Stránka 6 z 107
Napsal: 25 bře 2008, 17:36
od David C3
Napsal: 25 bře 2008, 17:38
od Silva
Selshig píše:
na ten nvej by snad vlezli i 17ctky ne???
to nevím v techničáku mám jen 14 a 15 jiné bych asi nedala nebo by pojištovna mohla při nějaké případné bouračce mít problém
Napsal: 25 bře 2008, 17:53
od Silva
Tak jsem našla jedno foto ,jak jsme je nasadili, chce to fakt jiné pneu ..
Napsal: 25 bře 2008, 18:51
od tom
Silva píše:Tak jsem našla jedno foto ,jak jsme je nasadili, chce to fakt jiné pneu ..
Nižší pneu dát na 14 nemůžeš, auto by jelo pomaleji...
Základ je 185/65 někdo dává 195/60 (je to průměrově téměř totožné)...
Ale z boku auto vypadá pořád stejně.
Napsal: 25 bře 2008, 19:21
od Silva
Aha ,takže asi zůstanu u svých kol a nebudu nic vymýšlet
nevadí i tak je to pořád lepší než plecháče
díky moc za rady
Napsal: 25 bře 2008, 19:40
od o5martin
tom píše:Silva píše:Tak jsem našla jedno foto ,jak jsme je nasadili, chce to fakt jiné pneu ..
Nižší pneu dát na 14 nemůžeš, auto by jelo pomaleji...
Základ je 185/65 někdo dává 195/60 (je to průměrově téměř totožné)...
Ale z boku auto vypadá pořád stejně.
a já měl dojem že 14" 185/65 je stejný průměr jako 195/65 jen se mění šířka..... ???
Napsal: 25 bře 2008, 19:50
od jandaxx
Dají se tam narvat i 17ctky 205/40/17. Dokonce lze nechat tenhle rozměr schválit, zapsat to velkého techničáku a legálně je používat. Samozřejmě v ČR, v SK nevím.
Tohle v 17ctce, jak se vám to líbí? Zrovna tyhle chci dát na svoje auto........
Napsal: 25 bře 2008, 20:04
od hubis
o5martin píše:tom píše:Silva píše:Tak jsem našla jedno foto ,jak jsme je nasadili, chce to fakt jiné pneu ..
Nižší pneu dát na 14 nemůžeš, auto by jelo pomaleji...
Základ je 185/65 někdo dává 195/60 (je to průměrově téměř totožné)...
Ale z boku auto vypadá pořád stejně.
a já měl dojem že 14" 185/65 je stejný průměr jako 195/65 jen se mění šířka..... ???
Ne. Je to jinak.
spočítej zde
http://www.e-pneu.cz/rozmery_pneu.php
Ostatní zde:
http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php
Napsal: 25 bře 2008, 20:27
od Selshig
jandaxx píše:Dají se tam narvat i 17ctky 205/40/17. Dokonce lze nechat tenhle rozměr schválit, zapsat to velkého techničáku a legálně je používat. Samozřejmě v ČR, v SK nevím.
Tohle v 17ctce, jak se vám to líbí? Zrovna tyhle chci dát na svoje auto........
taktoho bych se vubec nebal jsou to luxusní kousky a 17ctky na accentíkovi to bude uplna nadhera...pak ukaž to sve o 1000% krasnější dělo
Napsal: 25 bře 2008, 20:51
od tom
o5martin píše:tom píše:Silva píše:Tak jsem našla jedno foto ,jak jsme je nasadili, chce to fakt jiné pneu ..
Nižší pneu dát na 14 nemůžeš, auto by jelo pomaleji...
Základ je 185/65 někdo dává 195/60 (je to průměrově téměř totožné)...
Ale z boku auto vypadá pořád stejně.
a já měl dojem že 14" 185/65 je stejný průměr jako 195/65 jen se mění šířka..... ???
Neee, těch 65 je procentuální poměr z těch 185...
Napsal: 25 bře 2008, 20:51
od Matejsl
na 17 budes citit kazdy kamen na ceste a budes lutovat ze si ich kupil.......
15 je tak akurat...........
Napsal: 25 bře 2008, 20:54
od tom
Já kdybych tenkrát věděl jak na našich silnicích budou tvrdý 15", tak jsem zůstal u 14", ale když už jednou mám 15" tak je holt používám.
Napsal: 25 bře 2008, 21:21
od jandaxx
Já s tím, že to bude hodně tvrdý počítám. Dříve - před pěti léty jsem měl Corrado, který bylo brutálně snížený, měl jsem tam stavitelný tlumiče KONI a sportovní pružiny. Bylo to tak tvrdý, že jsem skoro poztrácel plomby ze zubů
. Takže si to dovedu představit a počítám s tím.
Napsal: 25 bře 2008, 22:30
od Mexican
ak by som mohol prispiet do diskuzie: 14 vs 15 ... dneska som na tych novych 15tkach presiel cca 330 km...
vyhody:
+ nizssi hluk
+ lepsie drzanie stopy, istejsie v zakrutach, lepsi kontakt s cestou
+ auto nie je uz tak "hopsave"
- zrejme cca o 0,2 l vyssia spotreba (to zistim ale ked vyjazdim nadrz)
- vyrazne viac citit "zrolovanu cestu", kolaje a podobne zaludnosti
- vyssia cena pneoumatik
Napsal: 26 bře 2008, 06:22
od tom
Mexican píše:ak by som mohol prispiet do diskuzie: 14 vs 15 ... dneska som na tych novych 15tkach presiel cca 330 km...
vyhody:
+ nizssi hluk
+ lepsie drzanie stopy, istejsie v zakrutach, lepsi kontakt s cestou
+ auto nie je uz tak "hopsave"
- zrejme cca o 0,2 l vyssia spotreba (to zistim ale ked vyjazdim nadrz)
- vyrazne viac citit "zrolovanu cestu", kolaje a podobne zaludnosti
- vyssia cena pneoumatik
Téměř se vším souhlasim až na ten hluk, přijde mi že ty 15 jsou u mě o poznání hlučnější než 14. Ale to může být způsobeno typem použité pneu.