Stránka 6 z 9

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 22 bře 2020, 11:38
od buba
Dle servisu měněno každý rok.25000km max.

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 22 bře 2020, 12:38
od Axel.Foley
](*,) ](*,) ](*,)
Tohle bych jim v servisu omlátil o hlavu :evil:

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 22 bře 2020, 14:29
od petzl62
Tak tohle už není na omlácení o hlavu.
Tohle je na povolání soudního znalce na místo do servisu. :oops:

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 22 bře 2020, 17:29
od Martinsp
Ten vypadá že je tam od nova, tedy jestli nemáš najeto hodně přes 100 000km. Podobný jsem našel ve fiatu kde mi původní majitel řekl že o něm ani nevěděl a měl ho tak 8 let a najel do 100 000.

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 22 bře 2020, 19:09
od buba
Měněno při 85t.km.Taky myslim,že tam byl od začátku.Ještě vyměnit brzdovku,ta se ukazuje v červené na měřáku a v létě olej,filtr v převodovce.Jak řikám stály hodně o to aby tuhle servisku dělali,že je důležitá.No jistě,aby udělali to na co roky ani nešáhli.Snad to auti rozdejchá.Já ho ozdravím :)

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 04 čer 2020, 10:50
od JRHyundaiPardubice
Axel.Foley píše: 14 bře 2020, 06:47 Asi začnu nabízet výměnu kabinového filtru :-k Fakturovat 12 minut, přitom je to práce na 2 minuty a 180 kaček ve vačku, no proč ne 8) Mimochodem, mezi materiálem jsem filtr nenašel, takže je to asi "jen práce" (na nic se nešáhne, servis vyfakturuje, zákazník zaplatí).
Dobrý den,
časová jednotka na výkon výměny filtru je daná systémem (dovozcem), ve kterém pracujeme. Věřte, že někdy při komplikaci je i mnohem delší. My prostě nejsme schopni časový záznam na dokladu ovlivnit. Jsme ale schopni se dohodnout na slevě, což děláme zcela běžně.
V přiloženém dokumentu cenové nabídky bohužel chybí jeho část, a proto není vidět, že dole je poznámka, že zákazník si dodává filtry sám a po nás požaduje pouze jejich výměnu.
Opravdu se snažíme se zákazníky dohodnout na jejich potřebách a ve smyslu cen, si myslím, patříme k nejlepším v regionu.

Srdečně Vás zdraví Hyundai Pardubice-Dražkovice

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 04 čer 2020, 15:37
od idam.i
Aj keď mne to moc nepomôže,som rád žé niekto z :hyu: prajavuje záujem o názor zákazníka. =D>

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 04 čer 2020, 19:02
od Boryš
Si myslím, že v časové normě není jen výměna ale i další činnosti. Musí si filtr nachystat - vzít ze skladu, vybalit, starý někam vyhodit.

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 04 čer 2020, 19:28
od Alf6
Pokud máš v přihrádce bordel, tak i vyndat.. Ikdyž to by zabralo tak minutu..

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 04 čer 2020, 19:46
od Axel.Foley
JRHyundaiPardubice píše: 04 čer 2020, 10:50
Axel.Foley píše: 14 bře 2020, 06:47 Asi začnu nabízet výměnu kabinového filtru :-k Fakturovat 12 minut, přitom je to práce na 2 minuty a 180 kaček ve vačku, no proč ne 8) Mimochodem, mezi materiálem jsem filtr nenašel, takže je to asi "jen práce" (na nic se nešáhne, servis vyfakturuje, zákazník zaplatí).
Dobrý den,
časová jednotka na výkon výměny filtru je daná systémem (dovozcem), ve kterém pracujeme. Věřte, že někdy při komplikaci je i mnohem delší. My prostě nejsme schopni časový záznam na dokladu ovlivnit. Jsme ale schopni se dohodnout na slevě, což děláme zcela běžně.
V přiloženém dokumentu cenové nabídky bohužel chybí jeho část, a proto není vidět, že dole je poznámka, že zákazník si dodává filtry sám a po nás požaduje pouze jejich výměnu.
Opravdu se snažíme se zákazníky dohodnout na jejich potřebách a ve smyslu cen, si myslím, patříme k nejlepším v regionu.

