Stránka 6 z 9
Napsal: 06 kvě 2007, 23:18
od Hujer
carboner píše:Hujer píše:....ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.
Tak pro me je coupé dost sportovní po všech stránkách (můj názor). No apokud tomu třeba přidáte nějakje ten tuning (i lehčí). máš perfektní káru co se jentak nevidí. Pro mě je todle auto prostě nej a můj názor na to nikdo a nic nezmění
Jel jsem nekolikrat s 2,7 a taky treba z nissanem300zx a je to nebe a dudy!Coupe se tvari jako sportak ale ve skutecnosti neni!Kdyz ale do toho vrazis par set tisic tak budes mit dobry delo.Je to ale pak jen srdecni zalezitost a dost odrikani pro normalniho smrtelnika vrazit do auta takove penize za ktere si koupis to same auto jeste jednou!Souhlasim s Borkem ze coupe je pro kazdodeni pouzivani auto stvorene.Dobra spotreba,slusnej zavaz.prostor a male porizovaci naklady.Ale opravdu Hckam chyby nejake to EVO.Sem dlouholety fanda a opravar Hcek a nedam na ne dopustit,presto ale rikam ze pro par lidi jako sem treba ja a treba i Tiburon chyby auto mezi Hckama se kterym se dokazu svest!
Muzete nekteri rict ze jsem treba magor kterymu nestaci 123KW,je to ale dost malej vykon.Samozdrejme pak je to auto ktere nepatri jen tak nekomu do ruky.
Napsal: 06 kvě 2007, 23:39
od Felotron
Yurii píše:
No asi tak, já sem sice fanoušek NFS a nenajde se díl co bych nedohrál ale už jsem vysřízlivěl a myslim si že na compu dobrý ale v provozu ti je to naprd...
Já vythnu zadní sedačky a nacpu tam místo nich chromovanej sud od piva (nebo radši od Kofoly) do kufru nacpu pípu s chlazenim a to budu teprve borec na konec
Moje rec
Pilsner + Kofola - ale hlavne nemichat
Napsal: 06 kvě 2007, 23:41
od Felotron
Hujer píše:carboner píše:Hujer píše:....ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.
Tak pro me je coupé dost sportovní po všech stránkách (můj názor). No apokud tomu třeba přidáte nějakje ten tuning (i lehčí). máš perfektní káru co se jentak nevidí. Pro mě je todle auto prostě nej a můj názor na to nikdo a nic nezmění
Jel jsem nekolikrat s 2,7 a taky treba z nissanem300zx a je to nebe a dudy!Coupe se tvari jako sportak ale ve skutecnosti neni!Kdyz ale do toho vrazis par set tisic tak budes mit dobry delo.Je to ale pak jen srdecni zalezitost a dost odrikani pro normalniho smrtelnika vrazit do auta takove penize za ktere si koupis to same auto jeste jednou!Souhlasim s Borkem ze coupe je pro kazdodeni pouzivani auto stvorene.Dobra spotreba,slusnej zavaz.prostor a male porizovaci naklady.Ale opravdu Hckam chyby nejake to EVO.Sem dlouholety fanda a opravar Hcek a nedam na ne dopustit,presto ale rikam ze pro par lidi jako sem treba ja a treba i Tiburon chyby auto mezi Hckama se kterym se dokazu svest!
Muzete nekteri rict ze jsem treba magor kterymu nestaci 123KW,je to ale dost malej vykon.Samozdrejme pak je to auto ktere nepatri jen tak nekomu do ruky.
