Stránka 6 z 6

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 13:01
od milda h
Mirus30 píše:
idam.i píše:K niektorym testom je nehodno sa vyjadrovať. ](*,) Octavka je proste best a basta! Prečo inak by ju všetcia kupovali. #-o :mrgreen:
Takze pujdes vratit svoji i40 a vymenis ji za Octavku s poradnym (1,2TSIú motorem a klikou ne? [-X
Tak to je 100% výhra ??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) :lol: :lol: :lol:

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 13:25
od Hardcam
Ano, GDI neda, bude-li se jeho ridic neustale pohybovat u cerveneho pole, kde se u GDI nachazi nejaky vykon.
CRDI ve strasi i30 s 1.4/1.6 problem nemelo, ze by u nove nasal tak dramaticky skok, ktery neni papirovy, ale realny, se mi moc nezda, ale budiz, mne je to ve skutecnosti jedno :mrgreen:

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 13:40
od Haer
Hardcam: To bylo ale potouchle, rikal sis, ze forum malo zije, co? :mrgreen:

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 14:14
od Vilda
Haer píše:Hardcam: To bylo ale potouchle, rikal sis, ze forum malo zije, co? :mrgreen:
To jo ... zase jak malý kluci, který soutěžejí, kdo má nejdelšího pinďoura :lol: ... chlapci, dokud se nesejdeme někde na dráze ( na letišti ), třeba jako před loni u Bechyně, tak je to pořád plácání o ničem [-X .... jestli je rychlejší to, či ono, ukáže jen runwai, kde je bezpečná možnost si vyzkoušet, co váš auťák dokáže .... a jsem si jistej, že mnozí favoriti pojedou domů hodně zklamaný :D

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 14:46
od Hardcam
Ja nesoutezim, o mym motoru nepadla ani zminka :mrgreen:
se vsemi zminovanymi jsem jezdil (stara 1.4/1.6/CRDi, nova 1.4/1.6/GDI/Ceed CRDi), proto si troufam hodnotit. A vite, co je nejvetsi propadakr? Nova Octa 1.6TDI 77kW. Je to tyden zpatky, co jsem byl v servisu a mel jsem hodinu cekat, tak jsem si ji vypujcil (uz mela najeto kolem 4000km), pche, to bylo tak neuveritelne mdly, ze tomu slo sotva uverit.

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 14:57
od Rybář
Taky záleží na jak dlouhém úseku. Já mám půjčené i30 staré CRDi (asi 66 kW) a to by dalo na prdel jak Lantře (1,6), tak i Accentovi (1,6). ale pouze v nízkých otáčkách a do rychlosti tak 60 km/h. Pak to nemá šanci, protože to úplně zdechne. Prostě diesel :)

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 15:09
od Vladak
Mirus30 píše:
Vladak píše:Mirus30: Podle sebe soudím tebe ](*,)
Nejak nechapu co tim chtel basnik rict? Ja diesel nikdy nemel a mit nebudu a jeslti ti vadilo to ze s dieselem koncis v prvni zatacce nebylo mysleno na kazdyho kdo jezdi naftou, ale na ty ktery na silnici vetsinou potkavam, takze to spis vypada ze ses potrefena huso ozval ty.... :-)
Protože když veřejně vyjádříš svůj hloupý názor, tak ostatní mají nárok na to stejným způsobem reagovat :mrgreen:

Re: Redaktorské testy

Napsal: 10 dub 2013, 19:00
od Mirus30
Vladak píše:
Mirus30 píše:
Vladak píše:Mirus30: Podle sebe soudím tebe ](*,)
Nejak nechapu co tim chtel basnik rict? Ja diesel nikdy nemel a mit nebudu a jeslti ti vadilo to ze s dieselem koncis v prvni zatacce nebylo mysleno na kazdyho kdo jezdi naftou, ale na ty ktery na silnici vetsinou potkavam, takze to spis vypada ze ses potrefena huso ozval ty.... :-)
Protože když veřejně vyjádříš svůj hloupý názor, tak ostatní mají nárok na to stejným způsobem reagovat :mrgreen:
Aha, co se ti nelibi tak je hloupy nazor, tak potom ano..... [-o<

