Stránka 6 z 16

Napsal: 06 zář 2008, 16:17
od Vilda
Mexičan, a co to mlácení od motoru, přišel jsi na to, co to dělá :?: Nebo to odstranil servis ?
.......................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue

Napsal: 06 zář 2008, 18:24
od antek
je to v manuale, staci citat :wink:[/quote]



Co je psáno to je dáno,akorát mě zaráží co způsobilo tak drastické zkrácení intervalu výměny.U modelu 2005 je psáno:výmena po 100000km nebo po 60ti měsících.

Napsal: 15 zář 2008, 07:31
od David C3
čau tak sem zpět ze Šumavy. Konečně mě přišel mail z Hundai čr. na dotaz o vlastním oleji. Jen tohle sem nečekal!!!!

Vážený pane,

Samozřejmě si vlastní olej můžete dodat, nicméně za to neneseme žádnou záruku. Takže jestliže se na motoru vyskytne nějaká závada, nebude námi uznána jako garanční.

S pozdravem

Antonín Jedlička
Technický ředitel

Hyundai Motor Czech s.r.o.
Bucharova 1186/16
155 00 Praha 5
www.hyundai.cz

2mexican: nepsal si někdě o tom že jsi dostal mail že vůžeš donés olej ale musí splnovat normu atd co vy na to???????????????????

Napsal: 15 zář 2008, 08:36
od Rudolf
Naprostý nesmysl. Nemůžou nikomu předepisovat jeden druh oleje, kterej zrovna má servis sehnanej levně. (Každej servis dává jinej). V případě neuznání záruky by soud prohráli. Ale kdo se bude při stavu naší justice soudit s Hyundaiem? S Atosem mi v servise řekli, že si klidně můžu donést svůj, jen trvali na "plné" syntetice. Donesl jsem si 10W-40. Sice s řečma, ale nalili ho, protože specifikaci splňoval.

Napsal: 15 zář 2008, 09:29
od Mexican
David C3 jj mam to od Auto Palace Butovice. Pytal som sa na to vo Viste a takisto to bolo gentlemansky potvrdene

navyse ako pise Rudolf, ak olej splna specifikacie vyrobku tak zaruka proste nepadne. Vyrobca totiz nepredpisuje znacku oleja, ale jeho vykonovu a viskoznu specifikaciu.

Napsal: 15 zář 2008, 09:46
od David C3
Pak sem jim napsal že např Vistacar vlastni olej bere... odpověd...

Tak je to pochybení Vistacaru a zodpovědnost bere na sebe ...
V případě, že dojde ke garanční závadě která má přímou souvislost s olejem, nebudeme hradit náklady na opravu a v takovémto případě bychom to požadovali po servisu, protože pochybyl.

Tak co vy na to???

Napsal: 15 zář 2008, 10:13
od Rudolf
Pokud vím, v Průhonicích dávají Shell Helix 5W-40. Podle Shellu doporučují pro Accent 1,6 Helix Plus 5W-40 nebo 10W-40. Podle specifikace je tento olej (helix plus 5W-40) polosyntetický!! (Smes vysoce rafinovaných minerálních oleju a prísad.) Nemám nic proti Shellu, ale co kdybych si tam chtěl dát výrazně lepší olej? Taky by mi neuznali záruku. KECAJ!!
Nejsem právník, ale řekl bych, že to odporuje i zákonům. Nemůžou prostě preferovat svůj výrobek.

Napsal: 15 zář 2008, 10:24
od David C3
hmmm... trochu mě sere postup H ale na druhou stranu je trochu chápu že v případě poruchy chcou jen svůj servis na uplatnění garance...

Napsal: 15 zář 2008, 11:16
od jaara
Vůbec bych se s nima nebavil a poslal bych na ně obchodní inspekci. podle mě se jedná o vázaný prodej (poskytnutí služby je podmíněno prodejem jejich oleje).
http://www.spotrebitel.cz/index.php?opt ... &Itemid=88

Napsal: 15 zář 2008, 11:22
od David C3
o tom sem nikdy neslyšel :-) ale je to zajímavé. Těžko říct jetli by stím něco inekce udělala. Podle mě mají své záruční podmínky atd...

Napsal: 15 zář 2008, 11:47
od Mexican
David C3 píše:o tom sem nikdy neslyšel :-) ale je to zajímavé. Těžko říct jetli by stím něco inekce udělala. Podle mě mají své záruční podmínky atd...
tak si staci prejst zarucnu knihu..a tam nic o oleji zo servisu nie je.. je tam ze olej musi splnat specifikaciu vyrobcu.. a ak je dodany v originalnom baleni tak nie je prob..

navyse.. ja mam v serviske napisany presne typ oleja ktory tam naliali. A ten olej tie podmienky splna, ergo.. a sa motor pokazi a bude to vinou oleja, je na servise ktory to tam nalial

Napsal: 15 zář 2008, 13:24
od David C3
David C3 píše:Pak sem jim napsal že např Vistacar vlastni olej bere... odpověd...

Tak je to pochybení Vistacaru a zodpovědnost bere na sebe ...
V případě, že dojde ke garanční závadě která má přímou souvislost s olejem, nebudeme hradit náklady na opravu a v takovémto případě bychom to požadovali po servisu, protože pochybyl.

Tak co vy na to???
no jo ty máš pravdu ale oni si říkají pouze to svoje... pokud není olej od nich bude problém s motorem tak ti prostě neuznají záruku :-(

Tak nevím jestli mě přístě zas nevyhodí...

Napsal: 15 zář 2008, 14:01
od CzechJoker
David C3 píše:
no jo ty máš pravdu ale oni si říkají pouze to svoje... pokud není olej od nich bude problém s motorem tak ti prostě neuznají záruku :-(
Na jednoho známého to kdysi v jedné firmě zkusili taky řekl jim jediné: "To si můžete zkusit!"
Tohle je na ČOI, pošli tam stížnost (v kopii klidně na servis a importéra). Přinejhorším budeš jezdit jinam.

Napsal: 15 zář 2008, 17:40
od Mexican
David C3: v garancnej knizke si pozri 5. stranu, odstavec D. Ten odkazuje na cast 9 (technicke udaje vozu) a stranu 4 - Tabulka maziv. To co pise pan sef je blbost a asi ani sam nevie co ma v dokumentoch, pretoze na pripadnom sude ho zotrie student prava v prvom rocniku

Napsal: 15 zář 2008, 19:27
od Rudolf
jaara píše:Vůbec bych se s nima nebavil a poslal bych na ně obchodní inspekci. podle mě se jedná o vázaný prodej (poskytnutí služby je podmíněno prodejem jejich oleje).
http://www.spotrebitel.cz/index.php?opt ... &Itemid=88
Výborně, to je ten správný termín.