Tady nejde o jedno totálně spolehlivé auto.Stačí se podívat do rubrik Sonát,Elanter,Coupe,Getzů...,přijet na sraz a vidět ta auta---těžko budete hledat lidi,kteří i po nájezdech 250-300t si na něco stěžují nebo snad opravují.
only-one-cituji-"100 tisíc najede i čínskej ráboby samohyb"-to máš pravdu,ale u íček zatím málokterý pár tisíc km bez servisů a výměn dílů(viz.zdejší rubriky i20-i40).
JoRy-počty?Nemyslíš si,že
začal dělat auta až v Nošovicích,že ne? :DNež se pokrizová íčka dostanou na miliony kusů předcházejících generací aut,tak uteče ještě dost vody.
Chlapi,já bych si moc přál,aby jste byli stejně spokojení a nemuseli také navštívit servis celé roky.Doufám,že to nikdo nebere tak,že vám íčka haním.Je mi jen jako fandovi značky smutno z toho,kolik problémů všechna současná produkce
má.Stačí se podívat do staršího a novějšího
a člověk se nestačí divit,jak věci,které měl
propracované(i materiálově),jsou dnes jako z tržnice nebo úplně chybějí(viz.třeba odhlučnění kapot,podběhů,čalounění kufrů,chybějící čidla čistoty vzduchu na aut.klimách,plynové vzpěry kapoty....až po palubovky,Recaro sedadla,dveře z povrchově měkčených materiálů-u lac.modelů alespoň ve spojích nebo daleko,daleko lepším slícování plechů bez mega mezer
)Vše se mělo posunout dál,k lepšímu a né šetřit a odrbávat až na kost.Proto také chápu zklamání,které tady píšou dlouholetí uživatelé H.,kteří si mysleli,že novější H.budou lepší a teď jsou z nákupu rozčarovaní.Současná produkce H. určitě není horší než většina konkurence,ale na špičku a sbírání cen za spolehlivost a spokojenost jako dříve,už může jen vzpomínat a hledět z hloubky pole automobilek(viz.odkaz v minulém příspěvku).
Z vlastní zkušenosti-s nedočkavostí jsem očekával Genesis Coupe,jako dalšího nástupce H.Následovalo obrovské zděšení a znechucení nad mizerným a idiotským provedením,materiály,funkčností hlavně vnitřku(i u auta za 900t.H.ušetřil na chybějících izolacích kapoty,chybějící kryt motoru,holém plechu v kufru
,nekryté vzpěry kufru ničící náklad až po ten šlendriánský plasto PET vnitřek a rádio bez AF=ruční přelaďování za každým kopcem).Běs.
Že to není jen můj zážitek,dokazuje i fiasko s pár prodanými kusy v Evropě a konec prodeje.Stejně dopadl odrbaný Veloster-šetřit,kde se dá a nasadit cenu jako za "auto"=konec.Vtip H.jménem i20 coupe
-pidi motůrky a výbava za 500t??Manželky Kia Rio z r.2006 je od lepší výbavy až po větší a silnější motor ve všem lepší.....,za nižší cenu.Tak proč bych si asi tak dnes měl kupovat auto u H.a ne jinde????
Dříve
= za menší cenu než konkurence,člověk dostal kvalitní,spolehlivé a maximálně vybavené auto,bez trapných a lživých reklam v TV.Dnes-kvalita,spolehlivost,cena,technika,výbava????
Omlouvám se za délku příspěvku a přeji vám,ať máte z aut jen radost.