Stránka 6 z 33
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 14 led 2013, 22:29
od bony
ESP...
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 14 led 2013, 23:12
od vorlajz
v zatáčce dost citelně srovnává auto... funguje to fakt dobře... a hlavně hodně brzy...
musím říct, že jsem rád, že mám auto s ESP
na rozjezdu se zase dost citelně ozývá ASR, byl jsem zvyklej ze 4x4 na rychlé rozjezdy a občas na to zapomenu..., že mám 4x2 teď
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 16 led 2013, 22:37
od vorlajz
tak dneska jsem ráno natankoval plnou... a vyrazil na chalupu... celkem najeto i s městem 92 km... průměrná spotřeba podle palubního pc je 7,7 litru...
jeli jsme ve dvou s dítětem a plným kufrem... a dost na pohodu... profil tratě? kopce, kopce, kopce... zima a sníh
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 17 led 2013, 17:56
od Axel.Foley
V pondělí jsem jel trasu Olomouc - Šumperk - Olomouc ve třech lidech. Cesta zpět byla po mírně nasolených a neodhrnutých okreskách vč. R35 (slaná břečka všude). Víc než 100 tachometových jsem se neodvážil. Spotřeba dle palubáku 6,6 l/100.
Jen pro porovnání - v úterý Olomouc - Mohelnice - Olomouc služební Fabkou II s motorem 1,2 TSI 63 kW. Sám. Bylo mokro, rychlost dle tachometru 130, spotřeba dle PP 7,1...
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 17 led 2013, 19:23
od vorlajz
to je slusny Axeli
ja dnes pridal asi 184 km po silnicich I.tridy a dalnici a spotreba z tech 276 km klesla na 7,6 litru... Obavam se,ze pod 7 litru to nestlacim...
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 19 led 2013, 07:09
od Axel.Foley
Předtím jsem měl Escorta 1,6 a ten si bral plus mínus sedmičku (v zimě v Praze i přes 10). Jelikož toto je modernější motor, teoreticky by jsi se tam měl dostat také. Na druhou stranu, je jinak spřevodovaný. Víš co? Spotřebu zatím neřeš, počkej do jara, až vyměníš pneu, bude tepleji a pak uvidíš. Momentálně se těš z autí a že vše funguje jak má.
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 20 led 2013, 11:15
od vorlajz
jojo. Auto je super!
jen mi povrzava palubka... Kdyz se opru o to stinitko pristrojoveho stitu,tak to prestane... Tak co s tim? Hm?! Jinak mam najeto za posle 4 dny 532 km a prumer 7,5 litru...dle PP... Snazil jsem se jezdit plynule...
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 22 led 2013, 08:42
od Ráďa
Již jednou se psalo o lištách a ochraně prahu 5-tých dveří. Tak ja našel prodejce kde jsem tu ochranu v nerezu kupoval
http://www.autofam.cz/index.php?xfolder ... &x=40&y=11
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 22 led 2013, 09:19
od AleKa82
vorlajz píše:jojo. Auto je super!
jen mi povrzava palubka... Kdyz se opru o to stinitko pristrojoveho stitu,tak to prestane... Tak co s tim? Hm?! Jinak mam najeto za posle 4 dny 532 km a prumer 7,5 litru...dle PP... Snazil jsem se jezdit plynule...
To znám, ten vrchní dekl skřípe, když se tře o to průhledné plexo před budíky. Stačí to sundat a zevnitř vypodložit třeba těsněním do oken, aby tam vznikla malá mezírka. U mě to pomohlo, ale samozřejmě začalo lupat zase něco jiného. Teď mi za jízdy chrastí horní uchycení pásu řidiče v B sloupku. Je to věčný boj, ale já to jednou vyhraju
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 22 led 2013, 12:45
od vorlajz
já si budu asi pouštět rádio
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 22 led 2013, 16:25
od Axel.Foley
A pořádně nahlas
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 22 led 2013, 16:35
od AleKa82
Souhlas
. Rádio je dobré, jen aby časem nezačaly rezonovat repráky nebo celé dveře jako na mém předchozím Getzíkovi. Každopádně ten skřípající štít jde vyřešit poměrně rychle - je to jen na dva šrouby a zacvaklé.
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 23 led 2013, 21:36
od vorlajz
no, tak to bych chtěl vědět, jak se to dělá...
každopádně, co když je to někde v přístrojovce a tím přidržením toho štítu to prostě jenom přestane...
navíc mám pocit, že se to děje jenom když je auto uvnitř zahřáté... zkusím se na to o víkendu na chalupě podívat... jaký jsou tam šroubky? díky...
jinak mi vrzal interiér i u O II Scout, takže mě tohle ani moc nepřekvapuje...
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 24 led 2013, 09:07
od AleKa82
Fotodokumentaci bohužel nemám. Tohle byla první věc, kterou jsem řešil na svém autě. U mě štít skřípal hlavně na pravé straně a trochu nahoře. Když se podíváš na budíky, tak štít má dva šrouby zespod u budíků. Jsou tuším křížové a dost blbě se vyndavaji, pokud nemáš velmi krátký šroubovák, protože ti bude překážet sloupek řízení. Až budeš mít ty šrouby venku, tak za to stačí trochu vzít a vycvakat to. Myslím, že jsem za to škubnul a bylo to venku. Až sundáš celý štít, tak na tebe bude koukat kus železa, do kterého byl ten štít přišroubovaný a celý blok s budíky. Já jsem oblepil ten vyčnívající plech z obou stran silnějším těsněním do oken a hranu štítu, kde se dotýká plexa jsem oblepil slabším těsněním. Tím se štít po opětovném složení trochu roztáhnul a ty plasty pak nedrhnou(neskřípou) o sebe. Chce to chvilku zkoušet, než najdeš ideální těsnění a jeho pozici. U mě to vyšlo až na třetí pokus a nikde nepoznáš, že tam nějaké těsnění je. Na jaře se chystám zkusit odhlučnit výdechy klimatizace a horní držák pásu v B-sloupku, který mi chrastí u ucha.
Re: Vorlajzův Mumínek i30CW 1.6i
Napsal: 24 led 2013, 23:14
od vorlajz
Aleko, diky za postrehy a navod...
dnes jsem navstivil muj matersky servis a behem 20 minut byla zavada odstranena...byl to skutecne pristrojovy stit... Vikendova cesta ukaze, zda to bude jiz v poradku...
))