Srdečně Vás zdraví Hyundai Pardubice-Dražkovice
Dobrý den i Vám,

děkuji za vyjádření k tématu i mému příspěvku. Reagoval jsem na zveřejněnou skutečnost, na základě zveřejněné fotografie. Vím, že norma je daná centrálně, ale také vím, co výměna kabinového filtru obnáší. Nevím, jaké komplikace máte na mysli - jedině snad že zákazník je bordelář a technik vysype obsah schránky na podlahu, což pak musí uklízet :-k Na druhou stranu chápu i to, že jako firma zaměstnáváte lidi, platíte daně (snad), energie, zařízení a vybavení, atd.

Jestliže se, jak píšete, opravdu zajímate o potřeby a přání zákazníka a dokážete se s ním dohodnout i na ceně a zadanou práci i skutečně poctivě udělat, jste snad jediný oficiální :hyu: servis, který zákazníka opravdu bere jako zákazníka a ne primárně jako zdroj příjmu, pak zdroj příjmu a zákazník je až někde v nedohlednu. A nedejbože se ještě něco zeptá ](*,) Nejjednodušší je z něj udělat idiota, ale hlavně zapírat, zapírat a zapírat :!: A porucha či vada není porucha ani vada, ale vlastnost vozidla :?: ](*,) Ač nerad, těchto negativních zkušeností mám několik, a to jak s "bejvalkou" i30, tak s Tucsonem. O mnohých jsem psal, o některých píšu pravidelně. A stejně "postižených" majitelů :hyu: , se stejnými zkušenostmi, je tady na fóru na hodně. Proč? Protože někomu přinesu své peníze :?: ](*,) Nemám chuť ani potřebu sponzorovat někoho, kdo ze mně dělá debila nebo nezná krychle a čtverce.

Přeji hodně spokojených zákazníků.

PS: Ano, místy jsem sarkastický, ale to na fórum taky patří 8)

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 04 čer 2020, 19:51
od dibarbora
S časovými normami by som až tak čierno nevidel. Pri rozsiahlejších opravách aspoň definujú cenové mantinely, ktoré napr. garáž servis nemá. Takže zákazník platí, "učenie sa mechanika", improvizáciu pre chýbajúci špecifický vercajg, prestávky a aj cigarety.

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 09 čer 2020, 07:01
od JRHyundaiPardubice
dibarbora píše: 04 čer 2020, 19:51 S časovými normami by som až tak čierno nevidel. Pri rozsiahlejších opravách aspoň definujú cenové mantinely, ktoré napr. garáž servis nemá. Takže zákazník platí, "učenie sa mechanika", improvizáciu pre chýbajúci špecifický vercajg, prestávky a aj cigarety.
Axel.Foley píše: 04 čer 2020, 19:46
JRHyundaiPardubice píše: 04 čer 2020, 10:50
Axel.Foley píše: 14 bře 2020, 06:47 Asi začnu nabízet výměnu kabinového filtru :-k Fakturovat 12 minut, přitom je to práce na 2 minuty a 180 kaček ve vačku, no proč ne 8) Mimochodem, mezi materiálem jsem filtr nenašel, takže je to asi "jen práce" (na nic se nešáhne, servis vyfakturuje, zákazník zaplatí).
Dobrý den,
časová jednotka na výkon výměny filtru je daná systémem (dovozcem), ve kterém pracujeme. Věřte, že někdy při komplikaci je i mnohem delší. My ............................................................

Srdečně Vás zdraví Hyundai Pardubice-Dražkovice
Dobrý den i Vám,

děkuji za vyjádření k tématu i mému příspěvku. Reagoval jsem na zveřejněnou skutečnost, na základě zveřejněné fotografie. Vím, že norma je daná ............................................................

Přeji hodně spokojených zákazníků.

