Stránka 6 z 8
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 14 dub 2014, 10:27
od Luboš S
Mám světla umístěná stejně jako Drago, hledal jsme po netu, umístění světel se řídí směrnicí EHK , kde o vzdálenosti 400 mm od bočního obrysu nic není, takže by to mělo být OK. Pokud by někdo našel výtažek ze zákona, vyhlášky či směrnice platné pro ČR kde je toto uvedeno tak sem s tím.
je to na straně 104
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... ULL:CS:PDF
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 15 dub 2014, 14:15
od jimi
Tak chlapi (a případné dámy), denní svícení též objednáno. Teď už jen vymyslet, kam s tím, aby to odpovídalo předpisům a nebylo to jako pěst na oko
Počítám, že to během víkendu zvládnu nainstalovat...
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 16 dub 2014, 12:14
od Axel.Foley
jimi: pochlub se po instalaci fotem
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 16 dub 2014, 12:25
od jimi
Axel.Foley píše:jimi: pochlub se po instalaci fotem
šak samo
jen před focením budu muset umýt a vyleštit
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 16 dub 2014, 16:07
od Axel.Foley
jimi: odfoť jenom "čumák", budeš toho mít míň na umývání a leštění
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 23 dub 2014, 10:27
od Ivangin
Nemáte niekto skúsenosti k dennému svieteniu aj s týmto niečim 2v1 svetelným aj dažďovým senzorom ?
http://www.ebay.com/itm/Car-Rain-light- ... 24&vxp=mtr
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 14 kvě 2014, 15:15
od vorlajz
mě v servisu nabízeli led světla pro dení svícení do předního grilu za Kč 4.000,- (vše komplet)... mám dešťák a světelný senzor, takže by mi to pak fungovalo na automatiku... faktem je, že za těch 25 tis. km jsem zatím neměnil ani jednu H7 a příjde mi lepší svítit i zadkem... když jezdíš v létě při sluníčku v lese ve stínu, tak jsou auta hůž vidět...
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 14 kvě 2014, 15:27
od jimi
Axel.Foley píše:jimi: odfoť jenom "čumák", budeš toho mít míň na umývání a leštění
Tak světla putovala hned zpět, nebylo to ono, bohužel...
Až budu mít čas vymyslet něco jiného, dám vědět
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 14 kvě 2014, 15:31
od vorlajz
zrovna jsem si říkal, kde jsou fotky...
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 14 kvě 2014, 17:25
od Axel.Foley
Ivangin: Nějak tyhle "dodo" věci nemusím - buď to ve výbavě je, nebo ne... ale šikovné ruce zvládnou vše.
Světelný senzor mám také a využil jsem ho zatím jen na dovolené v Chorvatsku, tam svícení přes den není povinné. Jinak ovladač mám trvale nastaven na svícení (poloha před automatikou).
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 29 kvě 2014, 16:31
od Ruska.ruleta
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 29 kvě 2014, 17:14
od Axel.Foley
Ruska.ruleta: nápad je to skvělý, ale už se to tady probíralo, světla mají jiný tvar než mlhovky
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 14 črc 2014, 10:16
od jimi
Po delší době a ještě delším hledání jsem si objednal modulová světla MYCARR SJ-292E. Problém, je že nelze nikam solidně napasovat, tak jako u většiny již hotových DRL. Na druhou stranu je výhoda, že se dají rozebrat na jednotlivé moduly a seskládat dle libosti. Verzi MK1 vám představoat nebudu, zde jsou rovnou MK2
Ještě nejsou hotová, chybí upevňovací části a hlavně lak. V nárazníku bude otvor 3x15cm, kam světlo vsadím (je to bohužel nutnost, aby světla nevyčuhovala příliš ven, budou pak kopírovat obrys vozidla).
Hotové dílo vám samozřejmě také představím
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 22 črc 2014, 08:34
od jimi
Dílo dokonáno jest
Umístění a zapojení dle legislativy, dokonce i pro funkci pozičních světel jsou umístěná správně (min. 35 cm od země, já mám 36 cm). Jako další je v plánu automatické přepínání "potkávacích světel/DRL" v závislosti na okolním světle.
Edit:
Funkci pozičních světel jsem vyřadil z provozu předřazeným relátkem, které odpojí napájení DRL při zapnutí hlavních světel. Legislativa nedovoluje mít vpředu 4 poziční světla a odpojením originálních pozičních světel bych přišel o parkovací režim (DRL fungují jen při spuštěném motoru)
Re: Denní svícení na I30 CW
Napsal: 22 črc 2014, 14:01
od semisak
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Pozor! Použití těchto světel s integrovanými pozičními světly dle homologačního předpisu EHK OSN č. 48 na vozidlech je možné pouze jako náhrada za původní samostatná poziční (obrysová) světla, která musí být trvale odpojena (nestačí pouze vyjmout zdroj). Není možné použít u vozidel, která mají poziční (obrysová) světla integrována v hlavních světlometech.