Stránka 6 z 9

Napsal: 24 zář 2008, 11:51
od ales
Felotron píše:
Felotron píše:
Jura píše: Pls. a není známý kód oné záhadné závady? Zda to taky byla ta moje pověstná P1128 náhodou nevíš?.
To bohuzel nevim, ale pokusim se to zjistit.
Tak nakonec je to prece jen vaha... tak zkusime asi ten Herzog...
Tak nakonec ani Herzog, ale uplne novy originalni dil z ebay za $100 (zabaleny v original sacku, vcetne vseho), objednany v USA, prisel z Jizni Koreje behem tydne a vcetne dopravy stal 2200 Kc.

Napsal: 26 zář 2008, 08:22
od myšák 80
Taky mi svítil check.

Vyřešilo to přetěsnění výfuku a výměna vlnovce :D
asi štěstí

Re: Check engine

Napsal: 22 říj 2008, 22:25
od CentriFUGA
mě to svítí už 8000km, řekli mi že je špatný nějaký čidlo, at na to prdim, diagnostika byla čistá, spotřeba je normální, žádný škuání nic, auto jezdí jak má i 180km/h. .. takže asi jen nějaký čidýlko :) snad se to někdy neozve víc ...

Re: Check engine

Napsal: 16 úno 2009, 15:34
od akak
Mno tak jsem to tady cely procetl a taky se zarazuju mezi vas:)
.....obcas na volnobeh pri zahratym motoru pokles otacek a check engine
dneska stim jedu na diagnostiku a jsem zvedavej co mi pani v libereckym hyudaii reknou

Re: Check engine

Napsal: 16 úno 2009, 20:25
od Jura
akak píše:Mno tak jsem to tady cely procetl a taky se zarazuju mezi vas:)
Ahoj, to mě mrzí. Doufám, že to bude bez větších problémů. Až budeš něco vědět, pisni. Já stále jezdím s "neorig. váhou vzduchu". Ikdyž v České Třebové tvrdily, že může za závadu. Už si to ale nemyslím, po přetěsnění motoru dala kontrolka na 550km pokoj =D> . Bohužel se opět rozsvítila, ale s jinou závadou, namísto stále se opakující P1128 to bylo P0422 - Catalyst efficiency Low. Chybu jsem nechal smáznout a čekám, zda se objeví znovu /zatím ~280km a OK/. Jen doufám, že nebude v háji katalyzátor ](*,) . Nemáte někdo zkušenosti s uni katem? Koukal jsem, že se dají koupit od 1800Kč. Ještě jsem měnil přední ložisko zn. Nipparts a po 10tis. opět odešlo, teď jsem koupil Japanparts, doufám, že vydrží déle.
____________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000

Re: Check engine

Napsal: 22 úno 2009, 22:16
od jarvoj
Jura píše:
akak píše:Mno tak jsem to tady cely procetl a taky se zarazuju mezi vas:)
Ahoj, to mě mrzí. Doufám, že to bude bez větších problémů. Až budeš něco vědět, pisni. Já stále jezdím s "neorig. váhou vzduchu". Ikdyž v České Třebové tvrdily, že může za závadu. Už si to ale nemyslím, po přetěsnění motoru dala kontrolka na 550km pokoj =D> . Bohužel se opět rozsvítila, ale s jinou závadou, namísto stále se opakující P1128 to bylo P0422 - Catalyst efficiency Low. Chybu jsem nechal smáznout a čekám, zda se objeví znovu /zatím ~280km a OK/. Jen doufám, že nebude v háji katalyzátor ](*,) . Nemáte někdo zkušenosti s uni katem? Koukal jsem, že se dají koupit od 1800Kč. Ještě jsem měnil přední ložisko zn. Nipparts a po 10tis. opět odešlo, teď jsem koupil Japanparts, doufám, že vydrží déle.
____________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Tiež som to celé prečítal a hlavne prežil. Chybový kód P1128 bol u slovenského dovozcu vyhodnotený ako "dlhodobá korekcia bohatosti zmesi - chudobná". Vymenil som palivový filter, teplotné čidlo, 1. lambda sondu a nakoniec aj originál váhu vzduchu, stále sa po prejdení cca 30 až 80 km rozsvietila k. "check engine". Nakoniec som dal vymeniť vlnovec výfuku (ďakujem za radu "myšák 80") a odvtedy som prešiel 3 550 km a kontrolka zasvieti iba tak ako predtým, na dve sekundy po naštartovaní motora. Dokonca som to po výmene vlnovca resetol "iba" odpojením akumulátora. Takže na záver môjho prvého príspevku Jurovi doporučujem ešte raz a dôkladne preveriť tesnosť výfukového potrubia. Na 99 % je to riešenie "ch-e" problému.

