Stránka 6 z 7

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 26 čer 2016, 10:01
od Johny-D
motor jsem nemyl ničím. Nevím dle servisu vyměnily všechno i řídící jednotku. Tak mě napadá nemůže to dělat to proměnné časování? Občas je u toho poznat i změna zvuku motoru - zrychluje cca do 4500 otáček pak je slyšet změna zvuku (jako by se zvuk ustálil) přejde to nějakým způsobem 500 otáček a od 5 000 otáček to "trhne" a vypálí kupředu. Díky tomu je v ten moment poznat to "zaváhání motoru" protože táhne od začátku a pak u 4500 táhnout jako by přestane (je to v porovnání s předchozím zrychlováním) překoná 500 otáček jako by v útlumu a pak zatáhne.

Dtuhá situace je když to při 4500 cukne a pak to postupně zrychluje až do omezovače. Mám obavy že to nikdo neodstaní. nechce se jim s tím zabývat

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 27 čer 2016, 22:12
od copper5252
Od kud seš ?

podle mně vatahaný rozvodový řetězby dělal jiné kraviny

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 28 čer 2016, 10:51
od Johny-D
Břeclav. Že by to dělal řetěz vždy ve stejných otáčkách - kdy je to cítit nejvíc? Chtělo by to porovnat s jinou i30 1,6 88kw jak se chová v daných otáčkách

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 01 črc 2016, 01:04
od copper5252
bohužel jsme z ostravy tak neporovnáme :(

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 01 črc 2016, 08:55
od Johny-D
škoda, zrovna v úterý jsem tam byl ;-) Třeba se někdy podaří

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 28 črc 2016, 21:39
od Johny-D
ahoj, dnes mi auto dost cukalo i v nižších otáčkách tak jsem řekl dost. Podíval jsem se pod kapotu a šel jsem od vstupu vzduchu do auta a našel jsem prasklinu, přidávám foto. Ono to vede z venku do nějaké krabičky pod filtrem vzduchu pak je tam ta hadice která je prasklá a pak to vede k vzduchovému filtru. Myslíte že to může mít vliv?

Děkuji

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 29 črc 2016, 09:31
od vorlajz
Proč si nepujcis auto pro porovnání u prodejce?

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 29 črc 2016, 13:41
od Johny-D
Co mi to pomůže? Aut mi už půjčili dost. Žádné to nedělalo.

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 29 črc 2016, 14:09
od vorlajz
Johny-D píše:Břeclav. Že by to dělal řetěz vždy ve stejných otáčkách - kdy je to cítit nejvíc? Chtělo by to porovnat s jinou i30 1,6 88kw jak se chová v daných otáčkách
Vždyť jsi psal... Ze to chceš porovnat s jinou 88 kW... Hm?

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 29 črc 2016, 15:03
od Johny-D
To je pravda od té doby jsem jich pár projel a všechny byly v pořádku. Na to mi bylo řečeno že jsou nové ale já už mám 20000km v té době

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 29 črc 2016, 17:59
od vorlajz
Natočil jsi to na video? Je to vidět na otackomeru, ze se tak to auto chova?

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 07 říj 2016, 21:00
od misk
Tak mě to cuká pro změnu kolem 2000-3000 ot. Kontrola chyb v pořádku a svíčky taky. Servis, že je to nové auto ale 8000km to už by cukat dle mého nemělo.
Mě trápí i topení na řidičovu nohu ...podle fóra porucha podle servisu vlastnost...každopádně je to nepříjemné viz.moje tema.
Cus

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 27 říj 2016, 20:19
od Johny-D
dej vědět jak to dopadne, mě byla vyměněna ŘJ, je to lepší, ale občas to takyy cuklne

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 17 led 2017, 09:14
od ilie27
Tak jsem u svého vozu narazil asi na podobný problém s vynecháním motoru - mám najeto 45000 km a nikdy dříve jsem si ničeho podobného nevšiml. Až tento měsíc. Vypadá to následovně: když více sešlápnu plyn tak auto normálně začíná zrychlovat a otáčky a tah motoru jsou takové jaké mají být. Někde kolem 4000-4500 otáček však auto přestane táhnout a nahoru jen rychle letí otáčky (asi podobně rychle jako na volnoběh). Plynový pedál je přitom sešlápnut stále stejně. Když plyn na malou chvíli povolím a znovu sešlápnu, tak se motor hned zase chytne.. Zatím nemám odsledované zda to děla za tepla/studena.. stalo se mi to zatím při rychlostním stupni 4,5,6... Také jsem ještě nezkoušel co se bude dít pokud ten plyn hned nepovolím - jestli se motor při nějakých vyších otáčkách zase chytne, anebo otáčký jen potetí nahoru a tah nikde. Každopádně to (zatím) nedělá pořád, ale jen někdy... Co si o tom myslíte? díky za rady.

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Napsal: 17 led 2017, 09:24
od JirkaN
ilie27 píše:Tak jsem u svého vozu narazil asi na podobný problém s vynecháním motoru - mám najeto 45000 km a nikdy dříve jsem si ničeho podobného nevšiml. Až tento měsíc. Vypadá to následovně: když více sešlápnu plyn tak auto normálně začíná zrychlovat a otáčky a tah motoru jsou takové jaké mají být. Někde kolem 4000-4500 otáček však auto přestane táhnout a nahoru jen rychle letí otáčky (asi podobně rychle jako na volnoběh). Plynový pedál je přitom sešlápnut stále stejně. Když plyn na malou chvíli povolím a znovu sešlápnu, tak se motor hned zase chytne.. Zatím nemám odsledované zda to děla za tepla/studena.. stalo se mi to zatím při rychlostním stupni 4,5,6... Také jsem ještě nezkoušel co se bude dít pokud ten plyn hned nepovolím - jestli se motor při nějakých vyších otáčkách zase chytne, anebo otáčký jen potetí nahoru a tah nikde. Každopádně to (zatím) nedělá pořád, ale jen někdy... Co si o tom myslíte? díky za rady.
To co popisuješ vypadá na prokluzující spojku. Auto přestane táhnout, ale otáčky vyletí nahoru. Kdyby by auto netáhlo a otáčky by začaly padat dolu, pak by byl problém ve spalování paliva ( ucpaný pal. filtr,elektronika apod.)