Stránka 6 z 6

Napsal: 03 bře 2008, 07:56
od Vladislav Bureš
Hujer píše:Ja si myslim ze udelame vyjimku a dovolime Vladovi aby prijel taky na sraz,i kdyz ted nema Hcko! :twisted:
Moc děkuju rád přijedu a mám ještě Háčko :wink:

Napsal: 03 bře 2008, 08:00
od Vladislav Bureš
Borek píše:Mirpie,máš v příspěvku chybu-Vláďa má typ 300 SX :lol: a možná víc. :D Vláďo to jsme šťourové,ale když to stále dole píšeš,nezaškodilo by zajet na brzdu,ať si z tebe neděláme legraci a máš klid. :wink: Hele Hyundai Coupe GK má také nějaký borec naladěné na 480hp i s grafem z brzdy.Dokonce to mám i někde v PC uložené.Ale nech změřit toho svého bzuka. :lol:
Jinak souhlas s Mirpiem-horko,těžko z 1,6l o 5-10kW,ale o nějakých 23kW určitě ne.Mildy,ty nemusíš vyhazovat peníze za brzdu,stačí,když se zúčastníš srazu a tam to přeměříme. :wink:
Ještě aby tam neměl 480hp ale to má turbínu a od základu jíný motor včetně programovatelné ECU ono takové výkony nejsou nemožné jen je jim zapotřebí patřičně pomoct

Napsal: 03 bře 2008, 09:00
od LongStar
tak na ty turbine je to opravdu o necem jinym. vcera sem na kladne zahlidnul nismo 200 nakej ferda si to asi pritah zdalo se ze to akurat uklizel! tm.modra!!

Napsal: 04 bře 2008, 13:24
od tiburon
Co se tyce 1.6 tak musim konstatovat, ze jsem byl majitelem Volva S80 v plny palbe necelych 300 koni bi turbo, to jsem jezdil velky dalky, takze max. spokojenost, presedlal jsem na coupe 1.6, ted jezdim spise jen mestsky provoz a na tohle solichani 1.6 staci. Nemam potrebu si honit tricko pred oktavkama a pod. To auto se mi libi a proto jsem si ho koupil. Spotrebu mam ve meste nekde na 7,5 l na delsi vzdalenost 5,5 l. Povinny mam skoro polovicni diky "bonusum";-) Auto beru jako spotrebni zbozi, ktery mi ma poslouzit nejaky cas. Nejsem, nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu otrokem sveho vozu a az mi doslouzi koupim si to, ktere se mi bude libit. :-) Jasne 2.0 je rychlejsi, coz je logicke, ale asfalt s nim zrovna taky dvakrat rvat nebudes. ;-) Rozdil mezi 1.6 a 2.0 je jen ve financich, kolik chces do spotrebniho zbozi investovat. Jestli chces rychly auto, kup si 3.0l.

Napsal: 04 bře 2008, 13:30
od Vladislav Bureš
tiburon píše:Co se tyce 1.6 tak musim konstatovat, ze jsem byl majitelem Volva S80 v plny palbe necelych 300 koni bi turbo, to jsem jezdil velky dalky, takze max. spokojenost, presedlal jsem na coupe 1.6, ted jezdim spise jen mestsky provoz a na tohle solichani 1.6 staci. Nemam potrebu si honit tricko pred oktavkama a pod. To auto se mi libi a proto jsem si ho koupil. Spotrebu mam ve meste nekde na 7,5 l na delsi vzdalenost 5,5 l. Povinny mam skoro polovicni diky "bonusum";-) Auto beru jako spotrebni zbozi, ktery mi ma poslouzit nejaky cas. Nejsem, nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu otrokem sveho vozu a az mi doslouzi koupim si to, ktere se mi bude libit. :-) Jasne 2.0 je rychlejsi, coz je logicke, ale asfalt s nim zrovna taky dvakrat rvat nebudes. ;-) Rozdil mezi 1.6 a 2.0 je jen ve financich, kolik chces do spotrebniho zbozi investovat. Jestli chces rychly auto, kup si 3.0l.
Nebo 1,8T 300koní (borek si nevšiml) :lol: poviné 2996/rok stovku za 5 sekund a to při 1200kg ale přiznávám se jsem otrokem auta je to můj mazel okamžitě jsem se zamiloval.

