Stránka 6 z 10
Napsal: 21 úno 2008, 09:52
od TechGen
Na zimu som mal objednane 175/65 R14. Pneumatiky som mal za 10 dni doma, elektrony nemam ani po tri a pol mesiaci!!! Uvidime, ako to cele bude vyzerat na aute. Ak by to nebolo nic moc, mozno by som na leto uvazoval aj o patnastpalcovej sade a niecom s rozmermi cca 200/50. Ale toto je zatial iba v rovine uvah.
Borek - oni idu von, lebo su len prilozene a drzi ich hubka, krizovy srubovak a kluc desina
Zatial som ich ani nevyrezaval ani nedopasovaval.
Napsal: 21 úno 2008, 13:48
od Borek
Aha,zajímavé uchycení.
Mě se ten přední nárazník líbí.Dodělat a bude to fajn.
Napsal: 21 úno 2008, 18:11
od Selshig
Napsal: 22 úno 2008, 09:16
od TechGen
A inak v rodine a v hlave vsetko v poriadku?!?!?!? Okey, hodim si tam sestnast palcov a potom co? Mam navarit namiesto tlmicov ocelove trubky alebo sa modlit, aby do auta nenasadol vodic s vahou vyssou ako 10 kg??
Napsal: 22 úno 2008, 09:36
od Selshig
ja mam na accentovi 195/50R15 a problemy s tim nemam ale tak nemuusiš hned zase vyjiždět
Napsal: 22 úno 2008, 09:44
od Kámen_Dave
14" se hodí tak na vozík
Dej tam aspoň 15"
Napsal: 22 úno 2008, 10:14
od LongStar
TechGen píše:A inak v rodine a v hlave vsetko v poriadku?!?!?!? Okey, hodim si tam sestnast palcov a potom co? Mam navarit namiesto tlmicov ocelove trubky alebo sa modlit, aby do auta nenasadol vodic s vahou vyssou ako 10 kg??
to od tebe bylo osklive!!!
Napsal: 22 úno 2008, 12:38
od TechGen
Selshig: Ospravedlnujem sa, ale podarilo sa Ti celkom slusne ma vytocit. To podstatne, co si treba uvedomit je, ze robim tuning na Hyundai Accent. ACCENT. Tiez by som skakal od radosti, ak by som nan mohol nahodit 22" elektrony z Bugatti Veyron, ale jednoducho su veci, ktore sa daju realizovat a su rozumne a na druhej strane su veci, ktore rozumne nie su. Moj kamos ma nahodene 205/45 R15 a staci ze sedi jeden clovek vzadu a uz na rovnej vozovke pocut cuchtanie. Nechci vediet co sa stane, ked prejdes nejakou dierou na nasich uzasnych cestach. Auto do vitrinky nepotrebujem - sice chcem upravovat vzhlad a ciastocne aj jazdne vlastnosti, ale stale potrebujem vozidlo, ktorym sa kazdy den dostanem do prace a z prace. No a v neposlednom rade, este minimalne pol roka budem mat povodne tlmice a motor s vykonom 65 kW.
Napsal: 22 úno 2008, 12:42
od Selshig
no vidiš no...takže kdy budeš eventuelně počitat s vyměnou tlumiču tak si do zadu kupiš tvrdší pružiny no...to zas tak drahe není..jako ja mam taky accenta a ma tam opravdu 195/50R15 a když mi vzadu sedli dva lidi jen při zhopnuti slyšiš skřepot ale tohle neřešit...stejně nechapu jak tě tohle mohlo vytočit...že ty si cholerik
Napsal: 22 úno 2008, 13:09
od Engineer
Mno ja mam vzadu 215/45 R15 pri dvoch osobach to sem tam skripne.. ale iba ked idem rychlejsie ako 60-70 kmH a samo ked prejdem jamou...
Ale vazne to skus, auto bude sediet ako pribite k ceste.
moj nazor moja skusenost
Napsal: 22 úno 2008, 13:20
od Selshig
ja to vim co ty kola umi na cestě...je to mnohem větši luxus...zatačky řežeš vice atd...oproti 175/70R13 co tam byli na leto a ted těch 195/50R15 je to rozdil jako neskutečnej
Napsal: 22 úno 2008, 19:41
od Prokysoft
TechGen píše:To podstatne, co si treba uvedomit je, ze robim tuning na Hyundai Accent......
Nechci buzerovat, ale rekl bych ze nerobis tuning, ale pouze upravujes vzhled vozidla. Mozna modding by byl ten spravnej nazev...
Pro upresneni na jizdni vlastnosti ani na vykon to bude mit vliv spise negativni, ale zase se to bude lip chladit... To ti je ale k nicemu pokud nejezdis na okruhu a nedrzis auto dlouhodobe v tech nejvyssich otackach. Spis naopak v zime bude problem pri normalni jizde to auto zahrat. Videl jsem uz i "decka" co si do ty diry vpredu pred tahokov museli nacpat nejakou vyriznutou kartonovou prepazku aby se jim to auto aspon trosku zahralo.
Nenadavam tu na nikoho, jenom se teda priznam ze jsem spis zastancem uprav co maji vliv na vykon / jizdni vlastnosti, ale treba tohle se zase libi holkam ktery netusi k cemu ty diry atp. na pravych sportovnich autech jsou a spojujou si to pak se sportakama atd. takze se to nekterym libi.
Hodne stesti pri dalsich upravach vzhledu:)
Napsal: 22 úno 2008, 23:43
od Kámen_Dave
Prokysoft píše:TechGen píše:To podstatne, co si treba uvedomit je, ze robim tuning na Hyundai Accent......
Nechci buzerovat, ale rekl bych ze nerobis tuning, ale pouze upravujes vzhled vozidla. Mozna modding by byl ten spravnej nazev...
Pro upresneni na jizdni vlastnosti ani na vykon to bude mit vliv spise negativni, ale zase se to bude lip chladit... To ti je ale k nicemu pokud nejezdis na okruhu a nedrzis auto dlouhodobe v tech nejvyssich otackach. Spis naopak v zime bude problem pri normalni jizde to auto zahrat. Videl jsem uz i "decka" co si do ty diry vpredu pred tahokov museli nacpat nejakou vyriznutou kartonovou prepazku aby se jim to auto aspon trosku zahralo.
Nenadavam tu na nikoho, jenom se teda priznam ze jsem spis zastancem uprav co maji vliv na vykon / jizdni vlastnosti, ale treba tohle se zase libi holkam ktery netusi k cemu ty diry atp. na pravych sportovnich autech jsou a spojujou si to pak se sportakama atd. takze se to nekterym libi.
Hodne stesti pri dalsich upravach vzhledu:)
Ty ses zase díval na nějaký americký film ne?
Napsal: 23 úno 2008, 04:19
od tom.rockys
Prokysoft píše:TechGen píše:To podstatne, co si treba uvedomit je, ze robim tuning na Hyundai Accent......
Nechci buzerovat, ale rekl bych ze nerobis tuning, ale pouze upravujes vzhled vozidla. Mozna modding by byl ten spravnej nazev...
styling se tomu řiká
Napsal: 23 úno 2008, 05:27
od MartasZ
Na pružiny si dej dorazy a nic ti drhnout nebude
Všechno se dá řešit v klidu