Stránka 6 z 16
Napsal: 14 kvě 2007, 23:30
od MichaelS
pener_jack píše:Ja mam rad klasiku a zvolil bych tohle:
Toyota supra 1990 3.0l turbo 300PS
nebo tohle:
Nissan 300zx ne tak vykony ale staci to...
[/URL]
A kdyz uz je tu rec o silnych autech tak na zelande jezdilo tohle vsude, nato by cucela imprezza jen zezadu...
HSV Maloo 500PS 0-100 asi 5s
Stoji to neco okolo 800tis kc novy
tady tento názor co se týče aut je velni blýzký mému názoru ale přece jen bych šel dál a výš...
Napsal: 14 kvě 2007, 23:58
od MartasZ
Jen odpovim Borkovi na otázku PROČ chcem slintat nad Subaru, když je spousta lepších a výkonějších kárek..
No u mě je to třeba z toho důvodu, že neznám osobně nikoho, kdo má takovou lepší kárku z krátkého seznamu který si napsal a byl by ochotnej se s ní přijet ukázat.. znám jen tohodle kluka se Subárkem a proto nad ním slintám.. až budu mít kámoše s Ferárkem, budu slintat nad nim, takhle si o něm můžu jen nechat zdát.. a dost už
Napsal: 15 kvě 2007, 08:54
od Tiburon_FX
Pener_Jack: já mám rád taky klasiku, ale nevim proč, jsem uchýlenej na italský paštiky, zvolil bych tohoto krasavce, Maserati Ghibli 2l V6 biturbo, 225kw, v součastný době je u nás jeden na prodej za 385T
Napsal: 15 kvě 2007, 11:59
od Karlos
Borek píše: Může mě někdo ze slintajících příznivců napsat,co je tak zajímavého na STi,když jsou desítky,stovky rychlejších,s větším zrychlením,krásnějších
Já to vidím tak, že Impreza STI, nebo Lancer EVO jsou o schopnosti přenést výkon na silnici, a to za jakýchkoliv podmínek ( sucho/mokro/snih ). V tom se jim nic nevyrovná. Dobře řízené STI nebo EVO nepředjede na okresce nic. Na dálnici, to je jiná, ale pro ní stavěny nebyly.
Doufám, že nikdo z majitelů těchto aut si je nepořídil kvůli sprintování ze semaforů, protože jejich výhoda se projeví právě na okreskách, tedy na zatáčkovité slinici s nekvalitním povrchem. Třeba takové EVO IX pomocí diferenciálů rozděluje výkon na každé kolo zvlášť v jakémkoli poměru a to kvůli lepšímu průjezdu zatáčkami. Obě auta mají několik režimů nastavení diferenciálů podle stavu vozovky - sucho-mokro-sníh. Takže si troufám tvrdit, že jízdní vlastnosti jsou na hodně vysoké úrovni. Vývoj obou zmíněných aut byl zaměřen právě na jízdní vlastnosti a schopnost přenést co nejúčiněji všechen výkon na vozovku v jakémkoliv stavu. Proto utrpěl komfot, design a kvalita interiéru - na to už nezbyly peníze. Jsou to prostě auta pro nadšence a pouze na blbnutí. Na dovolenou bych v takovém autě jet nechtěl
Nechci se s nikým hádat, berte to čistě jako můj názor, ale neznám nic lepšího na víkendové ježdění po opuštěných okreskách, a když napadne sníh ... paráda
Napsal: 15 kvě 2007, 17:09
od pener_jack
Tiburon_FX píše:Pener_Jack: já mám rád taky klasiku, ale nevim proč, jsem uchýlenej na italský paštiky, zvolil bych tohoto krasavce, Maserati Ghibli 2l V6 biturbo, 225kw, v součastný době je u nás jeden na prodej za 385T
Jo italie ma taky dost dosebe, ale slysel jsem ze zrovna tyhle jsou dost poruchovy.
Takovy Lancia Delta integrale, to je taky basta
Napsal: 15 kvě 2007, 17:28
od Tiburon_FX
pener_jack píše:
Jo italie ma taky dost dosebe, ale slysel jsem ze zrovna tyhle jsou dost poruchovy.
Takovy Lancia Delta integrale, to je taky basta
no oni jsou všechny Italy dost poruchový co si budem povídat, ale myslim, že tohle Ghibli bude určitě míň poruchový než Biturba z 80tejch - chtěl jsem si jedno pořídit ale dost rychle jsem z toho vycouval. Jo delta integrale je klasika, pamatuju se jak sem s ní furt drandil ve Stuntsech
jinak nejlepší krabicoid s týhle éry maserati je podle mě shamal
Napsal: 15 kvě 2007, 18:32
od Hardcam
Pokud se nemylim, Ghibli jsem videl v tmave - tusim cerne barve, plny - hodne dobry - vybave, presne za ty penize. Je to asi mesic.
Napsal: 24 kvě 2007, 22:56
od ivan
Napsal: 24 kvě 2007, 23:06
od Yurii
Ivánek boduje, krásný videjko
Napsal: 24 kvě 2007, 23:44
od ivan
Napsal: 25 kvě 2007, 14:56
od Yurii
Já myslím že nic není ztraceno a z toho svýhu můžeš udělat slušnýho trhače asfaltu, tenhle zvouček je taky libovka možná ještě lepší
http://youtube.com/watch?v=X59bkZggeKo
Napsal: 25 kvě 2007, 15:08
od Farmář
tý jo...
.... to je rachotu jak na katru
Napsal: 25 kvě 2007, 22:55
od MartasZ
Díky kluci.. jako turbo je bomba, o tom žádná.. ale je to taky velká investice.. stejně tak kompresor.. ale obojí už z toho konečně dělá auto
Napsal: 18 led 2008, 21:12
od black_sheep
Tiburon_FX píše:pener_jack píše:
Jo italie ma taky dost dosebe, ale slysel jsem ze zrovna tyhle jsou dost poruchovy.
Takovy Lancia Delta integrale, to je taky basta
no oni jsou všechny Italy dost poruchový co si budem povídat, ale myslim, že tohle Ghibli bude určitě míň poruchový než Biturba z 80tejch - chtěl jsem si jedno pořídit ale dost rychle jsem z toho vycouval. Jo delta integrale je klasika, pamatuju se jak sem s ní furt drandil ve Stuntsech
jinak nejlepší krabicoid s týhle éry maserati je podle mě shamal
o poruchovosti toho biturba (424 myslim) by mohl muj spolubydlici vypravet, pac maj doma tri
a ani to zachovaly se 40 000 na tachu neni bez problemu.. ale panove, svezeni je to teda faakt hodne zajimavy
Napsal: 19 led 2008, 10:24
od honzik
mě osobně se nejvic zamlová tehle zvuk
http://uk.youtube.com/watch?v=X2KwY5hQeZU boxer je boxer