Stránka 6 z 6
Re: Sonata 2,4
Napsal: 10 čer 2015, 20:16
od Otakar84
O.K. - tak až budu mět cestu kolem....
Příbuzná z Brna teď pracuje v Saudský Arabii, takže tam moc často nejezdím, ale kdo ví...
Můžem dát mikrosraz
Re: Sonata 2,4
Napsal: 21 čer 2015, 14:33
od šáša
OK. Já do Prahy občas jezdím, ale bohužel firemní oktávkou:-) Tak můžem někdy pokecat v Praze.
Re: Sonata 2,4
Napsal: 23 čer 2015, 21:47
od Otakar84
Beru na vědomí
Re: Sonata 2,4
Napsal: 30 kvě 2016, 08:26
od czbart
zdravím všechny přiznivce sonaty,
uvažuju o koupi
http://www.tipcars.com/hyundai-sonata/h ... 24642.html
videl ji nekdo?
ten bazar ale nemá zrovna dobrou pověst
Re: Sonata 2,4
Napsal: 23 črc 2016, 08:38
od czbart
ahojte, pořád o sonatě uvažuju, dival se někdo na tuhle
http://www.tipcars.com/hyundai-sonata/h ... 10890.html
Re: Sonata 2,4
Napsal: 23 črc 2016, 09:00
od czbart
zjistuju kde se nachazi
Re: Sonata 2,4
Napsal: 23 črc 2016, 09:18
od czbart
tak pry je v praze
Re: Sonata 2,4
Napsal: 23 črc 2016, 09:24
od czbart
na fotkach vypada dobre, ale to nic neznamena
najde se nekdo kdo ji omrkne nez ji necham prevezt
Re: Sonata 2,4
Napsal: 23 bře 2017, 10:54
od petr.gr
Motor Sonaty G4KC - 2,4i /119 kW nemá stanovenu výměnu rozvodového řetězu ani řetězu olejového čerpadla. A to je naprosto zásadní hloupost. Řetěz se po cca. 170000 km vytahá, že napínač už nestačí svým výsuvem korigovat průhyb. Také přestává sedět usazení řetězu v ozubených kolech. Naprosto stejný problém má spodní olejové čerpadlo. Rozteč řetězu se začíná neshodovat s roztečí zubů na kole čerpadla, řetěz se začíná zvedat tak, až urazí plastový kluzák a je téměř po motoru.
Na základě svého zjištění doporučuji výměnu obou řetězů a plastových kluzáků po 150000. K tomu patří i změna pístních kroužků. Originální jsou omyl konstruktéra a zakarbonování motoru jde vidět naprosto na každém motoru. Hnědé povlaky od oleje u benzínového motoru jsou u jiných aut minimální.
Tady je odkaz na stav řetězu, který se neměnil.
https://www.youtube.com/watch?v=QelvHyuRv8A