Stránka 6 z 6
Napsal: 19 lis 2014, 08:36
od Linux
Hlavně Domažlicko je úplně mrtvé...
Re: Test kvality servisu
Napsal: 19 lis 2014, 08:49
od zajic
Linux: Souhlas, Domažlicko je na tom fakt špatně. Muset kvůli servisu min. do Klatov je na hlavu. Přitom to pro Hyundai nutně musí znamenat pokles počtu prodaných vozů, protože hodně zájemců nebude uvažovat ani o autě s dobrým poměrem cena výkon, když nebudou mít v dostupné vzdálenosti zajištěný servis. Přitom by k posílení servisní sítě v rámci ČR stačilo aby se Hyu domluvila s KIA a jejich servisy vzájemně řešily obě značky.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 19 lis 2014, 09:58
od Dalin
zajic píše:Linux: Souhlas, Domažlicko je na tom fakt špatně. Muset kvůli servisu min. do Klatov je na hlavu. Přitom to pro Hyundai nutně musí znamenat pokles počtu prodaných vozů, protože hodně zájemců nebude uvažovat ani o autě s dobrým poměrem cena výkon, když nebudou mít v dostupné vzdálenosti zajištěný servis. Přitom by k posílení servisní sítě v rámci ČR stačilo aby se Hyu domluvila s KIA a jejich servisy vzájemně řešily obě značky.
Po tom, co jsi
udělal dobré jméno tím jak zatočil s vlastními prodejci, se obávám, že buď si síť rozšíří sám nebo se bude muset jeho vedení začít lépe chovat(a i tak mu to bude trvat déle než by potřeboval). Vošického měli už dávno vyhodit, bez něj by byl
na tom podstatně lépe, nehledě na to, že práce tohoto "odborníka" se teprve s plným dopadem projeví za pár let.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 20 lis 2014, 11:45
od jendafo
Citace z internetové poradny Aspekta Plzeň
První garanční prohlídka
Dobrý den, mám Hyundai i30 kombi r.v.2013, prosím o informaci kolik by stála první garanční prohlídka, děkuji R........
Vážený pane R......,
první servisní prohlídka na vůz HYUNDAI i30 kombi u nás stojí 4.500,- Kč včetně DPH. Možná to není úplně nejlevnější ve vztahu ke konkurenci, ale ambicí naší firmy je být nejlepší a nikoliv nejlevnější.
Váš servisní tým ASPEKTA, Rokycanská tř. 62, 312 00 Plzeň, autorizovaný prodej a servis vozů MAZDA a HYUNDAI
v čem nejlepší
ve výměně 3,5l oleje za 4500,-
Zase na jejich obranu musim říct, auto jsem tam kupoval,přístup výbornej,cena super,opravy v rámci záruky OK, ale ty garančky to teda nevim
Re: Test kvality servisu
Napsal: 22 pro 2014, 06:26
od Tom64
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda někdo z V8s nemá zkušenost s novým servisem HYundai AUTOczech v Opavě?
Pokud ano, díky za info.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 22 pro 2014, 07:12
od petzl62
Zatím nemá...a snad dlouho mít nebude muset mít...
vidím li to obsazení
Jezdím naštěstí jinam a pokud bych potřeboval řešit něco autorizovaně,tak v Rýmařově.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 22 pro 2014, 11:37
od ajrton
jendafo píše:Citace z internetové poradny Aspekta Plzeň
První garanční prohlídka
Dobrý den, mám Hyundai i30 kombi r.v.2013, prosím o informaci kolik by stála první garanční prohlídka, děkuji R........
Vážený pane R......,
první servisní prohlídka na vůz HYUNDAI i30 kombi u nás stojí 4.500,- Kč včetně DPH. Možná to není úplně nejlevnější ve vztahu ke konkurenci, ale ambicí naší firmy je být nejlepší a nikoliv nejlevnější.
Váš servisní tým ASPEKTA, Rokycanská tř. 62, 312 00 Plzeň, autorizovaný prodej a servis vozů MAZDA a HYUNDAI
v čem nejlepší
ve výměně 3,5l oleje za 4500,-
Zase na jejich obranu musim říct, auto jsem tam kupoval,přístup výbornej,cena super,opravy v rámci záruky OK, ale ty garančky to teda nevim
taketo pausalne stanovenie ceny bez dalsich pomienok svedci o vsetkom moznom, len nie o snahe ponukat kvalitne sluzby
moje skusenosti s 3 garanckami su take, ze vzdy som si vyziadal cenovu ponuku ako podrobny rozpis vsetkych poloziek (práca podla servisky spolu a podrobne material) ...
servis to nacenil s tým, ze ponúkana cena je maximálna, t.j. ked niektoré veci (filtre, naplne) nebude potrebné menit, cena bude už len nižsia ...
takze som uz dopredu vedel kolko a hlavne ZA CO zaplatim
Re: Test kvality servisu
Napsal: 02 úno 2015, 10:10
od majkom
Zdar, mate niekto skusenosti so servisom v Praze - Butovice? Servis na Praze 9 uz fakt nemá moju doveru, tak by som rad skusil iny servis a tento mam najblizsie... diky.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 02 úno 2015, 15:30
od Luda56
jezdím do servisu v Novém Jičíně, bývalý Hyundai dnes Q-Service. Cenu technik stanovuje podle provedené práce a použitého materiálu, vždy po konzultaci s majitelem, podle kilometrů, způsobu jízdy (děda, malaďoch, referent ...). Jsou předepsané úkony, které se musí provést a doporučené. Takže cena se může dost lišit.
garančka cca 2 hod, možno si počkat, dát kávu...
1. garančka 2.300,- (8 tis. km)
2. garančka 3.300,- (22 tis.km¨
Ceny i odvedená práce SUPER, i ostatní se kterýma se potkávám jsou spokojení.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 02 úno 2015, 19:56
od jouda22
a co bylo všechno za tu cenu 2300 Kč?
Když jsem zadal Q-service Nový Jíčín, tak mi vyjelo "AUTO LIPA CZ, s.r.o.". To je ono?
Re: Test kvality servisu
Napsal: 02 úno 2015, 20:08
od Luda56
Ano, je to Auto - Lipa, bývalý prodejce Hyundai.
Kromě vzduchového filtru dělali vše podle předpisu Hyundai, vč. kontroly karoserie, výměny oleje 5W40 a filtru, pylového filtru, laserové geometrie, výměny brzdovky, očištění brzdových segmentů (rozebrání brzdičů, očištění kotoučů, otřepy...), promazání všech čepů karoserie ....
Cena je vč. práce a DPH
Servis doporučuji
Re: Test kvality servisu
Napsal: 02 úno 2015, 21:33
od jouda22
teda to koukám. to je dobrá cena, včetně oleje a dalších filtrů. Některé servisy si účtují jen 1600 Kč za olej.
Děkuji za tip.
Re: Test kvality servisu
Napsal: 02 úno 2015, 21:37
od Luda56
Malá chybička, jednalo se o druhou garančku za 3.300,-
První byla jen olej, filtr a kontroly.
Promiň.