Stránka 6 z 6
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 13:01
od milda h
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 13:25
od Hardcam
Ano, GDI neda, bude-li se jeho ridic neustale pohybovat u cerveneho pole, kde se u GDI nachazi nejaky vykon.
CRDI ve strasi i30 s 1.4/1.6 problem nemelo, ze by u nove nasal tak dramaticky skok, ktery neni papirovy, ale realny, se mi moc nezda, ale budiz, mne je to ve skutecnosti jedno
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 13:40
od Haer
Hardcam: To bylo ale potouchle, rikal sis, ze forum malo zije, co?
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 14:14
od Vilda
Haer píše:Hardcam: To bylo ale potouchle, rikal sis, ze forum malo zije, co?
To jo ... zase jak malý kluci, který soutěžejí, kdo má nejdelšího pinďoura
... chlapci, dokud se nesejdeme někde na dráze ( na letišti ), třeba jako před loni u Bechyně, tak je to pořád plácání o ničem
.... jestli je rychlejší to, či ono, ukáže jen runwai, kde je bezpečná možnost si vyzkoušet, co váš auťák dokáže .... a jsem si jistej, že mnozí favoriti pojedou domů hodně zklamaný
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 14:46
od Hardcam
Ja nesoutezim, o mym motoru nepadla ani zminka
se vsemi zminovanymi jsem jezdil (stara 1.4/1.6/CRDi, nova 1.4/1.6/GDI/Ceed CRDi), proto si troufam hodnotit. A vite, co je nejvetsi propadakr? Nova Octa 1.6TDI 77kW. Je to tyden zpatky, co jsem byl v servisu a mel jsem hodinu cekat, tak jsem si ji vypujcil (uz mela najeto kolem 4000km), pche, to bylo tak neuveritelne mdly, ze tomu slo sotva uverit.
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 14:57
od Rybář
Taky záleží na jak dlouhém úseku. Já mám půjčené i30 staré CRDi (asi 66 kW) a to by dalo na prdel jak Lantře (1,6), tak i Accentovi (1,6). ale pouze v nízkých otáčkách a do rychlosti tak 60 km/h. Pak to nemá šanci, protože to úplně zdechne. Prostě diesel
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 15:09
od Vladak
Mirus30 píše:Vladak píše:Mirus30: Podle sebe soudím tebe
Nejak nechapu co tim chtel basnik rict? Ja diesel nikdy nemel a mit nebudu a jeslti ti vadilo to ze s dieselem koncis v prvni zatacce nebylo mysleno na kazdyho kdo jezdi naftou, ale na ty ktery na silnici vetsinou potkavam, takze to spis vypada ze ses potrefena huso ozval ty....
Protože když veřejně vyjádříš svůj hloupý názor, tak ostatní mají nárok na to stejným způsobem reagovat
Re: Redaktorské testy
Napsal: 10 dub 2013, 19:00
od Mirus30
Vladak píše:Mirus30 píše:Vladak píše:Mirus30: Podle sebe soudím tebe
Nejak nechapu co tim chtel basnik rict? Ja diesel nikdy nemel a mit nebudu a jeslti ti vadilo to ze s dieselem koncis v prvni zatacce nebylo mysleno na kazdyho kdo jezdi naftou, ale na ty ktery na silnici vetsinou potkavam, takze to spis vypada ze ses potrefena huso ozval ty....
Protože když veřejně vyjádříš svůj hloupý názor, tak ostatní mají nárok na to stejným způsobem reagovat
Aha, co se ti nelibi tak je hloupy nazor, tak potom ano.....
Re: Redaktorské testy
Napsal: 11 dub 2013, 00:13
od idam.i
Re: Redaktorské testy
Napsal: 11 dub 2013, 07:57
od Skyline
Kecy, ja jsem ochotny udelat test. Az budu mit OIII a najeto alespon 15000 km (jen nevim co to bude jsou 3 moznosti, 1,6tdi 5°, 1,6tdi 7°dsg a 2,0tdi 6° nevim co mi nakonec schvali
) tak muzeme vzit kandidata a porovnat. Jak jsou tz redaktorske testy nahovno. Ale urcite ma O III 2,0 tdi motorickou vyhodu proti i40 1,7 crdi.
Jinak nevim, argument chci si uzit jizdu proto si koupim
v benzinu
ja bych tedy radeji volil neco jineho, treba neco starsiho dal to do pucu a bylo by.
Re: Redaktorské testy
Napsal: 11 dub 2013, 09:38
od idam.i
Nikto ti nebráni.Je množstvo ludí,čo fandí veteránom.
Som zvedavý,čo ti schvália,ale pokial to bude 1,6 ,tak to radšej ani neporovnávaj,lebo chytíš depku!
Re: Redaktorské testy
Napsal: 11 dub 2013, 11:08
od Skyline
Veteran, Ty myslis ze to bude 1,6 benzin asi, ale bude to tdi, tak to Depka nehrozi
jsem mel asi 2 roky. V I30 II 1,6gdi jsem jel a je to velmi slusny motor. Jinak 1,6 tdi oproti 1,9tdi je tichsi, lehci coz jde jizdne znat, navic u koncernu maji papirove vzdy nizsi cisla, nez je skutecnost, Japonci a Korejci to maji vicemene presne. Jinak vim ze Octavia je na hovno auto, nekvalitni, mizerne materialy, malo mista vsude, jen ten kufr, ktery nikdo nepotrebuje.
Re: Redaktorské testy
Napsal: 11 dub 2013, 14:58
od idam.i
Len pre info ,aby si vedel,že ani Kórejci to namjú viacmenaj presne.
http://www.autorevue.cz/na-brzde-kia-ce ... zin-vs-lpg
To ,že 1,6 TDI je kultivovanjší ako 1,9 TDI by som za velký úspech nebral.Od toho motora sú kultivovanejšiu už aj nové traktory.No vermi,že s tou 1,6 si vela srandy neužiješ.Našťastie už mám divoké roky za sebou a zdaleka už nepasiem po vysokých výkonoch,ale 1,6 TDI by som určite nechcel.
P.S. Netvrdím,že Octávka je na ho-no,ale ver,že to nie je taká modla aku z nej robia a určite nie je hodná tie peniaze,čo za ńu pýtajú.A navyše každé ráno tŕpnuť,či ju najdem,kde som ju nechal.
Re: Redaktorské testy
Napsal: 11 dub 2013, 16:18
od enjoy
A když už jí šťastně najdeš na místě, kde jsi jí nechal, tak jí musíš celou obejít a podívat se, co ti z ní kdo zase odmontoval, protože většina toho jde za pomoci plochého šroubováku.
Re: Redaktorské testy
Napsal: 24 dub 2013, 13:00
od Dalin
Deegr píše:85kW CRDI bude mít co dělat, aby si dal alespoň CVVT, na GDI nemá nárok. Tu totiž nedá ani 94kW CRDI. Na stovce je o vteřinu pomaleji. Pokuď GDI budu točit do 7000 rpm, tak CRDI ujedu, kdy si jen vzpomenu.
No když si tak věříš, tak dej vědět a můžeme to vyzkoušet. Pružnost a zrychlení jsou dvě různé věci.