Takze dam do auta do sania ciernu skrinku - mam nejake zrychlenie, dam ju von, mam slabsie zrychlenie, dam napsat, mam zas vacsie zrychlenie, opakujem to a su stale rovnake vysledky pri lubovolnom pocte takychto vymien a vzdy citim zmenu, to nie je dokaz, to je placebo??? Tak potom neviem, co ocakavate, grafy z brzdy? A naco, ked VIDIM, ze to funguje? A nie len mne, ale aj dalsim ludom na inych autach, este mi dakuju, ze super, co som im tam dal. Zvysuje sa dojazd na nadrz. Ale ano, je to vase placebo... Dokonca, jeden clovek mi reportoval, ze toklo km na nadrz nikdy nespravil, ako s UF5-2. Jasne, placebo...ToMa píše: ↑15 úno 2024, 09:39 To co zde tvrdíte je akorát placebo. Pokud nemáte data z brzdy nebo alespoň ze slepého testu, nemá to žádnou vypovídající hodnotu. Odkaz na stránku, kde jsou nějaké esoterické nesmysly je opravdu úsměvný. Krásné je to, jak se někomu urval kondenzátor a málem mu skončil v motoru. Něco takového skutečně doporučujete "laikům" na fóru?
Bohužel v dnešní době se množství lidí jako Vy stále zvětšuje. Lhaním (at už úmyslným, nebo kvůli tomu že skutečně věří) přesvědčují další o svých nesmyslech. Je pravda že ve Vašem případě hrozí maximálně poškození motoru a nikoho to asi neohrozí. Když lidi pili bělidlo, bylo to horší.
Z vašeho popisu je jasné, že o Vědě nemáte žádné povědomí. Věda nikdy nedělá experimenty a potom vynáší závěry. Vždy nejdříve musí existovat platná teorie, než můžete udělat experiment.
Nevím jestli máte alespoň základy fyziky (zatím bych řekl že ani ze základní školy), ale můžete popsat princip fungování té zázračné věci? Dák k tomu třeba skutečné elektrické schéma s popisem jednotlivých prvků? Protože z obrázku to prostě vypadá na kondenzátor zkratovaný kusem drátu a odporem.Tohle je přesně jak se Věda nedělá. Akorát se tu ztrapňujeteTak napriklad v pripade UF5-2 v sani je dokaz jednoduchy. Nemas ho tam - skusas zrychlenie, das ho tam - citis ine (lepsie) zrychlenie, vytiahnes ho - citis mensie (povodne) zrychlenie.
Ked si to niekto namontuje nespravne za filter a nasaje mu to motor, nie je moj problem, montuje sa to pred filter vduchu, takze, keby sa to rozpadlo, zachyti to filter. A hlavne, kondenzator musi byt v mieste najrychlejsieho prudu vzduchu.
Keby sa stale cakalo len na "oficialnu fyziku", nikdy by taketo zariadenie nevzniklo. To, ze tomu nerozumiete, neznamena, ze to nefunguje. Preto je dolezity ten experiment, co ale "normalny" vedec pravdepodobne nikdy neurobi, lebo to nezapada do jeho predstav. Ja som videl navod, vyskusal ho a potvrdil funkcnost zariadenia. A to mam elektro SS a VS. Ale mam otvorenu mysel, narozdiel od oponujucich. A o tom to je. Z hladiska elektrickeho zapojenia a klasickeho nahladu na to je to somarina. Ale, tato "somarina" zazracne funguje. Pricnip fungovania vam nepoviem, ja nie som autor, len uzivatel. A ani ma ten princip nemusi zaujimat, ked to robi to, co ma. Co sa tyka suciastok, kto hlada, najde. Kondenzator 220uF/200V, bezna dioda (1N5408), z praxe cim hrubsie nozicky, tym lepsie, rezistor 100kohm, lepsie na vyssi vykon, aby mal hrubsie nozicky (mechanicka pevnost).