Re: Check engine

Napsal: 07 dub 2009, 11:50
od Jura
Tak pánové mám nalítáno 1 500 km a Check engine se chová jak má. Takže to vypadá, že ta moje strastiplná závada byla důsledkem netěsnosti víka motoru. Stále jezdím s váhou Herzog, ikdyž asi ta původní je zřejmě taky dobrá, ale mám strach do toho teď šáhnout. Myslíte, že se mohl do motoru tudy dostávat vzduch a následně lambdy vyhodnotili špatné dávkování? No, každopádně jsem rád, že je opět vše OK /snad/. Chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení závady.

Re: Check engine

Napsal: 11 kvě 2009, 20:17
od wildcat
Jura píše:Tak pánové mám nalítáno 1 500 km a Check engine se chová jak má. Takže to vypadá, že ta moje strastiplná závada byla důsledkem netěsnosti víka motoru. Stále jezdím s váhou Herzog, ikdyž asi ta původní je zřejmě taky dobrá, ale mám strach do toho teď šáhnout. Myslíte, že se mohl do motoru tudy dostávat vzduch a následně lambdy vyhodnotili špatné dávkování? No, každopádně jsem rád, že je opět vše OK /snad/. Chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení závady.
Jak si rešil tu netesnost vika? Nove tesneni, nebo jsi ho jen dotahl? Uz mi to take sviti.(((

Re: Check engine

Napsal: 11 kvě 2009, 21:32
od Jura
wildcat píše: Jak si rešil tu netesnost vika? Nove tesneni, nebo jsi ho jen dotahl? Uz mi to take sviti.(((
Tak už mám nalítáno 3500km a check svítí jen při startu. Těsnění bylo měněno za nové, stojí kolem 350Kč. Nevím zda by dotáhnutí pomohlo /a jestli ti vůbec pomůže/. Zajímavé je, že když jsem to říkal mechanikovi, tak nevidí proč měla mít tato závada s tou výměnou něco společného. Určitě bych nechal načíst diagnostkou co tomu vůbec je.

Re: Check engine

Napsal: 21 kvě 2010, 17:16
od Happy-Gilmore
Tak check mi svíti občas taky. Jak se to rosvítilo poprvé, tak jsem najel na diagnostiku a tam mi řekli, že je něco s palivovým filtrem. Filtr se vyměnil a v poho, jenže teďka mi to občas taky svítí nějakou dobu a pak to zhasne. Jakože na jízdích vlastnostech jsem to nepoznal, ale dost mě to štve. :-/ Nechce se mi dávat do auta tisíce abych to opravil :-/
Teďka mám v plánu jed do Chorvatska a mám docela strach. Nevíte či by to auto vydrželo?

Re: Check engine

Napsal: 09 srp 2010, 10:41
od maaajkl
Svítila mě taky tak sem vytáhl žárovku,protože v hyundai sem se dozvěděl,že to muže být i nekvalitním benzínem a že se to stává i novějších aut.A mám klid auto žere 8,5l pořád stejně(automat)1,3 12v

Re: Check engine

Napsal: 09 srp 2010, 11:19
od Mexican

Re: Check engine

Napsal: 15 srp 2010, 18:58
od Georges
Můj problém je zcela opačný. Ať dělám co dělám, nedokážu kontrolku check engine rozsvítit. Už jsem odpojil co se dalo, dokonce jsem i vyšrouboval svíčku a pořád nic. podotýkám, že kontrolka je v pořádku, na jiných pozicích svítí. Všechny pojistky jsou taky OK.
Accent 1.3/ 1999

Re: Check engine

Napsal: 15 srp 2010, 20:20
od Korálek
Mě taky občas svítí a občas ne podle diagnostiky je v háji přední lambda sonda a ještě to píše něco o špatném pálení na jednom z válců.

Re: Check engine

Napsal: 26 říj 2010, 20:42
od Majklh
Jura píše:Tak pánové mám nalítáno 1 500 km a Check engine se chová jak má. Takže to vypadá, že ta moje strastiplná závada byla důsledkem netěsnosti víka motoru. Stále jezdím s váhou Herzog, ikdyž asi ta původní je zřejmě taky dobrá, ale mám strach do toho teď šáhnout. Myslíte, že se mohl do motoru tudy dostávat vzduch a následně lambdy vyhodnotili špatné dávkování? No, každopádně jsem rád, že je opět vše OK /snad/. Chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení závady.

Ahoj,
tak jsem zjistil, že mi taky záhadně nesvítila kontrolka check při startu, tak jsem ju zapojil.Vyměnil jsem vlnovec(byl prasklej) a po 30km se rožla potvora kontrolka a už nezhasla.Ještě zkusím překontrolovat těsnost výfuku po 2 lamdu. Ale zajimavý, že mi taky prosakuje olej přes těsnění víka ventilů, tak jsem se chtěl zeptat jestli to bylo vážně tím?Vůbec nechápu, jakou to má spojitost?Díky za každou radu Ahoj