Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivovať?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- R2-db269.cz
- ***
- Příspěvky: 552
- Registrován: 05 úno 2016, 23:33
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
Tak kdyby někdo věděl o tom kde by se to dalo sehnat levněji tak se podělte. Abych si to montoval doma to asi fakt ne. Ne že bych nebyl zručný a asi bych si to i spájel ale jsem na to líný.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
- Reklama
Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivovať?
To by chtelo nejakeho dobraka, co to pro nas vyrobi
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
díly mám objendané. Stálo to u číňana 65 korun tak až dojde dám vědět
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
Příště z toho udělej velkovýrobu . Zájemců by se našlo dost .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
only_one: Který Číňan pošle ten plošňák?
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
vas to tak sere pri startovani 1x zmacknout tl.? ja uz to mam tak nauceny, ze to delam automaticky a za posledni pul rok jsem to mozna zapomenul zmacknout tak 2x ve spechu kdy jsem nekam jel, takze osobne bych se na nejaky krabky vykaslal
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
No... . Když chvíli jezdím s jiným autem, tak na to vždycky potom zapomenu . Navíc pokud by to vyšlo na pár korun, tak proč ne.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
na plošňák kašlu, já si to sekládám ze dvou časových relátek, který budou mít zpoždění 2 vteřiny po startu a nasimulujou zmáčknutí tlačítka.
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
je blby pokud clovek strida auta ( u me nehrozi ), protoze pak na to logicky zapomina, kazdopadne vypnuti pres OBD jednoduchy, akorat bych se na to ted pri zaruce vykaslal, protoze to pri dalsi navsteve servisu zas nepojede, takze kdybych uz chtel resit, pockam na auto po zaruce, tot ale zas jestli clovek pak to auto jeste mit bude, ze jo
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
Jasně no, přes diagnostiku to nemá cenu v záruce řešit. Kdo ví, jestli si funkčnost systému nehlídají i na technické. Auto je s tím homologované, tak to musí fungovat. Kdo ví . Proto by se mi zamlouvalo řešení krabičkou, která to za mě vypne sama. Kdykoliv ji můžu odpojit a nic není poznat. Na druhou stranu za to dát 2500,- nehodlám. To je přepálená cena. To na to radši budu pořád myslet a zapomínat občas .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
ta krabička taky není na kontektory. TAkže se musí do elektriky šáhnout
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
Tak to už není takový problém vyřešit. Stačí akorát správné konektory.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
S tou cenou modulu se už asi fakt zbláznili. Tohle se dá asi vyřešit pomocí jednoho až dvou obvodů NE555 a pár pasivních součástek na kusu univerzálního plošňáku. K tomu bych doplnil skrytý vypínač na odpojení modulu kvůli technické. Pak není třeba ani ten mikroprocesor ani stabilizátor napětí na 3.3V, který je uveden ve schématu pod linkem výše.
Jezdím hlavně sockou a na skútru Derbi Atlantis
Toyota Auris TS 1.6i (od 2019)
Ford Galaxy Titanium 2.0TDCi (2017 - 2019)
i30cw 1.6i CVVT Exclusive (2011 - 2013)
Getz 1.1i Clasic+ (2003 - 2011)
Toyota Auris TS 1.6i (od 2019)
Ford Galaxy Titanium 2.0TDCi (2017 - 2019)
i30cw 1.6i CVVT Exclusive (2011 - 2013)
Getz 1.1i Clasic+ (2003 - 2011)
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
Tak samozřejmě, že ta Atina je kanón na vrabce, jenže se vyrábějí v takových kvantech, že je možná dnes levnější než ten NE555, když ATmegu328P ti Číňan pošle za nějakých 35 Kč, těch stabilizátorů ti pošle deset kousků za 25 Kč.
Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo
Jen mi to přišlo jako plýtvání procesorem, který by byl skoro nevyužitý . Hlavně NE555 koupim za rohem za 9,50 a je s tím méně práce, než s programováním procesoru. Je to jen můj pohled na tuto problematiku. Asi jsem ještě ze staré školy . Najde se samozřejmě mnoho řešení, která budou stejně funkční. Já osobně bych mikrořadič použil až v případě, když bych chtěl implementovat ještě nějakou další komfortní funkci vozidla. Často používám na různé účely Arduino - super věcička za pár korun z číny.
Jezdím hlavně sockou a na skútru Derbi Atlantis
Toyota Auris TS 1.6i (od 2019)
Ford Galaxy Titanium 2.0TDCi (2017 - 2019)
i30cw 1.6i CVVT Exclusive (2011 - 2013)
Getz 1.1i Clasic+ (2003 - 2011)
Toyota Auris TS 1.6i (od 2019)
Ford Galaxy Titanium 2.0TDCi (2017 - 2019)
i30cw 1.6i CVVT Exclusive (2011 - 2013)
Getz 1.1i Clasic+ (2003 - 2011)