Stránka 6 z 6

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 17:48
od Chasnik
nepřehlédlo, jen to dokazuje fakt, že 70% informací zveřejněných na internetu je nepravdivých ;) On si ten autor článku odporuje sám už ve vlastním textu. Když dává jako příklad to mlýnské kolo s krouťákem 3500 Nm, tak proč ono teda nemá to zrychlení??? Nebo jste snad někdy někdo viděli, že by mlýnské kolo najednou zabralo a prudce zrychlilo svoje otáčení, až se celý mlýn zatřásl? :mrgreen:

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 17:54
od mechoun
Kucí (Deegr, Chasnik), nebijte ho už, já ho dorazím - něco od profíků: http://www.kaps-transmissions.com/news- ... -1000.html

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 18:11
od mnkk
Hadžete tu grafy o 106... Kašlite nato, uznajte, že po presadnutí z benzínu do nafty je nafta na pocit silnejšia a nie je o čom debatovať. Hlášky typu: nevie šlapnúť benzínu na plyn nie su na mieste. Čo vy všetci na to?

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 18:57
od Chasnik
Není silnější, pouze má svoje "nejlepší období" v jiném provozním režimu. Ty říkáš, že po přesednutí z benzínu do nafty cítíš, že je silnější. Já když přesedl z benzínu do nafty, tak jsem zoufale přemýšlel, jak se s tím autem předjíždí, protože zrychlení z 80 na 100 bylo velice podobné na trojku, čtyřku i pětku. Dokonce jsem to řešil i na nějakém ford fóru, ani tam jsem nedostal jednoznačnou odpověď. Na co mi bylo, když to dvě vteřiny jelo jenomže pak nic...
Odpověděl sis sám: když někdo neumí šlápnout benzínu na plyn, tak si stěžuje ;) Neumí využít optimálního režimu otáček, a proto jenom smutně kouká :D

mechoun: díky za zajímavej odkaz, až budu mít trošku čas, projdu si i první dva díly =D>

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 19:09
od mnkk
Veď práve , že to ide dve sekundy akože hŕŕŕ, to je ten pocit sily. :mrgreen: Už mi snáď rozumieš. Ja mám doma oba typy a viem ako jazdia. A viem šlapnúť hocičomu a jazdím aj na iných výkonoch ako 66kW v nafte. :mrgreen: Na celom spektre značiek, výkonov a motorov.

Ešte mám jeden pocit: :mrgreen: a to ten, že sa mi zdá, že 2 ventilový benzín ide lepšie ako 4 ventilový z malých otačiek. :mrgreen:

A teraz domňa aspoň na ďalších 5 strán... :D/ :D/

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 19:23
od Chasnik
Ide to akože hrrr, protože to jasně vyplývá ze sklonu křivky, nikoli ze statické hodnoty Nm. To už to tady bylo řečeno stokrát, ale ty si budeš stejně mlít to svoje o těch ňůtnmetrech, co tě tlačí do sedačky [-o<

Věř si čemu chceš, opakovat se dál nehodlám. A jezdi si třeba na mlýnským kole s 3500 Nm :D Pak nám řekni, kolik aut s tím předjel :mrgreen:

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 19:35
od mnkk
Nehádam sa, kašlime na to. :mrgreen:

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 20:11
od mechoun
Chasnik píše: mechoun: díky za zajímavej odkaz, až budu mít trošku čas, projdu si i první dva díly =D>
Tady jsou, blbě se to tam hledá:
http://www.kaps-transmissions.com/news- ... i-998.html
http://www.kaps-transmissions.com/news- ... y-999.html
http://www.kaps-transmissions.com/news- ... -1000.html
PS: A co téma variátor místo kvaltů, no nebude to prča, když jsem to teď nakousnul :-)?

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 20:32
od mnkk
Dobre clanky.

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 22:46
od Chasnik
mechoun: variátor? to se dělá do skútrů, ne? :)

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 22:56
od enjoy
To se používá i do aut... je to CVT převodovka... například Suzuki Kisashi,subaru Outback...Audi,Seat,Mercedes atd...
Někdo používá řemen,někdo řetěz...
Jediná nevýhoda tohoto systému je kolísání otáček a chování při plném sešlápnutí plynu...ale jinak bych tohle docela dost bral.

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 22:59
od Chasnik
V tom bych se chtěl někdy svézt, jaký to je...

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 29 kvě 2012, 23:14
od mechoun

Re: Vykon a kroutici moment

Napsal: 08 říj 2023, 09:00
od patriknet
Ahoj kluci, nechci zakladat nove vlakno, toto vlakno se mi jevi jako nevice adekvatni k me otazce, tak si dovolim otazu vlozit sem:
Zajimalo by mne jak by mnel vypadat prubeh tlaku turba u dnesnich dieselovych turbo motoru s VGT turbem. Ja to mam tak, ze kdyz zrychluji (plny plyn) od cca 1500, tak nejvyssiho tlaku dosahnu kolem 2300-2500 otacek (cca 1.6bar) pak to mirne klesne (cca 1.5) pri 3200 ale pak to uz postupne klesa vic a vic a pri 4000 je tam uz jen cca 1.25.
Je toto normalni chovani? Podle mne by maximalni tlak melo drzet minamalne az to tech 4000, resp ten pokles by nemel byt az tak nizke hodnote 1.25.