Stránka 6 z 9

Re: Sviecky

Napsal: 02 lis 2011, 07:44
od 7ome
89majlo96 píše:kolko mas nabehane ked uz menis sviecky ?
mam nabehan7ch 42 000km...mozna niekto povie ze skoro,ale musim sa starat o moje auticko,lebo ma zivý....a pocul som uz aj take ze sviecky by sa mali menit z kazdou vymenou oleja...

Re: Sviecky

Napsal: 02 lis 2011, 07:45
od 7ome
adam221 píše:Aka bola cena za sviecku?

cena od predajcu zo Senice bola cca17Eur za kus...v košiciach v servise mi povedali 30Eur za kus... ](*,)

Re: Sviecky

Napsal: 13 pro 2011, 13:50
od johanna
zludo píše:Nikde som nenašiel tému o tak dôležitej záležitosti ako je zapaľovanie.
Mám i30 s motorom 1,4 G4FA 2010 a keď som chcel vymeniť sviečky
za odporúčané NGK ZFR5F-11 tak ma prekvapilo to, že sú použité celkom iné
sviečky a to NGK LZKR6B-10E, ktoré majú závit M12 s dĺžkou 26,5mm.
Zatiaľ som nenašiel na ne žiadneho dodávateľa iba v Rusku.
Vie niekto kde sa dajú získať ?
http://www.e-ngk.pl/lzkr6b10e-swieca-is ... -3798.html


Zady je seženeš za 160Kč

Re: Sviecky

Napsal: 29 úno 2012, 14:22
od zludo
Konečne sviečky NGK LZKR6-10E dodáva ELIT, ktoré spľahlivo fungujú aj pre LPG a sú oveľa lecnejšie než Champion-y dodávané autorizovanými servismi.

Re: Sviecky

Napsal: 29 úno 2012, 14:41
od S0T0
zludo: upravoval jsi odtrh kvůli lpg? jinak místní uživatel umí NGK LZKR6-10E za 135kč/ks, mimo to, já měl NGK LZKR6-10E přímo z výroby...

Re: Sviecky

Napsal: 29 úno 2012, 14:50
od Hardcam
Prej mistni uzivatel :lol:

Re: Sviecky

Napsal: 29 úno 2012, 15:02
od S0T0
sem věděl že se ozveš :D

Re: Sviecky

Napsal: 29 úno 2012, 15:07
od M.Ela1600
lol

Re: Sviecky

Napsal: 29 úno 2012, 15:40
od rudolf.tomka

Re: Sviecky

Napsal: 01 bře 2012, 07:42
od zludo
SOTO: odtrh sviečok pre použitie na LPG prevádzku sa môže zmenšiť až o 0,2mm v prípadoch ak sa prejaví problém so zapaľovaním zmesi (zlé emisné hodnoty, zvýšená spotreba, vynechávanie motora v rôznych záťažiach...), ale podľa mojich skúseností to nieje potrebné.

Re: Sviecky

Napsal: 01 dub 2012, 11:08
od robotron
Mám na predaj sviečky NGK Iridium IX ZFR5FIX-11, určené pre motory 1,4 vyrobené do januára 2009. Balenie 4 kusy, cena 35 Eur.

Re: Sviecky

Napsal: 02 dub 2012, 06:56
od severtom
zludo píše:SOTO: odtrh sviečok pre použitie na LPG prevádzku sa môže zmenšiť až o 0,2mm v prípadoch ak sa prejaví problém so zapaľovaním zmesi (zlé emisné hodnoty, zvýšená spotreba, vynechávanie motora v rôznych záťažiach...), ale podľa mojich skúseností to nieje potrebné.
Já to teda dělám od začátku, každých 10000 km kontroluju a z nastavených 0,7 mm je tam vždy nejméně 0,9 mm. Prostě ta vůle se provozem zvětšuje, a to dost rychle. Svíčky původní z výroby (a do rezervy koupené ty samé od "místního uživatele").

Re: Sviecky

Napsal: 01 srp 2012, 07:57
od Markusus
Mozem do i30 1.4 (r.v. 2007/8) 80kW kupit sviecky NGK Iridium IX?
Urobim dobre?

Re: Sviecky

Napsal: 25 zář 2012, 15:35
od Chasnik
Minulý týden jsem byl na 2. garančce (40 tkm). Svíčky jsem si nedodával svoje, protože jsem měl předběžnou informaci, že v servisu stojí něco přes 500. Při zběžném pohledu na ceny svíček na netu jsem si řekl, dobrá cena (stejně jako třeba u olejového filtru).
Jenomže jsem byl za excelentního troubu, protože cena není za sadu, ale za 1 svíčku (580 Kč bez DPH)! Tak jsem začal zkoumat, co mi tam dali a co to vlastně stojí.

Původní svíčky z výroby byly známé NGK LZKR6B 10E (dostupné např. zde)

Nově mi tam dali NGK SILZKR6B 10E, které na netu těžko hledám (většinou mi to nabízí SILZKR6B 11). Na pohled má jinou (tenčí a špičatou) elektrodu, změnu jízdních vlastností neregistruju, uvidíme, co to udělá se spotřebou.

Každopádně v zimě pojedeme na garančku s druhým firemním autem a nechce se mi zase platit 2700 káčé za svíčky (pokud se neukáže, že mají pozitivní vliv na spotřebu, což pochybuju), takže pokud máte někdo tip, kde ten produkt sehnat nebo jakou záměnu použít, aby to nemělo vliv na záruku, tak to bude jenom dobře.

Re: Sviecky

Napsal: 03 črc 2013, 20:15
od 7ome
89majlo96 píše:Pre obcasne blbe starty som zacal podozrievat sviecky. Vytiahol som ich a ocistil ocelovou kefou, skontroloval som aj skrtiacu klapku, ta bola cista. Dalej som restartoval riadiacu jednotku. Motor lepsie startuje a spozoroval som aj lepsi chod, prestalo take slabe klepanie. Mam taky dojem ze ich v servise ani nikdy neskontrolovaly, lebo povolit ich bolo umenie ](*,)

mam presne tie iste problemy z blbym startom, skusim to co si pisal... dik