Stránka 6 z 13

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 11:55
od Axel.Foley
Tudy píše:Tak auto je už týden doma, byl vyměněn celý polomotor, tj. blok a hlava motoru + katalyzátor. Cena opravy 170 000 Kč,-, měněno v záruce. Ještě slíbené foto ventilu po najetí 120 000 km, karbonem je to zarostlé brutálně....

Edit: životnost katalyzátoru je dle servisu u všech benzínových verzí i30 II omezena a je vhodné jeho stav pravidelně kontrolovat, než způsobí smrt motoru
Dooooost dobrý :?

Máš ten ventil doma? A máš VIF? Jestli ano, zkus ventil umýt VIFem. Nebo ho do něj namočit (teda jestli se ti chce s tím patlat). Tímto laickým pokusem zjistíš, zda VIF funguje.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 12:48
od Tudy
Ventil bohužel nemám, ale jezdil jsem výhradně na Vervu 100, výsledek vidíte. Pro mě to znamená, že u i30 1.4 T nechám každých cca 40-50 000 km provádět chemickou dekarbonizaci, podobně budou myslím vypadat všechny přímovstřiky.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 13:11
od Pampa
To bol saci alebo vyfukovy ventil?

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 14:33
od lys
Tak já se chtěl vyhnout problémům s diselem a koupil benzín a on ten diesel bude nakonec míň nákladný na provoz, než to GDičko, kua... No uvidíme...

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 16:24
od Tudy
No a já doufám, že podobné problémy s katem se u T-GDi motorů nevyskytnou, jinak bych už vážně uvažoval o změně značky, i když s 3. generací i30 jsem zatím max spokojen ... :roll:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 17:02
od lys
tak ten kat byl třeba u tebe výjimka, bo jsem to u GDiček zaznamenal až u tvého auta. Spíš jde o ten karbon....To bude boj :shock:

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 17:30
od petr.gr
To je problém všech přímovstřiků. Nové motory to řeší částěčným nepřímým vstřikem paliva do sacího potrubí, jak to bylo původně. Karbon se usazuje přes EGR ventil při používání motoru při nižších otáčkách. Škoda Superb 3 měnila takto motory při najetí 60000 km zároveň se změnou pístů. Hodně se podepisuje na karbonu použití tenkýh pístních kroučků. Jak se vlní, tlačí olej do spalovacího prostoru. Úpravou to lze snadno odstranit, i když to znamená písty ven.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 19:00
od Axel.Foley
petzl62 píše:
Axel.Foley píše:
K té 1,6tce u pana dechtora... nějaká fotečka by nebyla? Klidně do mejlu. Předem děkuji.


Bude i video...jen se musím potkat s Markem z Mimy.
A není to jeden píst,ale všechny ](*,) Po shlédnutí videa a vůlí jsem se dost orosil :shock: ](*,)


petzl: Něco nového?

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 20:32
od petzl62
Jo nového...komplet výměna pístů a uvidíme co se bude dít dál... :roll: s videem prosím trpělivost.Nestíháme se potkat. #-o

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 21:01
od Axel.Foley
Ptám se obecně, ze zvědavosti. Celkem mě to zajímá.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 26 úno 2018, 21:19
od idam.i
Axel.Foley píše:
Tudy píše:Tak auto je už týden doma, byl vyměněn celý polomotor, tj. blok a hlava motoru + katalyzátor. Cena opravy 170 000 Kč,-, měněno v záruce. Ještě slíbené foto ventilu po najetí 120 000 km, karbonem je to zarostlé brutálně....

Edit: životnost katalyzátoru je dle servisu u všech benzínových verzí i30 II omezena a je vhodné jeho stav pravidelně kontrolovat, než způsobí smrt motoru
Dooooost dobrý :?

Máš ten ventil doma? A máš VIF? Jestli ano, zkus ventil umýt VIFem. Nebo ho do něj namočit (teda jestli se ti chce s tím patlat). Tímto laickým pokusem zjistíš, zda VIF funguje.
To by som celkom rád videl. :-k

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 27 úno 2018, 07:37
od jjenda
Zdravím
O přímém a nepřímém vstřikování je na Automixu obsáhlý, ale znepokojivý článek.

https://automix.cars.cz/zivot-ridice/vi ... 80226.html

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 27 úno 2018, 07:44
od JirkaN
jjenda píše:Zdravím
O přímém a nepřímém vstřikování je na Automixu obsáhlý, ale znepokojivý článek.

https://automix.cars.cz/zivot-ridice/vi ... 80226.html
Znepokojivý pro GDI, pozitivní pro MPI.

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 27 úno 2018, 09:33
od motorol
Tam se nepíše skoro nic, je tam jen o karbonu a ze v budoucnu budou navíc filtry. Spis je znepokojiva jiná věc- výměny motoru tu jsou cca po 100 000 km. Záruka je 5 let, sluzebaky to daj asi snadno, ale :hyu: prodává většinu soukromníkům...

Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km

Napsal: 27 úno 2018, 10:45
od mr_dan
uprimne doufam ze to v t-gdi vyladili ale z logiky veci by t-gdi mely byt nachylnejsi nez gdi, ne? koupim si inkartu a nazdar :-D