Stránka 6 z 12
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 19 čer 2011, 18:06
od borgio007
Fiskaa, pozri je to moj dobry kamos, to auto som videl, bol opity a anrazil do stojacich aut.. podotykam ze to bola 760i V12- to je motor pomaly z tanku!!!! ved ten Ti udrzi tu vahu... ehm. a posunul pritom 5 aut a to prve tzv. podbehol!
Vlado1979- ja som predaval byvalkyne 530d, a terajsia ma tiez stale otravuje o BMW... ale tak este sa uvidi... Ale momentalne len cakam na FL 7er a asi si zoberiem nove a toto necham zene... pripadne uvidime co to nove X6M..
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 11:09
od FISHkaa
já ti neberu tyto informace, akorát ve 180km/h nabourat do pevné překážky = kečup v celém zbytku interiéru auta. Tzn. nárazová rychlost byla o mnoho nižší, protože brzdil
http://www.youtube.com/watch?v=vZRijOszu74
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 11:26
od borgio007
nebrzdil- bol tam strk(posypovy), cize na strku sa co? na strku sa brzdit neda...
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 12:01
od xkrchnav
Nemusel brzdiť brzdou... brzdili ho autá...
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 13:07
od FISHkaa
v tom případě by to byl kečup. Dovedeš si představit rychlost 180km/h a náraz do překážky - klidně i odbrzděné? Na kolika metrech zastavil? Píše se tu o 5 autech tj. cca 5x5m = 25m . V okamžiku nárazu se tedy řítil rychlostí 50 metrů za sekundu
a tedy zastavil na nějakých 25-30m
Tzn. za 0,5 - 1s bylo hotovo?
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 13:21
od Hardcam
kubad píše:se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte
ano, 4x rychleji a co si o tom ty myslis, je mi uplne ukradeny...ten vecer jsem stravil na 7km trase dve hodiny, kamiony zablokovaly co slo, v lepsim pripade doklouzaly do pole mimo silnice a jedine, co obstojne projizdelo, byly ctyrkolky. Vis o tom kulovy, nebyl jsi tam, ale chytrej jsi jak radio. Systemy 4x4, ESP apod. se pravdepodobne delaji zbytecne, ty asi nic takovyho nepotrebujes (i kdyz sam to v ix55 mas).
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 13:37
od mirpie
kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"...
sedma je bezpečné auto, i ta první sedma (E32) z roku 1990, co má "jen" airbag řidiče, zato masa železa na předku a bude o mnoho bezpečnější než kterékoliv nové malé auto se šesti airbagy typu Fiat 500, Škoda Fabia, VW Polo, Hyundai i20 a tak dále.... to je bez pochyby.
Ale tvrdit, že ve 180km/h to napálit čelně do stojící ekvivalentě hmotnostní překážky je nehoda, co se dá nejen přežít, ale že vylezeš z auta s pocitem brnění ruk od neklidného volantu, je stejná pohádka, kterou ted ani neumim vymyslet, protože tohle je prostě těžce mimo
. Tam ti nepomůže nic, protože i kdybys byl zevně nepoškozen (což je další pohádka), tak ta decelerace je tak velká, že než si něco uvědomíš, tak máš játra a srdce a vůbec všechny orgány v těle odděleny od cév a žil a všeho na čem to visí a mozek namáčknutý na přední stěně lebky, pokud by tím přetížením nepraskla a neudělala by se ti na čelíčku veliká boule, než by i tak pružná kůže praskla a letělo to všechno ven. Kdo ted snídá, obědvá, svačí nebo večeří, dobrou chuť.
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 13:42
od Flufi
FISHkaa: To ještě nevíš, že pravdu tu mají jen někteří?
Nemá smysl se tu s něma dohadovat...
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:07
od kubad
Hardcam píše:kubad píše:se z toho tady poseru smíchy, jeden jezdí s qatrem a ESP 4x rychleji než bez, druhý přežije čelní prdu ve 180km/h
hehe fakt peklo se vzpamatujte
ano, 4x rychleji a co si o tom ty myslis, je mi uplne ukradeny...ten vecer jsem stravil na 7km trase dve hodiny, kamiony zablokovaly co slo, v lepsim pripade doklouzaly do pole mimo silnice a jedine, co obstojne projizdelo, byly ctyrkolky. Vis o tom kulovy, nebyl jsi tam, ale chytrej jsi jak radio. Systemy 4x4, ESP apod. se pravdepodobne delaji zbytecne, ty asi nic takovyho nepotrebujes (i kdyz sam to v ix55 mas).