Re: Redaktorské testy

Napsal: 11 dub 2013, 00:13
od idam.i
milda h píše:
Mirus30 píše:
idam.i píše:K niektorym testom je nehodno sa vyjadrovať. ](*,) Octavka je proste best a basta! Prečo inak by ju všetcia kupovali. #-o :mrgreen:
Takze pujdes vratit svoji i40 a vymenis ji za Octavku s poradnym (1,2TSIú motorem a klikou ne? [-X
Tak to je 100% výhra ??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) :lol: :lol: :lol:
Doteraz so váhal,ale po vašom vyjadrení už neváham. [-X Celý život som nevedel čo mi chýba,ale už viem. ](*,) ](*,) ](*,) .Díky vám chlaci,fakt díky. :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :hyu:

Re: Redaktorské testy

Napsal: 11 dub 2013, 07:57
od Skyline
Kecy, ja jsem ochotny udelat test. Az budu mit OIII a najeto alespon 15000 km (jen nevim co to bude jsou 3 moznosti, 1,6tdi 5°, 1,6tdi 7°dsg a 2,0tdi 6° nevim co mi nakonec schvali :-k ) tak muzeme vzit kandidata a porovnat. Jak jsou tz redaktorske testy nahovno. Ale urcite ma O III 2,0 tdi motorickou vyhodu proti i40 1,7 crdi.
Jinak nevim, argument chci si uzit jizdu proto si koupim :hyu: v benzinu :-k ja bych tedy radeji volil neco jineho, treba neco starsiho dal to do pucu a bylo by.

Re: Redaktorské testy

Napsal: 11 dub 2013, 09:38
od idam.i
Nikto ti nebráni.Je množstvo ludí,čo fandí veteránom.
Som zvedavý,čo ti schvália,ale pokial to bude 1,6 ,tak to radšej ani neporovnávaj,lebo chytíš depku!

Re: Redaktorské testy

Napsal: 11 dub 2013, 11:08
od Skyline
Veteran, Ty myslis ze to bude 1,6 benzin asi, ale bude to tdi, tak to Depka nehrozi :hyu: jsem mel asi 2 roky. V I30 II 1,6gdi jsem jel a je to velmi slusny motor. Jinak 1,6 tdi oproti 1,9tdi je tichsi, lehci coz jde jizdne znat, navic u koncernu maji papirove vzdy nizsi cisla, nez je skutecnost, Japonci a Korejci to maji vicemene presne. Jinak vim ze Octavia je na hovno auto, nekvalitni, mizerne materialy, malo mista vsude, jen ten kufr, ktery nikdo nepotrebuje.

Re: Redaktorské testy

Napsal: 11 dub 2013, 14:58
od idam.i
Len pre info ,aby si vedel,že ani Kórejci to namjú viacmenaj presne.
http://www.autorevue.cz/na-brzde-kia-ce ... zin-vs-lpg

To ,že 1,6 TDI je kultivovanjší ako 1,9 TDI by som za velký úspech nebral.Od toho motora sú kultivovanejšiu už aj nové traktory.No vermi,že s tou 1,6 si vela srandy neužiješ.Našťastie už mám divoké roky za sebou a zdaleka už nepasiem po vysokých výkonoch,ale 1,6 TDI by som určite nechcel.
P.S. Netvrdím,že Octávka je na ho-no,ale ver,že to nie je taká modla aku z nej robia a určite nie je hodná tie peniaze,čo za ńu pýtajú.A navyše každé ráno tŕpnuť,či ju najdem,kde som ju nechal. [-X

Re: Redaktorské testy

Napsal: 11 dub 2013, 16:18
od enjoy
A když už jí šťastně najdeš na místě, kde jsi jí nechal, tak jí musíš celou obejít a podívat se, co ti z ní kdo zase odmontoval, protože většina toho jde za pomoci plochého šroubováku.

Re: Redaktorské testy

Napsal: 24 dub 2013, 13:00
od Dalin
Deegr píše:85kW CRDI bude mít co dělat, aby si dal alespoň CVVT, na GDI nemá nárok. Tu totiž nedá ani 94kW CRDI. Na stovce je o vteřinu pomaleji. Pokuď GDI budu točit do 7000 rpm, tak CRDI ujedu, kdy si jen vzpomenu.
No když si tak věříš, tak dej vědět a můžeme to vyzkoušet. Pružnost a zrychlení jsou dvě různé věci.