Stránka 6 z 6

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 08 led 2013, 15:39
od Vladak
enjoy:
Jojo. Navíc u těch horších aut, co mají dvouhmoťák, se vytahávají při parkování v kopci pružiny. Co taková výměna u Okty, to je balík proti ňákým lankám.
To my, co máme v autě pokročilou korejskou techniku, taháme za ručku i v zatáčkách, obvzvlášt v tomto období. Bez ručky ani ránu :D :twisted:

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 08 led 2013, 16:39
od Chasnik
Pravda, taky u nových aut koukám, jestli je tam ještě položený klacek mezi sedačkama. Zrovna na Silvestra jsem byl na horské chatce a v pár zatáčkách jsem si ručkou pěkně pomohl, abych zbytečně neztrácel rychlost v zasněženém stoupání.

Jinak dvouhmoťák na octu je na tom relativně ještě dobře. Když jsme to poptávali na Accorda, tak v Elitu, Kelly i Intercars byla cena na korunu stejná, bylo to něco přes 31000!!

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 08 led 2013, 21:40
od vorlajz
vzdy startuju se spojkou...kdyz jsem delal autoskolu,tak me to tam tak naucili... ;)

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 13 led 2013, 14:24
od willy50
Donald píše: Pokud jde o výdrž akumulátoru, pořídil jsem si inteligentní švédskou nabíječku CTEK (vítěz testu Autobild) a jsem spokojen. Ta baterii zregeneruje - zbaví sulfátů, proměří, inteligentně nabije až do 100 proc., vyzkouší a umožňuje i permanentní udržování napětí (dobíjení). Za ty peníze něco přes 1500,- to fakt stojí.
*
*
Jak říkají doktoři:
Věř a víra tvá Tě uzdraví
:lol:

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 13 led 2013, 14:30
od matysekul
Asi tak.Moje poslední baterka dopadla tak,že jsem si po deseti letech uvědomil,že by mohla proběhnout nějaká kontrola a zjistil jsem že je skoro suchá.Dolil jsem destilku a jelo se další dva roky a šla pryč i s autem.Nabíječku v životě neviděla a to jezdím klidně jednou za 14 dní.
Současná baterka zatím 4 roky.Údržba stejná(žádná),jednou oživená přes kabely díky vlastní blbosti,od té doby neviděla žádný cizí zdroj napájení.Běžně auto stojí 14 dní...
A teď bych se nedivil,kdyby šla do kytek.Kolegyně taky začala mluvit o baterce a druhý den jí udělala pá....

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 13 led 2013, 15:00
od willy50
Přesně tohle jsem měl Matýsku na mysli
Všechny mé baterky se dožily minimálně 6ti let, jen s minimální údržbou(nebo žádnou)
Tady platí to co se má aplikovat na kytičky - mírná nevšímavost!

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 06 úno 2013, 19:16
od PPP
Jen tak mimochodem, Elantru bez spojky nastartovat nelze. Nezáleží na tom zda je zařazená, vyřazená rychlost, zmáčknutá brzda nebo cokoliv...bez zmáčknuté spojky neudělá starter ani ťuk.

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 06 úno 2013, 21:05
od Chasnik
ix20 to samé...

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 06 úno 2013, 21:11
od turandos
ahoj já musim startovat se sešlápnutou spojkou jinak by to nenastartovalo je to taková pojistka dokonce se v manuálu píše že by měl být sešláplý i brzdový pedál

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 06 úno 2013, 21:14
od Chasnik
no brzdu mám sešláplou vždycky

Re: Startování se spojkou, ANO či NE?

Napsal: 06 úno 2013, 21:49
od ajrton
vzdy parkujem so zatiahnutou ručkou a zaradenou 1.
keby som mal startovat bez spojky, musel by som najskor vyradit, co znamena zosliapnut spojku ... no a ked uz je zosliapnuta, tak miesto vyradenia hned nastartujem ... a je to :mrgreen:
ale skusil som startovat aj bez spojky a ide to bez problemov ... ale 20 rokov startovania s vysliapnutou spojkou robi svoje, je to uz reflex 8)