Stránka 6 z 6
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 18 čer 2014, 07:56
od Amalfi
Ahojte, pred tremi lety jsem toto vlakno zacal. Dnes musim konstatovat ze tak dlouho vydrzeli 5. dvere. Nyni pred koncem zaruky je musim reklmovat podruhe - obevila se na nich opet koroze, stejne tak se objevily nejake puchyrky okolo klik na dverich. Takze resit budeme i toto. Chci aby bylo auto v co nejlepsim stavu az jej budu prodavat v zari.
I toto mne presvedcuje o tom, ze
uz neni to co bych cekal - levne auto od ktereho muzes cokoli cekat. Dnes jsou to pekne designovky, ale desne se serou a cena odpovida spis designu nez kvalite.
Je mi jasne ze za vodou reditelne laky muzou ekoteroristi, ale proc proboha kdyz vedi, ze na auto daji takovou sracku, neudelaji celo pozink. Proste poradna antikorozni ochrana by na tech autech prisla automobilku levneji nez reklamace. Snad nebudou delat problemy a alespon je v ramci 5ti let uznaji.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 26 čer 2014, 14:42
od Amalfi
Takze auto objednano do servisu v Ostrave Hrabove. Vyhodnoceno bez problemu jako zarucni oprava, za tenhle pristup jsem opravdu rad. Po pravde mel jsem obavy ze budou hledat vymluvy aby podruhe se teto oprave vyhnuli. Auto tedy bude v cajku uz pristi tyden.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 26 čer 2014, 14:49
od kitrab
Smutné, že to hnije.
Ale na druhou stranu je to u konkurence lepší ?
Mizerné barvy, zatracená úspora a kvalita jde obecně dolů.
Slavný koncern už také není co bývalo, vryp od kamínku a hned to rezne.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 26 čer 2014, 21:25
od caruser
Možno vôbec uvažovať nad tým, že naše i20ky majú riadne pozinkovanú karosériu? V mojom prípade na každom mieste, kde kameň odrazí lak až po plech hneď nastane korózia, ak by tam bol pozink, tak by korózia nemala nastať. Neverím tomu, že ten náraz od kameňa je tak silný aby poškodil pozink plechu, a je jedno na ktorom je to mieste, hrdzu mám na kapote, na streche, na dverách a na stĺpiku. Najlepšie je na tom sused, ktorý má úplne prvého Logana, poškriabaný je snáď na každom kúsku plechu ale žiadna korózia
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 26 čer 2014, 21:42
od kitrab
Mě normálně děsíš
Si říkám, že pozink ve 21. stol. je standart
.
Doufám, že i30 snad nějaký má
.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 30 čer 2014, 19:41
od black_sheep
klid, žádný stres
reznul vždycky, pokud jsi ho nevytahoval jen v létě a za sucha
holt každá automobilka má něco, no.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 09 črc 2014, 14:48
od isquash
Tak 27.6.2014 jsem si auto vyzvedl ze servisu po druhém lakování 5. dveří. Jenom doufám, že teď to vydrží déle, než jenom pár měsíců.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 10 črc 2014, 08:51
od Amalfi
Auto mame ze servisu taky doma - opraveny a prelakovany vsecny dvere takze 5. To co jsme meli na kapote od nejakeho vandala s vetvickou je rozlesteno. Takze auto je v cajku. A pomalu se chysta na prodej
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 20 bře 2015, 09:11
od isquash
Takže dveře nevydržely.
Opět jsem po zimní očistě našel bubliny u skla. Při telefonátu s garančním technikem v AutoBek Ústí nad Labem mi bylo sděleno ať se obrátím na Kreans v Bohušovicích, bývalý oficiální partner. S tím, že by jim to importér neproplatil, když by zjistil, že již moje 5. dveře byly 2x lakovány a ještě u jiného partnera. Docela mě i zarazila poznámka garančního technika, že on ty 5.dveře nechává na i20 rovnou měnit. Garanční technik má na zvážení zda nechat věc přelakovat a nebo vyměnit. Bohužel, v mém případě se garanční technik v Bohušovicích rozhodl v 2013 pro lakování.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 20 bře 2015, 14:27
od Amalfi
Ahoj. Mne vymenene vydrzeli 3 roky. Takze vymena taky nepomuze, kdyz to ma holt mizernou antikorozni ochranu a mizernej lak, tak to tak dopadne vzdy at opravis nebo vymenis. Jak se u nas rika "z hovna bic neupletes". Jen doufam ze novemu majiteli vydrzi auto co nejdele.