caruser: vetsina lidi vybira do znacne miry srdcem = proste do auta sednes, zkusis ho a bud se Ti libi nebo nelibi. Napr. chtel jsi xenony a vybrane auto je nema? Reknes si, ze ono to zase neni az tak dulezite. Chci rict, ze i kdyz clovek vybira do znacne miry rozumem, tak nejake dobre duvody, proc sve puvodni hodnoceni zmenit a priohnout ho svemu srdci, se vzdycky najdou.
Kdyz jsem vybiral auto, startoval jsem s nejakou predstavou, co bych rad. Projel jsem vsechny znacky, vyradil to, co nesplnovalo "dulezite" parametry, mezi kterymi byla samozrejme i cena. To, co zustalo, jsem si byl prohlidnout in natura, posbiral prospekty, sednul do nich. Na zaver mi zustalo nekolik modelu, ktere jsem si sepsal vedle sebe a ke kazdemu napsal, co splnuje, co mu chybi, co se mi libi a nelibi. Podtrhnul, secetl a na zaver se stejne rozhodl podle pocitu, ktere jsem z aut mel. Co na tom, ze to ci ono nekdo vychvaluje do nebe, kdyz se mi nelibi. Podlehnu cizimu nazoru a dalsich nekolik let budu usedat do auta, ktere jsem nechtel a skripat zubama jen proto, ze nekomu jinemu se libilo a chvalil ho? To ne, to na me fakt neni. (mimochodem, kdybych se ridil ciste rozumem, mel bych dneska Megana - vytecny pomer cena/vykon, kdyby ciste srdcem tak Focuse - moc hezke auto, ale cena prilis vysoka, kdyby kecama lidi, tak golfa, ktery mi prijde skaredy a drahy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
michal-b3: Novou i30 mam, ale teprve neco pres dva mesice, najeto cca 6tisic, takze na hodnoceni je prilis brzo. Zatim spokojenost. Kdybych se rozhodoval znovu, tak bych do nej sel opet, jen tentokrat asi do combi a mozna s klasickou 1,6 CVVT. Prechozi auto byl taky
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
= najeto cca 160 tisic a krom predepsanych vymen (olej, filtry, v 90t rozvody) jsem menil ve 120t zadni brzdove valecky, ve 150t prave predni lozisko v kole a ve 160t predni brzdove desticky. Pri prumerne spotrebe 6,1/100 usporne a spolehlive auto
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)