Stránka 6 z 9

Re: Slevy

Napsal: 24 bře 2015, 10:32
od only_one
tajk v Praheeee :-)) ale já jsem z Plzně.. :P

Re: Slevy

Napsal: 24 bře 2015, 13:20
od Dalin
Only_one asi jsi s tou 1,2Tce nejel, je to docela povedený motor a i ten slabší 85kw na běžnou jízdu stačí. Pro tvoji informaci je to čtyř a ne tříválec, Megane není střední ale nižší střední třída. Ta Octávka s 1,2TSi se trápí úplně stejně jako i30 s GDi. Pochopitelně na závodění to není ale podívej se na parametry tohoto motoru, ty odpovídají 1,8 nebo 2,0l motoru z nedávné minulosti. Jinak ta 1,5Dci je hodně povedená a i proto ji nakupuje do svých aut Mercedes.

Re: Slevy

Napsal: 24 bře 2015, 13:34
od Martinsp
S Meganem 1.2 jsem jel a nejelo to špatně, ale jakej u toho dostal kopr. Takže jak dlouho to asi vydrží. A taky jsem jel s Yetim 1.2 tsi a to už byl masakr.

Re: Slevy

Napsal: 24 bře 2015, 14:51
od only_one
mno jo máš pravdu, ja sem to zaměnil za ten 0,9Tce tříválcem.. omluva. Už je to přeci jen nějaká doba zpátky.. :oops:

Re: Slevy

Napsal: 24 bře 2015, 17:30
od miloš1
Dalin píše:Only_one asi jsi s tou 1,2Tce nejel, je to docela povedený motor a i ten slabší 85kw na běžnou jízdu stačí. Pro tvoji informaci je to čtyř a ne tříválec, Megane není střední ale nižší střední třída. Ta Octávka s 1,2TSi se trápí úplně stejně jako i30 s GDi. Pochopitelně na závodění to není ale podívej se na parametry tohoto motoru, ty odpovídají 1,8 nebo 2,0l motoru z nedávné minulosti. Jinak ta 1,5Dci je hodně povedená a i proto ji nakupuje do svých aut Mercedes.
Hodnotiť motor 1,2Tce je ešte zavčasu, je to predsa len ešte relatívne nový motor. Jazdil som ho v Nissanoch. V Quashqai je tento motor totálne o ničom - jednoducho do tohto auta nepatrí. A v Pulsare ma tiež nenadchol. Ako vyššie skonštatoval Only_one, hodí sa najlepšie asi len do Clia, alebo krátkeho Meganu. Už v kombíku ten motor podľa mňa nebude bohviečo.

Re: Slevy

Napsal: 24 bře 2015, 20:26
od Dalin
Miloši, tak to potom nechápu proč máš kombík s 1,6GDi. Ta 1,2Tce má o cca 20% vyšší točivý moment než to GDi. S Pulsarem jsem jezdil, ten má myslím jen tu 85kw ale i tak mi připadal živější než i30.
U Megane si připlatíš desítku a máš 97kw

Re: Slevy

Napsal: 25 bře 2015, 17:31
od miloš1
Myslím si, že 1,6 GDI je lepší motor ako 1,2 Tce. Áno, krútiaci moment má o čosi vyšší, ale z 0 na 100 dá v Quashqaui za 10,9 a GDI v kombíku za 10,3. Jednoducho som z tohto motora nemal dobrý pocit. To už sa mi paradoxne zdal lepší 1,2 TSI 63 kW v Rapide.

Re: Slevy

Napsal: 25 bře 2015, 20:56
od Dalin
Megane v kombíku za rovných 10s. S tím Rapidem mám podobnou zkušenost ale s 77kw verzí, ta mne hodně překvapila a to jsem před tím jel s 1,8 Civicem, ten Rapid mi připadal živější. Celkově TSI mají zátah od nějakých 1500 otáček ale nemají tu gradaci jako např. GDi. To ovšem neznamená, že nefunguje při předjíždění podřadit a plnej, naopak, když potřebuju dám za 4 plnej a mám tam 140.
:hyu: motory umí, takže se docela těším na ty nové turba. Bylo by lepší aby ponechali v nabídce i atmosféry, podobně jako to má Ford nebo Renault. Každý by jsi vybral dle svého. Já osobně by jsem po zkušenostech s turbem atmo nechtěl.

