Stránka 6 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 13:07
od idam.i
Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom. :shock:
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI. :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 17:06
od shawt
Tak vyjede jeden clanek o karbonu a ted vypada GDI jako v nevyhode z dlouhodobeho hlediska, takze zeby jen preci CVVT :))

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 18:56
od JoKo
idam.i píše:Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom. :shock:
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI. :mrgreen:
elantra je aj s gdi a dokonca aj s tgdi ;) len nie v europe :(

ja osobne by som volil gdi. vyssi vykon, zanedbatelny priplatok a subjektivne sa mi s nim jazdilo prijemnejsie. ludia s cvvt sa stazovali na kolisanie tempomatu {uz je to vyriesene?}.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 22:01
od Axel.Foley
Kolísání tempomatu u 1,6 CVVT potvrzuji (odzkoušeno cestou z Rozvadova do Plzně). U své 1,4 nic takového nepozoruji - to jen pro info, o ní tady nejde. U GDi také neznámá věc.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 23:06
od Alf6
idam.i píše:Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom. :shock:
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI. :mrgreen:
Ja mel vizi při vyberu vozidla stanovenou- osvedcena technika pod kapotou, bez turba, zadny diesel, co nejjednodussi konstrukce a co nejmene kurvítek napr. v podobe hydroštelu a nebo swirl klapek 8)

Při vyberu auta byly věci jako "lepsi na predjizdeni" asi na 325 místě :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 04 črc 2016, 23:21
od vorlajz
Kolísání tempomatu? Jak se to má projevovat?

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 11:44
od Axel.Foley
Tempomat samovolně zvyšuje a snižuje nastavenou rychlost. Celkem nepříjemné.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 12:17
od Mirus30
shawt píše:Tak vyjede jeden clanek o karbonu a ted vypada GDI jako v nevyhode z dlouhodobeho hlediska, takze zeby jen preci CVVT :))
Uz jsem videl i40 2,0GDI s 200tKm a kupodivu i auto jako takove vypadalo vic nez dobre po tech kilometrech, vcetne interieru =D>

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 12:30
od vorlajz
když jedu do kopce tak mi tempomat taky rychlost neudrží a když jedu naopak z kopce, tak klidně auto zrychlí, ale to je myslím celkem dost logické.. na rovině jsem problémy nezaznamenal...

Napsal: 05 črc 2016, 13:05
od Neo-Mike
Tam jde spise o takove cukani. Kdy jedes porovine a auto chvili zrychluje a chvili zpomaluje. Citis jak auto cuka. To se delo i u testovacky 1,6 CRDi.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 14:37
od vorlajz
aha... tak toho jsem si všiml u mé předchozí i30... 1.6 CVVT 92 kW

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 14:47
od harvi
vorlajz píše:když jedu do kopce tak mi tempomat taky rychlost neudrží a když jedu naopak z kopce, tak klidně auto zrychlí, ale to je myslím celkem dost logické.. na rovině jsem problémy nezaznamenal...
Potvrdzujem, to spomalenie do kopca sa da vyriesit pridanim este pred kopcom. Mam vyskusane na dialnicnych kopcoch v okoli tatier co nevyslo na 6ke pri 130kmh vybehlo bez problemov pri 145 a viac.. :twisted:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 16:48
od vorlajz
tak samozřejmě, protože při 145 km/h motor točí víc, tzn. že dává víc Nm. a i kW...

u těchto motorů dost záleží na naložení auta..., když jsem teď jel úplně sám s prázdným autem, tak byť jsem měl na střeše tři prázdné nosiče na kola, tak jsem jel za 6,3 l a to stejně svižně, jako vždy... obvykle na stejné trase jezdím o 0,7 litrů více...

najezdil jsem spoustu km i s MPI 88 kW a asi by mi ten motor vůbec nevadil... ale mít auto s GDI je prostě víc SEXY!!! 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 19:42
od harvi
ja chodim vacsinou po dialniciach 2dospely + 2 deti a nejaka batozina alebo mesto sam a celkovy priemer mam 6.9. Nejako nema tendenciu klesat ani stupat, ale motor je este pomerne cerstvy (2700km)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 05 črc 2016, 19:57
od vorlajz
6,9 l je good.... Asi jezdis pomalu ;)