Stránka 6 z 9
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 02 črc 2013, 18:00
od Limitz
a to by údajně měl automat proti manuálu žrát o litr na sto víc
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 02 črc 2013, 18:09
od Hardcam
i kdyby zral 11, tak by to plne vyhovovalo, tata je zvykly a s jeho minimalnem najezdem to financne nehraje roli, o to prijemnejsi je ale tohle zjisteni...
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 02 črc 2013, 21:17
od stago
od minuleho tydne nedelam nic jineho nez telefonuju prodejcum, ale kazdy zatim tvrdi to same. v CR aktualne neni dostupny kombik s 2,0 GDI. Co bylo na webu, bohuzel uz davno nemaji na sklade, prej se to prodalo hned. Nevim tedy proc to tam maji vyvesene nekolik mesicu...
Kazdopadne pokud nejsou v CR, podivam se po necem do Nemecka. Tam jsou ale uplne jine konfigurace, CZ verze Style je proti verzi Style v nemecku mnohem bohatsi. Tak uvidim co se naskytne a povede. Do dieselu se me moc nechce.
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 03 črc 2013, 00:52
od idam.i
V nedelu som sa vrátil z Rimini+výlety do okolia.Celkovo 1900km.Spotreba podla PP 6,8L.Proste pohoda.Traja ludia ,plný kufor,rýchlosti na hranici max.povolených,v Taliansku aj kúsok za.
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 04 črc 2013, 12:38
od stago
Na ceste do CR jsou pry nejake kusy 2.0 GDI s automatem. Vesmes se tomu nebranim, ale zajimalo by me jak dobre to funguje...
Jak moc se s tim da pracovat manualne, kdyz ridic chce?
Pokud se vlezu do prumerne 9l/100km tak bych to neresil, je to normal
jsem zvykly z Mondea.
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 04 črc 2013, 12:51
od Hardcam
Mas na vyber dve moznosti, jak manualne radit - bud na fofrklacku nebo na volantu pomoci pacek ala F1. Oboje se stejnym efektem,rozdil je opravdu pouze v tom, ze nemackas spojkovy pedal. Meli jsme sekvenci uz v predchozim
, krome me to nikdy nikdo nepouzil, ja jen ze zvedavosti, stejne tak to bude u i40, ta potreba tam proste neni, strasne rychle si zvyknes na ten komfort, bezstarostnost. Kdyz vlezu do automatu, posledni co me zajima je, jak radit manualne.
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 04 črc 2013, 13:08
od stago
Na sluzebky obcas jezdim autem s automatem, a potrebu radit manualne jsem moc nemel. Slo me ciste o pripadnou potrebu podradit pri predjizdeni treba, nebo podobne. Nevim jestli se tim da i ovlivnit spotreba. Pokud to vymacknuti plynu na doraz funguje dobre a automat podradi, tak do toho asi pujdu...
A manzelka bude mit asi taky radost
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 04 črc 2013, 13:16
od pivis
Snažím se se sonátou jezdit opatrně ale když víc přidáš automat podřadí o 2 stupně a žádnej
problém není,když jedeš opatrně automat řadí krásně plynule při nízkých otáčkách,je to jen o zvyku,
už mi řadící páka nechybí
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 14:45
od stago
Tak nakonec se nasla jedna predvadecka ihned k dispozici.
Mam ale ted dilema. Vzit nove auto (teprve na lodi do CR) s automatem za 560tis Kč, nebo rok starou predvadecku s manualem kterou jsem chtel, najeto 10tis. km a v cene 530tis Kč...
Nebylo u predeslych rocniku vyroby neco spatne co je uz nyni opravene a mel bych s tim problem?
10k km je myslim v pohode, tak akorat zajety motor.
A ted babo rad
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 15:00
od Hardcam
To je prece podle priorit - bud te bavi radit a chces radit nebo chces za svy prachy komfort a uz se o takovy veci starat jen kdyz budes mit naladu (sekvence).
Sumasumarum: bud koupis novy v automatu za 560t nebo rok stary v manualu (coz je pokud se nemylim -40tisic) za 530. Vubec nevidim zadnou vyhodu pro to starsi auto, kdyz je n za automat je v ceniku priplatek 40k, kdezto mezi auta jen 30k a jeste je to jedno v podstate ojetina. A novy je novy? My jsme sice brali auto s 1300km na tachu, ale doted voni novotou a taktez na fakture bylo vedeno jako novy a ten pocit je uplne jinej
za me teda to co je na lodi...vyzvednu ti ho v Koperu (do CR zadna lod nejede
), v utery jedu kolem pristavu
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 16:54
od Leendrix
pri tom rozdilu 30k bych urcite bral tu funglovku... prece jen najezd 10k km neni hodne ale jak pise Hard nove je nove a ty jsi puvodne stejne hledal automat ne?
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 17:02
od stago
Puvodne jsem chtel manual, vsude mozne jsem cetl o kombinaci 2.0 GDI a automatu, moc to nechvalily kvuli pomalejsimu razeni, vysoke spotrebe, a starsi technologii prevodovky. Proti automatu jako takovemu nic nemam, jezdil jsem s nekolika auty s automatem, a myslim ze manzelka by asi taky ocenila, kdyby nemusela davat pozor jestli pusti spojku v pravy cas
pri rozbehu a razeni...
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 18:01
od Hardcam
stago: nevim, co jsi cetl za platek, ja se treba obloukem vyhybvam Svetu motoru. Ja cetl dle me objektivni test, kde velmi chvalili motor, spotrebu (dlouhodobou meli 7,5) a automatu vytkly pouze to, ze neni dvojspojkovy, cili celkove zrychleni auta na 100kmh je asi o desetinu sekundy horsi, nez by mohlo byt, zaroven ale dodali, ze automat o to vic je jednodussi a pravdepodobne spolehlivejsi. Jestli bydlis kolem Prahy, svezu te.
Edit: aha, Brno, tak to te asi nesvezu
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 19:16
od Limitz
stačí si i najít nějaké video I40tky s automatem, pár jsem jich viděl a řadí to dobře a pohodlně, hlavně ve městě kde plynule přeřazuje stupně bez pozorovatelných škubnutí, což je snad hlavní problém dvouspojky
Re: 2,0 GDI dlouhodoba spotreba po zajeti ?
Napsal: 06 črc 2013, 23:45
od idam.i
Mne sa zdá malý rozdiel 30.000korún za rok staré auto.
To by som radšej bral funglovku.
Ja som bral 9 mesačné (13.500km) a cena bola znížená cca.o5000euro + zímné gumy k tomu.
http://autoshow.sk/sk/Novinky/1953/test ... i-premium/
http://auto.etrend.sk/auto-testy/trend- ... emium.html