Napsal: 04 bře 2008, 13:51
od mirpie
tak, mám 2,0 a otrok jsem taky, byl jsem a vždy budu :D . Svoje auto mám vždy rád a dávám mu potřebnou péči. To předchozí majitel mýho miláčka byl přesnej opak. Jezdil a jezdil a jezdil a nic neměnil a až to bylo na odpis, šoupl to bazaru, kde to čekalo na mě. Odvezl jsem ho dom, dal mu nové ložiska, všechny řemeny, filtry, novej olejík, čelní sklo (bylo řachlý), opravil elektriku v palubní síti (nic nesvítilo), ted nový táhla stabilizátoru a zas spokojeně jezdí. Jako radost jsem si pořídil xenony, ted přijdou nějaký ty 16ky kola a pak i sport tříramennej volant, tenhle se mi prostě nelíbí. Opravit ještě musím to zlobící ABS a nějakej ten flíček koroze (čekám na dobré počasí).

Napsal: 04 bře 2008, 13:56
od fluid
LongStar píše:kolik stoji "zajet na brzdu"????
Například 1.260.- Kč tady:http://www.bitpower.cz/index.php?module ... k-slu%9Eeb

Napsal: 04 bře 2008, 14:07
od mirpie
ceny bez DPH. Jako student jsem chodil v rámci výuky pohonů a převodovek traktorů na Mendlovku (vysoká škola v Brně), kde měli právě testovací zařízení na měření výkonu, hlavně pro traktory a náklaďáky (onehdy tam byl ten nejvýkonější traktor John Deere, no mazec a hukot), ale maj tam i pidi válce na osobáky, taky možnost zajet soukromně na změření výkonu (taky něco lehce přes tisícovku Kč).
Měřili tam už i nějakou imprezu STi, dalo to tuším něco kolem 280PS. Hodně zklamaní tam byly prý majitele všemožně "očipovaných" aut, ve většině případů měli výkon ještě nižší, než při seriovém stavu.

Napsal: 04 bře 2008, 14:22
od tiburon
mirpie píše:tak, mám 2,0 a otrok jsem taky, byl jsem a vždy budu :D . Svoje auto mám vždy rád a dávám mu potřebnou péči. To předchozí majitel mýho miláčka byl přesnej opak. Jezdil a jezdil a jezdil a nic neměnil a až to bylo na odpis, šoupl to bazaru, kde to čekalo na mě. Odvezl jsem ho dom, dal mu nové ložiska, všechny řemeny, filtry, novej olejík, čelní sklo (bylo řachlý), opravil elektriku v palubní síti (nic nesvítilo), ted nový táhla stabilizátoru a zas spokojeně jezdí. Jako radost jsem si pořídil xenony, ted přijdou nějaký ty 16ky kola a pak i sport tříramennej volant, tenhle se mi prostě nelíbí. Opravit ještě musím to zlobící ABS a nějakej ten flíček koroze (čekám na dobré počasí).

no vidis to, ja otrokem sveho vozu nejsem, ale nejsem prase, abych se o toto spotrebni zbozi nestaral :lol:

Napsal: 04 bře 2008, 19:03
od LongStar
mirpie píše:ceny bez DPH. Jako student jsem chodil v rámci výuky pohonů a převodovek traktorů na Mendlovku (vysoká škola v Brně), kde měli právě testovací zařízení na měření výkonu, hlavně pro traktory a náklaďáky (onehdy tam byl ten nejvýkonější traktor John Deere, no mazec a hukot), ale maj tam i pidi válce na osobáky, taky možnost zajet soukromně na změření výkonu (taky něco lehce přes tisícovku Kč).
Měřili tam už i nějakou imprezu STi, dalo to tuším něco kolem 280PS. Hodně zklamaní tam byly prý majitele všemožně "očipovaných" aut, ve většině případů měli výkon ještě nižší, než při seriovém stavu.
njn kdyz vyjede auto z tovarny tak ma trebas tech 102kW ale po letech opotrebeni ...... pak to asi klesa:( ale docela by me zajimalo kolik ma teda ted moje auti kW ale za 1300,- se na to asi vykakat:) za to by byly hadice od samca na 2 IC:)

Napsal: 04 bře 2008, 20:02
od mirpie
asi tak...

Napsal: 05 bře 2008, 07:40
od Vladislav Bureš
To já bych si i zajel za tu cenu to zase není tolika slyšel jsem o dražších ale je to trochu z ruky :roll: chtělo by to něco blížeji

Napsal: 05 bře 2008, 08:39
od mirpie
tak v tvým případě to smysl má, po tolika úpravách bych ty peníze za to dal taky, ať vim, na čem sem, případně, co pomohlo hodně, co skoro nikoli. Ale my ostatní, co máme auta v serii...Tam se to číslo +- papírovýho výkonu dá očekávat