Stránka 6 z 7

Re: obrysové svetla na New SF

Napsal: 29 zář 2007, 20:09
od vipe
Korálek píše:
vipe píše:
Korálek píše: :? tu patici neznám,nemáš náhodou fotku?
Korálku stáhni si je TADY
Asi jsem natvrdlej ale nemůžu to tam najít :?
Tak tady

Obrázek

Tady v reálu

Obrázek

Napsal: 30 zář 2007, 12:41
od miltic
no Martasz!!!!!!!!!!!!!teda to koukam supr xenon vypada to dobre jsem ani nevedel ze mas!!!asi do toho taky pujdu a kde jsi je koupil?a jakou svitivost to ma???6000K???? a jak je slozite namontovani nemas nakej navod nebo neco???nevim jestli bych to zvladl...

Napsal: 30 zář 2007, 13:42
od Veider
Nutno ovšem podotknout že tyhle přestavbový sady jsou samozřejmě problém u technické kontroly!! Xenony musí mít např. ostřik předních světel, ale to tu snad každý ví....

Napsal: 30 zář 2007, 14:16
od Gardovič
Skvele ceny zde: http://www.automedik.cz/

Re: obrysové svetla na New SF

Napsal: 30 zář 2007, 14:29
od skalka
Obrázek[/quote]

vipe, samozrejme som zháňal tie žiarovky a dostal som sa až k H6W BlueVision od PHILIPSu na patici BAX9s, kde výrobca zaručoval 3400°K. Stáli ma neuveriteľných 620,-Sk!! (2ks) a efekt NULOVÝ. Svietili ako obyčajné H6. Kto budete kupovať sadu Blue Vision od PHILIPS - bacha na to.

Ešte by som chcel skúsiť "12V 6W BAX9s H6W BLUE halogen" od AUTOLAMP.CZ, ak to nepomôže začnem hľadať 12V vysokosvietivú LED buď bielu alebo modrú a upravím konektor.

Ak máte niekdo s týmto skúsenosti, šupnite sem príspevok.

Napsal: 30 zář 2007, 20:07
od vipe
Skalka: Tak to jsem netušil že už si tyhle zkoušel. Tekon teda zbejvá jen to když už máš ty patice vydloubat sklo z těch patic a dát tam diodu kterou zase vydloubneš z klasickejch parkovaček s obyč paticí. To bych viděl jako nejlepší možnost. :wink:

Napsal: 01 říj 2007, 06:59
od HGeza
Veider píše:Nutno ovšem podotknout že tyhle přestavbový sady jsou samozřejmě problém u technické kontroly!! Xenony musí mít např. ostřik předních světel, ale to tu snad každý ví....
Mohli by ste mi niekto vysvetliť, prečo musia mať xenony ostrikovače??

Xenony a legislativa

Napsal: 01 říj 2007, 07:05
od HGeza
Našiel som zaujímavý článok o prestavbe na xenony:
http://www.tuning.sk/dokument_xenonove_ ... ety_tuning

Podľa toho, čo tam píšu to nemusí byť žiadna sranda...

Napsal: 01 říj 2007, 12:33
od Veider
Přesně jak je popsáno v článku, xenonová světla mají jinou konstrukci paraboly než obyčejná, tzn když někdo předělá normální světla na xenony, nesplňuje technické požadavky pro provoz na komunikacích. (xenony nemají automatické naklápění, chybějící ostřik světel, který u xenonů být musí). Závěr z toho je že pokud si někdo chce předělat světla pomocí přestavbové sady na xenony, musí počítat s tím, že a) neprojde technickou a za b) v případě něhody bude mít velkej problém s pojišťovnou, nehledě na to, že když ho zastaví policie při kontrole, může mít problémy právě kvůli této přestavbě.Rozhodnutí ať udělá každý sám. Hawk :wink:

Napsal: 01 říj 2007, 15:04
od Korálek
HGeza píše:
Veider píše:Nutno ovšem podotknout že tyhle přestavbový sady jsou samozřejmě problém u technické kontroly!! Xenony musí mít např. ostřik předních světel, ale to tu snad každý ví....
Mohli by ste mi niekto vysvetliť, prečo musia mať xenony ostrikovače??
Xenony musejí mít ostřikovače nebot pokud máš špinavá světla tak se ti jinak lámou paprsky z výbojky a buď by jsi mohl oslňovat a nebo špatně uvidíš.

Napsal: 01 říj 2007, 20:50
od SuperMUF
Xenony musí mít ostřikovač proto aby výrobce auta mohl zdůvodnit že chce za xenony 40.000,- a ne 3.500,-

jinak samozřejmě že se lámou paprsky i od halogenu ...

je někde LEGISLATIVNÉ URČENO že musí mít xenony ostřikovač a automatické nastavení výšky ??? já to nikde neviděl !!!
Korálek píše:
HGeza píše:
Veider píše:Nutno ovšem podotknout že tyhle přestavbový sady jsou samozřejmě problém u technické kontroly!! Xenony musí mít např. ostřik předních světel, ale to tu snad každý ví....
Mohli by ste mi niekto vysvetliť, prečo musia mať xenony ostrikovače??
Xenony musejí mít ostřikovače nebot pokud máš špinavá světla tak se ti jinak lámou paprsky z výbojky a buď by jsi mohl oslňovat a nebo špatně uvidíš.

Napsal: 01 říj 2007, 20:54
od SuperMUF
A jakou teplotu HID xenonu chtít ...

někde píšou že správně je 4300K jinde zase doporučují 6000K / 8000K / 10000K...

tak co poradíte ? já tomu nerozumím, samozřejmě chápu teplotu světla v kelvinech ale která je nejvhodnější netuším

Napsal: 01 říj 2007, 21:37
od zdenek76
nejčastěji se dává 4300 a 6000, světelně jsou na tom skoro stejně, na pohled je dle mě hezčí 6000 - je více do bíla, 4300 je ještě trochu nažloutlá, víc jak 6000 bych nedával, snižuje se pak světelnost (hůře uvidíš) a barva pak jde do modré až fialové, barvy od 8000K nahoru se používají víceméně jen pro styling na nějakých nočních výstavách

Napsal: 01 říj 2007, 21:42
od Korálek
zdenek76 píše:nejčastěji se dává 4300 a 6000, světelně jsou na tom skoro stejně, na pohled je dle mě hezčí 6000 - je více do bíla, 4300 je ještě trochu nažloutlá, víc jak 6000 bych nedával, snižuje se pak světelnost (hůře uvidíš) a barva pak jde do modré až fialové, barvy od 8000K nahoru se používají víceméně jen pro styling na nějakých nočních výstavách
Jo jo já jen doplním obrázek,horší kvalita Obrázek

odstrikovace na xenony

Napsal: 02 říj 2007, 19:57
od jirka.x
Podle me je to pekna blbost ze museji byt odstrikovace ....vemte si kdyz se vam na svetlo rozprskne nejaka poradna mura nebo vcela tak to asi tezko nejaky odstrikovac odstrani.....jiank mam ty 6000K a jsem nad miru spokojenej vubec bych uz nemenil ...jese bych rad dal nejaky ty bily zarovky do parkovacek ale nevim jaky a kde koupit...