Stránka 6 z 12

Re: koupě santa fe

Napsal: 12 led 2011, 11:41
od Engineer
Len nie 2,2 CrDi [-o<
Osobne na také cesty a využitie veľkosti by som pokukoval aj po iX55 3,0 CrDi, cenový rozdiel
tam nie je veľký.

EDIT: Jasné do 250 000,- CZK :mrgreen:

Tak idem rokom výroby trocha nižšie. Do roku 2005ber možno iiba motorizáciu 2,0 CrDi

Re: koupě santa fe

Napsal: 12 led 2011, 18:01
od Richard555
no asi bych doporučil něco podobného co máme v rodině ....... 2,0 CRDI VGT 92 Kw ten je výkonější než ten předchozí model s 83 Kw má odolnější spojku, ale zas má dvouhmotovej setrvák ...... taky připojování zadku je řešeno elektricky a při LOOK to natvrdo rozděluje 50% na předek a 50% zadek, navíc zadek má diferák s omezenou svorností (LSD) , myslím že bys za tvůj finanční limit mít ty poslední pofaceliftové verze, tedy model 2005.........
mohl by vyhovovat i Tuscon ale ten je podstatně menší ani ne prostorem pro posádku, ale kufrem..... jinak systém pohonu má stejnej jak jsem popsal výše a má navíc výkonější motor a to 103 KW ale nevím jestli by ses do těch financí vešel....

Re: koupě santa fe

Napsal: 12 led 2011, 19:07
od Hardcam
Hlavne pozor na ten "pristup k nafte". CRDi motory jsou sakra nachylny na naftu , hlavne na tu rozlejvanou...proto uz CRDi nemam :mrgreen:

Re: koupě santa fe

Napsal: 13 led 2011, 08:48
od Richard555
No tak na kvalitu nafty jsou háklivý všechny moderní motory co používají vysoké vstřikovací tlaky (common rail i TDI)

Re: koupě santa fe

Napsal: 13 led 2011, 20:56
od miooo
tak ma napadlo ked chces diesla a mas teda pristup k nafte co tak terrancan :-k
velke je,utiahne dost ,je to diesel...
nad tym si neuvazoval :?: :?:

Re: koupě santa fe

Napsal: 13 led 2011, 21:00
od David PLEVA
No tak právě Terracan je na kvalitu nafty nejnáchylnější 2,9CRDi je právě ten špatný diesel, který tolik zlobil v Kii Carnival.

Re: koupě santa fe

Napsal: 13 led 2011, 21:06
od miooo
zalezi vsak odkadial ma pristup k tej nafte...

Re: koupě santa fe

Napsal: 15 led 2011, 07:56
od leboň
Naftu mám samozřejmě čistou,sám si ji tankuji u pumpy,celý život mám naftáky,kromě jedné ameriky.Ale jde mi spíše o motory co se týče výkonu a spotřeby.Není problém jezdit s 200Hp za 30l,to už mám za sebou.Ještě jsem byl varován před nějakým dvojitým setrvačníkem či co to mektali.

Re: koupě santa fe

Napsal: 17 led 2011, 16:03
od Donald
Zmíněný motor má systém vstřikování Delphi, které je citlivé na obsah vody v naftě. Rád se zadírá. Rozhodně doporučuji aditiv VIF diesel a pak není co řešit. Dvouhmotový setrvačník - navím, zda ho 2.9 CRDi má, ale drtivá většina CRDi ho nemá.

Re: koupě santa fe

Napsal: 27 led 2011, 08:35
od leboň
Ještě,takovou informaci.Je velký rozdíl mezi 83 a 92kw co se týče výkonu solo jízdy(s přívěsem mě nikdo nehoní a je to asi5-6 000km ročně),jinak dálnice a polňačky kolem vody.Dá se s tím jet alespoň 130 ustálenou jízdou bez šaltrování v každém kopečku.Ptám se pro to,že v inzerci jsou samé 8škw.Samozřejmě bych chtěl silnější. Díky za vyčerpávající odpovědi

Re: koupě santa fe

Napsal: 27 led 2011, 09:33
od Richard555
No máme toho 92 KW VGT, když srovnávám s 2.0 benzínem, tak se musí řadit trochu víc, ale 130 na dálnici není problém, jedu furt na 5 jen přidávám a ubírám plyn, hodil by se tempomat, jinak spotřeba např. Chorvatsko skoro furt dálnice většinou max. povolenou rychlostí, puštěná klima, 5 lidí a plnej kufr a střešní box, spotřeb necelých 9 litrů.....
Když mi kámoš ukazoval spotřebu do Chorvatska s Fabií Hovno To Pojede (8,6 l/100) a to ještě nemá ani klimu nemám důvod se rozčilovat

Re: koupě santa fe

Napsal: 27 led 2011, 23:42
od miooo
leboň píše:Naftu mám samozřejmě čistou,sám si ji tankuji u pumpy,celý život mám naftáky,kromě jedné ameriky.Ale jde mi spíše o motory co se týče výkonu a spotřeby.Není problém jezdit s 200Hp za 30l,to už mám za sebou.Ještě jsem byl varován před nějakým dvojitým setrvačníkem či co to mektali.

tak pocitaj tu o spotrebe...
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=13&t=7958

Re: koupě santa fe

Napsal: 28 led 2011, 10:00
od leboň
Zkoušel někdo to 83kw nachipovat?Měl jsem dvě octávky,kolega má superb a byla to pohoda.Tady čtu akorát.proč by to nedělali(argumenty jak z Jedličkova ústavu),ale žádné vyjádření majitele.Nechce se mi věřit,že to nikdo nechipnul.

Re: koupě santa fe

Napsal: 28 led 2011, 13:56
od M.Z.
Já jo, ale tehdy v r.2003 byl jen powerbox, odnesly to vstřiky,jinak je ten 83kw motor docela chcípák, nijak extra netáhne a ve vleku je to dost trápení. A to jsem to neměl ve 4x4, ale v Trajetu.
Asi si rozhodnutý pro SF, ale já bych na tvé účely volil VW T4 (Multivan, Caravelle, Transporter) Synchro, docela nezničitelné a odzkoušené káry a možnosti úpravy motoru 75kw (111kw se nedělal 4x4) jsou veliké a prověřené.
Přečti si pár témat o problémech s CRDI, aby tě to šetření nevyšlo draho.

Re: koupě santa fe

Napsal: 28 led 2011, 20:02
od leboň
Konečně něco rozumného.Já nechci šetřit,ale znám spoustu jiných a příjemnějších aktivit,než to nasrat do něčeho,co mě k těm příjemnějším aktivitám má dopravit.Nebudu svoji "viz jiné příspěvky"santičku v garáži přikrývat nahřátým bambusem a do životopisů psát,že již v mládí jsem měl rád rýži.Chci za málo peněz hodně muziky,což by korejec měl být.Pokud bych chtěl opak tak si koupím evropu,případně ameriku.Proto se nedivte mým stupidním otázkám.Kvůli tomu prodávám opel Zafira(abnormální spokojenost)protože potřebuji 4x4.Takže raďte komunikujte,ale kokoti typu "moje santička"né děkuji.