Coupe rozhodne neni sportovni nacini a cena tomu odpovida. Vykon 2.7 je v podstate zalostny - nicmene asi nejlevnejsi sestivalec na trhu. Muze byt zajimavy koupit si ho na upravy, ale porad bych se dival, c ve finale za ty penize muzu mit - abych neatakoval treba Maserati
- a to ja bych mooooc rad
Napsal: 06 kvě 2007, 23:52
od MartasZ
Chlapci.. jen krátce.. Seat Ibiza Cupra, Ford Focus RS, klidně i Ochcávka RS, myslim tu novu.. to jsou nabroušený káry, kterým s kupátkama prostě neujedete, ani s tou 2.7 a to mě prostě mrzí.. přesně jak píše Hujer.. Hyundai nemá žádnou nabroušenou káru.. jo.. ještě Golf 5 GTI.. všechny tyhle auta maj přes 200kobyl a myslim že každý z nich má víc užitnýho prostoru než Coupe, jedou líp jak Coupe a bohužel vůbec nevypadaj jako sporťáky.. o to jde.. Coupe.. nádhernej nesportovní "sporťák"
Hmm.. Honda Civic Type R.. sakra.. každou minutu mě napadá nějaká automobilka, co má nabroušenou káru.. Jop.. Fiat Grande Punto.. nebo i starší Coupe v turbu.. Audi RS6.. nejsportovnější kombik.. no táááák.. už dost.. BMW M5, už mě to fakt nebaví
Alfa Spider.. jo a to se o auta moc nezajímám, jen co si občas někde přečtu.. no nejni to k nasrání.. všechny tyhle auta tomu našemu supersportovnímu kupé napráskaj
Mitsubishi Lancer EVO.. ach jo.. kámoš si teď koupil Subaru Imprezza 180kW.. bože.. to má zátah..
Prej krátce
Napsal: 07 kvě 2007, 00:16
od Rasty
MartasZ: přepiš si to na: "jen krátce ale nadluho"
Napsal: 07 kvě 2007, 06:25
od MartasZ
Napsal: 07 kvě 2007, 07:30
od carboner
Poparavde ja zas takovej prehled o vykonu oolních aut nemam, takže toho moc neřeknu. Coupé je (podle mě) výkonější než "běžný" auta, ale zas na nějaký drahý vozítka nemá to je celkem pravda, ale z kupatka se da velice lehce (a taky levne) dostat onech 200 koníků a stim už se dá něco dělat. Promě mě je todle auto prostě přijatelný.
Napsal: 07 kvě 2007, 08:57
od Petr HC
carboner píše:Poparavde ja zas takovej prehled o vykonu oolních aut nemam, takže toho moc neřeknu. Coupé je (podle mě) výkonější než "běžný" auta, ale zas na nějaký drahý vozítka nemá to je celkem pravda, ale z kupatka se da velice lehce (a taky levne) dostat onech 200 koníků a stim už se dá něco dělat. Promě mě je todle auto prostě přijatelný.
Ad1: Hmm, dneska ti v Coupe na semaforech ujede každej druhej turbodiesel (osobně nejsem zastánce nafťáků, ale tohle je prostě fakt)
Ad2: Tak to by mě opravdu zajímalo jak.
Hyundai Coupe je opravdu něco jako "sporťák" pro každodenní používání, což ne vždy musí bejt na škodu. Každopádně, trocha toho výkonu navíc by se opravdu hodila. Nejde o to, aby to jelo 300km/h, sportovní svezení se dá "zažít" opravdu i při podstatně nižších rychlostech.
Jinak co se toho V6 motoru týče, tak to neberu moc jako výkonější alternativu k 2.0, ale spíš jako motor pro americkej trh. Sice má o trochu vyšší výkon i krouťák, ale je zase o hodně těžší, čím utrpí jízdní vlastnosti celého auta (bude víc nedotáčivé). No a co si budeme povídat, na 2.7 V6 je ten výkon opravdu žalostnej
Ještě k tý praktičnosti, to co tu psal "jen krátce"
Martasz je opravdu jen malé procento aut, která jsou rychlejší a zároveň praktičtější než Coupe. Nikdy bych netvrdil, že je Coupe špatné auto, ale nabídka motorů je prostě hodně špatná a podle mě tim Hyundai hodcně ztrácí....o to víc, když poslední dobou automobilky chrlej jeden HothHAtch za druhym.