zklidni, máš napsat pořádně o co se jednalo a né tu vyprávět pohádky :
"Kdyby to bylo diametralne rozlisne? Proboha, vzdyt je! Zimu jsem projezdil v Audi A3 Quattro s ESP, kdo 4x4 jednou pozna, nemuze tvrdit, ze nevidi rozdil. Byly dva dny, kdy byl na silnici jen led. Ten den, na kterej nezapomenu, jsem jel jeden usek cca 10km s i30 hodinu a pul, s Audi neco pres 20minut."
z tohoto fakt není poznat co se tam dělo a proč jel nebo nejel s I30 průměrem 6,6km/h a s A3 30km/h určitě ten rozdíl nebyl jen díky ESP a 4x4
4x4 se akorát líp rozjede a trochu líp drží v zatáčce, ale brzdí naprosto stejně blbě jak 4x2 a ESP pomůže ale nezrychlí tě.
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:16
od kubad
mirpie píše:kamos nabural 760i celne do auta v 180 a nic sa mu nestalo- iba citil "zatrasenie volantom"...
sedma je bezpečné auto, i ta první sedma (E32) z roku 1990, co má "jen" airbag řidiče, zato masa železa na předku a bude o mnoho bezpečnější než kterékoliv nové malé auto se šesti airbagy typu Fiat 500, Škoda Fabia, VW Polo, Hyundai i20 a tak dále.... to je bez pochyby.
Ale tvrdit, že ve 180km/h to napálit čelně do stojící ekvivalentě hmotnostní překážky je nehoda, co se dá nejen přežít, ale že vylezeš z auta s pocitem brnění ruk od neklidného volantu, je stejná pohádka, kterou ted ani neumim vymyslet, protože tohle je prostě těžce mimo
. Tam ti nepomůže nic, protože i kdybys byl zevně nepoškozen (což je další pohádka), tak ta decelerace je tak velká, že než si něco uvědomíš, tak máš játra a srdce a vůbec všechny orgány v těle odděleny od cév a žil a všeho na čem to visí a mozek namáčknutý na přední stěně lebky, pokud by tím přetížením nepraskla a neudělala by se ti na čelíčku veliká boule, než by i tak pružná kůže praskla a letělo to všechno ven. Kdo ted snídá, obědvá, svačí nebo večeří, dobrou chuť.
souhlas, a ani s tou masou železa to zase až tak není pravda, sem nedávno viděl záběry a výsledky čelní srážky v 60km/h proti sobě takže 120km/h součet, moderního Renaultu Modus (raletivně malé auto) a cca 10let starého Volva 760 (což je slušný 2tunový parník)
V Renaultu relativně bez důsledků pro posádku - co se týče deformace v prostoru řidiče a dveře šli bez problémů otevřít, ale ve Volvu by byl řidič rozmačkaný přelámané nohy a byl by hodně velký problém ho vůbec dostat ven kvůli problému s otevřením dveří díky masivní deformaci.
prostě vývoj je u moderních aut v ohledu bezpečnosti úplně jinde
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:17
od xkrchnav
FISHkaa píše: Tzn. za 0,5 - 1s bylo hotovo?
Šak nejakých 5-8 G sa dá ešte prežiť ne?
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:18
od borgio007
To prve auto podbehol, skoncilo mu nakapote. Tie auta posunul o 60m.
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:20
od Yurii
ESP jako takový nezrychlí ale s ním se auto na sněhu zklidní, takže to posune i řidičovu psychologickou hranici rychlosti. V kombinaci s pohonem 4x4 tzn ESP na všechny čtyři kola by to mohlo udělat větší rozdíl než se zdá.
Navíc stačí abyses s "dvoukolkou" někde zaseknul a než se vykloužeš ven hned máš 5 minut zdržení, předpokládám že Hard do toho počítal i případný zastavení a ne jenom plynulou jízdu, jinak by ten rozdíl byl nereálnej.
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:34
od Hardcam
Kuba: tak se mas zeptat o doplneni, takze se v prvni rade zklidni ty.
Nemam duvod si ten rozdil vymyslet, kdyz sam mam obycejne auto s prednim nahonem bez ESP. Naopak, radeji bych tvrdil, ze jsem to bez 4x4 a ESP zajel mnohem rychleji nez A3, ktera tam vlastne zustala a je tam mozna dodnes. Obe auta jsem ridil ja, takze ridicem to neni. Myslim, ze kdo ty dny tenkrat jezdil po venku, na ne dlouho nezapomene.
Urcite souhlasim s tim, ze vedomi o techto funkcich udela svoje a clovek si je jistejsi. Nekdy to, treba v pripade rychlych aut, muze byt nevyhoda.
Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...
Napsal: 20 čer 2011, 15:37
od kubad
nikdo ti nebere žes byl jeden den mnohem rychlejší, ale to fakt nebylo jen tím autem a o tom to je