PS: Ano, místy jsem sarkastický, ale to na fórum taky patří 8)
Dobrý den všem,

děkujeme za pochopení. Přesně jak píšete komplikace jsou myšleny převážně u složitějších věcí kde máme normu jako mantinel a i když oprava trvá déle máme stanovenou a předem domluvenou cenu se zákazníkem. Jen pokud není zdržení náš prostoj, ale nalezla se další věc která by se případně mohla opravit najednou a tím ušetřit část práce pro příště přistupujeme ke konzultaci se zákazníkem a případnému schválení navýšení rozpočtu.
Také rozumíme že špatné zkušenosti některých z vás u předešlých prohlídek a oprav nespraví pár řádků zde na foru a proto budeme usilovat o dobré jméno hlavně činy. :-)

Srdečně Vás zdraví Hyundai Pardubice-Dražkovice

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 09 čer 2020, 10:27
od Alf6
Zdravím do Pardubic. Je možné u Vas si donést na prohlídku nějaký vlastní materiál? Jak se k tomu stavíte?
Platí to i pro vozy, které již nemají záruku?

Ps:Z Klatov asi na prohlídku k Vám nepojedu, jde mne spíš o informaci jak se k tomu stavíte. Třeba kdyby se někdo nemohl rozhodnout kam na prohlídku.

Děkuji

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 09 čer 2020, 14:00
od JRHyundaiPardubice
Alf6 píše: 09 čer 2020, 10:27 Zdravím do Pardubic. Je možné u Vas si donést na prohlídku nějaký vlastní materiál? Jak se k tomu stavíte?
Platí to i pro vozy, které již nemají záruku?

Ps:Z Klatov asi na prohlídku k Vám nepojedu, jde mne spíš o informaci jak se k tomu stavíte. Třeba kdyby se někdo nemohl rozhodnout kam na prohlídku.

Děkuji
Na to není lehká odpověď. Jde o to, že u vozidel se zárukou určuje pravidla importér. A importér výjimku v podstatě nemá (tedy nedoporučuje jiný, než originální materiál). Toho se tedy držme, pokud nikdo nechce nikdo mít problémy v době smluvní záruky - 2roky+. V zákonné záruce (do dvou let) je situace o něco lepší, neboť spotřebitel může "dělat co se mu chce", ale v případě, že bude uplatňovat vadu, musí být připraven dokázat, že veškeré postupy i prostředky byly v souladu s tím, co je z hlediska kvality a pracovního postupu "obvyklé" a správné.

Opusťme tedy právní výklady a vraťme se do reality. Pokud je vozidlo v záruce, nedoporučujeme použití alternativních materiálů. Nebráníme jim, ale vždy zákazníka důrazně upozorníme na možnost ztráty záruky, respektive neuznání záruky na budoucí vadu. Je pak na něm, zda toto riziko ponese.

U vozidel nad 5 let je situace jiná a zde vycházíme zákazníkům zcela vstříc i nabídkou alternativních, ale spolehlivých dílů za velmi zajímavé ceny, na které spotřebitel často sám nedosáhne ani u internetových prodejců.

Srdečně Vás zdraví Hyundai Pardubice-Dražkovice

Re: 4. Garanční prohlídka

Napsal: 09 čer 2020, 14:38
od dibarbora
Nič nové pod slnkom.. záruku poskytuje výrobca a výrobca si logicky bude diktovať podmienky. A aj tá bloková výnimka počas zákonnej záruky je dvojsečná zbraň, ktorá sa môže v končenom dôsledku otočiť proti zákazníkovi teoreticky už prvý deň po zákonnej záruke (možno už aj počas nej).. Odjakživa je jasné kto ťahá za kratší a kto za dlhší koniec v tejto dileme a vždy to takto bude. Vždy bude tá vyššia cena za služby a materiál v autorizovanom servise istá forma "poistenia" udržania funkčnosti vozidla. Je už na každom majiteľovi ako sa k tomu postaví.... ktorý prístup je pre neho výhodnejší.