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 07:39
od Skyline
miloš1 píše:Myslím si, že 1,6 GDI je lepší motor ako 1,2 Tce. Áno, krútiaci moment má o čosi vyšší, ale z 0 na 100 dá v Quashqaui za 10,9 a GDI v kombíku za 10,3. Jednoducho som z tohto motora nemal dobrý pocit. To už sa mi paradoxne zdal lepší 1,2 TSI 63 kW v Rapide.
Ten rozdíl ve zrychlení, by mel jít na vrub tomu, ze Nissan by mel byt o neco tezsi, ma urcite horsi aerodinamiku a v zakladu vetsi a sirsi kola.

Jeste by byly zajimave hodnoty pruzneho zrychleni.

Rozhodne se Qashqai povedl.

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 12:06
od miloš1
A nie len Qashqai. Mne sa veľmi páči aj Pulsar. Má aj veľmi dobré ceny. Ak by som kupoval auto teraz, určite by som nad ním veľmi uvažoval.

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 12:54
od abdulzabak
No pri vyberu jsem si projizdel i toho Megana kombi 1.2 Tce a nebylo to spatny.

Ale musim rict, ze mi turba vyhovujou min, bud jedu na pohodu a tam me vyhovuje, ze atmo dole nema turbozatah a naopak kdy jedu na vetsi dynamiku, tak charakteristika atmo je hrozne zabavna a tak nejak fajn. U turba mi vadi zaber a mrtvola, zaber a mrtvola.
Plus zvuk motoru.

Ale jinak jsou TSI uzivatelsky fajn motory, jen mi treba 1.2 77 kW prisla straslive slaba (jezdil jsem ji v oktavce a Leonu), zaber dole, pak nic. A zralo to, kdyz se tomu slaplo na krk. Zato 1.4 92 kW to bylo o dost lepsi, to uz byl vyrazne slusnejsi motor.

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 16:36
od Dalin
Chtěl jsem se jen zeptat píšeš, že to žralo, když jsi na to šlapal. Jakým stylem jsi jel, jak rychle a jaká byla spotřeba. Ptám se proto, že ze rčení "malé turbo motory žerou když jezdíš rychle" se stalo klišé. Rozptyl mezi klidnou a ostrou jízdou je max. 2l/100 u atmosfér klidně i 4l/100. Ze zkušenosti po 45tis.km s 1,2TSi ti můžu říct, že je opravdu "umění" s tímto motorem jezdit nad 7l, chce to hodně brutální jízdu, běžně i když jezdíš nad limity se držíš do 6l, já osobně mám dlouhodobou 5,6l.
Jinak zvuk TSi se mi také moc nezamlouvá, naštěstí je slyšet až nad 3500 ot.(130km/hod na 6=2800ot)
To, že je 1,2TSi 77kw slabá by jsem vzal od uživatele 1,6GDI turbo a ne od majitele uživatelsky slabšího motoru než je ta 1,2.
S tou 1,4TSi pochopitelně souhlasím, ta jede parádně.

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 18:42
od miloš1
Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický??? ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 20:12
od idam.i
Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. [-X Na TSI sa proste nesiaha. ](*,)
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy. :shock:

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 20:32
od r_b
Dalin píše:Chtěl jsem se jen zeptat píšeš, že to žralo, když jsi na to šlapal. Jakým stylem jsi jel, jak rychle a jaká byla spotřeba. Ptám se proto, že ze rčení "malé turbo motory žerou když jezdíš rychle" se stalo klišé. Rozptyl mezi klidnou a ostrou jízdou je max. 2l/100 u atmosfér klidně i 4l/100. Ze zkušenosti po 45tis.km s 1,2TSi ti můžu říct, že je opravdu "umění" s tímto motorem jezdit nad 7l, chce to hodně brutální jízdu, běžně i když jezdíš nad limity se držíš do 6l, já osobně mám dlouhodobou 5,6l.
Jinak zvuk TSi se mi také moc nezamlouvá, naštěstí je slyšet až nad 3500 ot.(130km/hod na 6=2800ot)
To, že je 1,2TSi 77kw slabá by jsem vzal od uživatele 1,6GDI turbo a ne od majitele uživatelsky slabšího motoru než je ta 1,2.
S tou 1,4TSi pochopitelně souhlasím, ta jede parádně.
Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.