Napsal: 07 kvě 2007, 10:04
od pener_jack
Nevim co tu resite s ochcavkou atd.
Pokud vim tak RS v nejaky rozumny vybave vyjde na nejakejch 800-900, zrychleni 0-100 neni zas tak pozoruhodny. takze skodu bych uplne vynechal co se tyce M. EVO no tak to je trosku jinde no...
Kazdopadne kdyz koupis coupe v akci tak te vyjde na nejakejch 550000 a do toho vrazis ten kompresor za 80tis. takze si vtom za 630 000, nechas si udelat potrubi udelas si sani a ostrejsi vacku a si vtom za 650000 a ver mi ze s 2.7l s compresorem a timahle upravama nebudes mit s ochcavkou problem a uvidis ji jen jak mizi v zrcatku...
Osobne bych si poridil neco co ma nalitano tak 30-60 a pak delal upravy abych nemusel resit zajizdeni motoru... a taky tim srazis cenu o par set tisic
Napsal: 07 kvě 2007, 14:28
od Yurii
Tohle vlakno mi prijde docela zajimavy ale jak vsichni rikaji:
Coupe bez uprav neni sportak...
Fakt je ze ceny jetejch
(/-/)cek jsou priznivejsi nez u vetsiny evropskejch vyrobcu a treba Scoupe GT je ve svy vekovy a cenovy relaci na spicce mezi hrackama pro mlady kluky spolecne s P205GTi a jemu podobnejma, tezko pak dejmetomu za 50k sezenete lepsi povozeni ale technicky parametry novejch Coupecek mi fakt tolik sportovni neprijdou dneska za stejnou cenu sezenete hromadu aut se stejnym a vetsim vykonem co se daj i lip "tunit".
Ale neberme nikomu jeho velkolepy plany, at sam prijde na to co je pro nej nejlepsi a ze se mozna pachtil za blbostma.
Napsal: 07 kvě 2007, 15:48
od carboner
pener_jack píše:
Kazdopadne kdyz koupis coupe v akci tak te vyjde na nejakejch 550000 a do toho vrazis ten kompresor za 80tis. takze si vtom za 630 000, nechas si udelat potrubi udelas si sani a ostrejsi vacku a si vtom za 650000 a ver mi ze s 2.7l s compresorem a timahle upravama nebudes mit s ochcavkou problem a uvidis ji jen jak mizi v zrcatku...
Kurnik konečne slovo. Kámo máš naprostou pravdu. Coupé neni vzakladu zas tak velkolepí, ale vo to de! Trochu se vněm pošťouráš.....
Yurii píše:citace:
Ale neberme nikomu jeho velkolepy plany, at sam prijde na to co je pro nej nejlepsi a ze se mozna pachtil za blbostma. Wink
vim kam tim miříš
Napsal: 07 kvě 2007, 16:19
od Hujer
pener_jack píše:Nevim co tu resite s ochcavkou atd.
Pokud vim tak RS v nejaky rozumny vybave vyjde na nejakejch 800-900, zrychleni 0-100 neni zas tak pozoruhodny. takze skodu bych uplne vynechal co se tyce M. EVO no tak to je trosku jinde no...
Kazdopadne kdyz koupis coupe v akci tak te vyjde na nejakejch 550000 a do toho vrazis ten kompresor za 80tis. takze si vtom za 630 000, nechas si udelat potrubi udelas si sani a ostrejsi vacku a si vtom za 650000 a ver mi ze s 2.7l s compresorem a timahle upravama nebudes mit s ochcavkou problem a uvidis ji jen jak mizi v zrcatku...
