1.4 urcite nevyhovujici motor...spotreba pri stejnem zpusobu jezdeni jak s crdi 11-12 litru po meste..crdi si vezme ted mezi 6,5-7,5 l/100km... motor tichouckej proti crdi..ale netahne a pruzny zrychleni je taky jinde..pro moje jezdeni mi urcite vic vyhovuje nafta...jo a spojku jsem citil temer hned jak jsem sedl do auta....
nekritizuji 1.4..ale pro me je urcite jasna jednicka crdi..85kw.
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Napsal: 31 led 2011, 22:23
od Dextrone
To Be.sport: Je to samozřejmě věc názoru.
já zase přesedlal z Mondea TDCi 96kW na 121kw benzínovou Sonátu. Samozřejmě že benzín a diesel se tu srovnával X krát. Mě však bohužel nafta pěkně potrápila a tak jsem přesedlal zpět na benzín. Motor se musíte naučit znát, znát jeho průběh výkonu a vědět jeho slabiny.I ta 1.4 určitě nejede špatně, musí se však více točit. Nyní se svou Sonátou ať je to jen benzínová atmosféra DCVVT nemám žádný problém s předjížděním turbodieselů. Dokonce jsem byl ve zrychlení na 100km/h o půl auta rychlejší než kámošův Superb TDi 103kW (pořád do mě ryl až jsme se vyhecovali k závodu)
. Ale jak říkám, motorizace je věcí priorit. Já radši budu jezdit za 8 - 10L naturalu než pořád s dieselem v servisu. A jak psal výše Hardcam, tak i mě příjde s benzínem jízda zábavnější. A hlavně ty tichounké starty