Osobne bych si poridil neco co ma nalitano tak 30-60 a pak delal upravy abych nemusel resit zajizdeni motoru... a taky tim srazis cenu o par set tisic
Nevim jak ty,ale ja se ptal po vackach a je to trochu problem.Vsude maj reklamu UDELAME COKOLIV ale jak pride na lamani chleba tak ti nepomuzou pac to na Hcka neumej!No a zapomel si treba na upravu brzd,podvozku a dalsich veci.Tak napriklad predni sportovni brzdy s plovoucima stredama,4 pistky,pancer.hadicky a desticky k tomu stojej cca 80 klacku.Tlumice a pruziny k tomu mas dalsich 40 tis.Kde mas veci na vystuzeni karoserie a naprav atd!100 litru je trosku malo na ty upravy.Jen si treba zjisti co stoji viladeni motoru na stolici.To neni jen tak nakej chip tunning za (par) korun.
Napsal: 07 kvě 2007, 17:05
od carboner
Chip tuning je trochu sazka do loterie. Nikdy neviš co ti z toho vypadne. Kamoš si to nchal dělet u nějaky noname firmy, počítám nějaký amatéři a co z toho měl? Prd. Motor totiž nejel jak měl nevim jak to mam popsat občas to znělo jak když je tam moc paliva nebo tak. Tak si to nechal předělat spátky, ale měl stim problémi, protože to zas moc nedělá. Je pravda, že při zvyšování výkonu musíš zlepšovat i ostatní věci.
Napsal: 07 kvě 2007, 19:12
od pener_jack
Hujer píše:pener_jack píše:Nevim co tu resite s ochcavkou atd.
Pokud vim tak RS v nejaky rozumny vybave vyjde na nejakejch 800-900, zrychleni 0-100 neni zas tak pozoruhodny. takze skodu bych uplne vynechal co se tyce M. EVO no tak to je trosku jinde no...
Kazdopadne kdyz koupis coupe v akci tak te vyjde na nejakejch 550000 a do toho vrazis ten kompresor za 80tis. takze si vtom za 630 000, nechas si udelat potrubi udelas si sani a ostrejsi vacku a si vtom za 650000 a ver mi ze s 2.7l s compresorem a timahle upravama nebudes mit s ochcavkou problem a uvidis ji jen jak mizi v zrcatku...
Osobne bych si poridil neco co ma nalitano tak 30-60 a pak delal upravy abych nemusel resit zajizdeni motoru... a taky tim srazis cenu o par set tisic
Nevim jak ty,ale ja se ptal po vackach a je to trochu problem.Vsude maj reklamu UDELAME COKOLIV ale jak pride na lamani chleba tak ti nepomuzou pac to na Hcka neumej!No a zapomel si treba na upravu brzd,podvozku a dalsich veci.Tak napriklad predni sportovni brzdy s plovoucima stredama,4 pistky,pancer.hadicky a desticky k tomu stojej cca 80 klacku.Tlumice a pruziny k tomu mas dalsich 40 tis.Kde mas veci na vystuzeni karoserie a naprav atd!100 litru je trosku malo na ty upravy.Jen si treba zjisti co stoji viladeni motoru na stolici.To neni jen tak nakej chip tunning za (par) korun.
No brzdy atd by to menit chtelo, ja vychazim ztoho ze to auto v zakladu ma celkem slusny brzdy a karoserii a rychlost toho 2.7 je myslim 240km/h tak to neco musi zvladat. Jde o zrychleni jak se tu jiz psalo.
Chip nemusi byt ktomu kitu s kompresorem dodavaji vse vcetne elektrickeho paskvila co obchazi jednotku.
Co se tyce vacky a ostatnich dilu ... nevim co rict... asi to ze to nehledej v ceske republice... Na netu je spoustu obchodu v cizine co jsou zamereny na coupecka, a pro zacatek zkus ebay.com
Napsal: 08 kvě 2007, 10:49
od carboner
Nerikej te mi, že 2.7 šestiválec nedokáže ze sebe vyždímat takovej výkon. Trocha poladění a máš minymálně 150kw, ale celý to je o prachách