Napsal: 03 bře 2008, 07:56
Moc děkuju rád přijedu a mám ještě HáčkoHujer píše:Ja si myslim ze udelame vyjimku a dovolime Vladovi aby prijel taky na sraz,i kdyz ted nema Hcko!
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Moc děkuju rád přijedu a mám ještě HáčkoHujer píše:Ja si myslim ze udelame vyjimku a dovolime Vladovi aby prijel taky na sraz,i kdyz ted nema Hcko!
Ještě aby tam neměl 480hp ale to má turbínu a od základu jíný motor včetně programovatelné ECU ono takové výkony nejsou nemožné jen je jim zapotřebí patřičně pomoctBorek píše:Mirpie,máš v příspěvku chybu-Vláďa má typ 300 SX a možná víc. Vláďo to jsme šťourové,ale když to stále dole píšeš,nezaškodilo by zajet na brzdu,ať si z tebe neděláme legraci a máš klid. Hele Hyundai Coupe GK má také nějaký borec naladěné na 480hp i s grafem z brzdy.Dokonce to mám i někde v PC uložené.Ale nech změřit toho svého bzuka.
Jinak souhlas s Mirpiem-horko,těžko z 1,6l o 5-10kW,ale o nějakých 23kW určitě ne.Mildy,ty nemusíš vyhazovat peníze za brzdu,stačí,když se zúčastníš srazu a tam to přeměříme.
Nebo 1,8T 300koní (borek si nevšiml) poviné 2996/rok stovku za 5 sekund a to při 1200kg ale přiznávám se jsem otrokem auta je to můj mazel okamžitě jsem se zamiloval.tiburon píše:Co se tyce 1.6 tak musim konstatovat, ze jsem byl majitelem Volva S80 v plny palbe necelych 300 koni bi turbo, to jsem jezdil velky dalky, takze max. spokojenost, presedlal jsem na coupe 1.6, ted jezdim spise jen mestsky provoz a na tohle solichani 1.6 staci. Nemam potrebu si honit tricko pred oktavkama a pod. To auto se mi libi a proto jsem si ho koupil. Spotrebu mam ve meste nekde na 7,5 l na delsi vzdalenost 5,5 l. Povinny mam skoro polovicni diky "bonusum";-) Auto beru jako spotrebni zbozi, ktery mi ma poslouzit nejaky cas. Nejsem, nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu otrokem sveho vozu a az mi doslouzi koupim si to, ktere se mi bude libit. Jasne 2.0 je rychlejsi, coz je logicke, ale asfalt s nim zrovna taky dvakrat rvat nebudes. Rozdil mezi 1.6 a 2.0 je jen ve financich, kolik chces do spotrebniho zbozi investovat. Jestli chces rychly auto, kup si 3.0l.
Například 1.260.- Kč tady:http://www.bitpower.cz/index.php?module ... k-slu%9EebLongStar píše:kolik stoji "zajet na brzdu"????
mirpie píše:tak, mám 2,0 a otrok jsem taky, byl jsem a vždy budu . Svoje auto mám vždy rád a dávám mu potřebnou péči. To předchozí majitel mýho miláčka byl přesnej opak. Jezdil a jezdil a jezdil a nic neměnil a až to bylo na odpis, šoupl to bazaru, kde to čekalo na mě. Odvezl jsem ho dom, dal mu nové ložiska, všechny řemeny, filtry, novej olejík, čelní sklo (bylo řachlý), opravil elektriku v palubní síti (nic nesvítilo), ted nový táhla stabilizátoru a zas spokojeně jezdí. Jako radost jsem si pořídil xenony, ted přijdou nějaký ty 16ky kola a pak i sport tříramennej volant, tenhle se mi prostě nelíbí. Opravit ještě musím to zlobící ABS a nějakej ten flíček koroze (čekám na dobré počasí).
njn kdyz vyjede auto z tovarny tak ma trebas tech 102kW ale po letech opotrebeni ...... pak to asi klesa:( ale docela by me zajimalo kolik ma teda ted moje auti kW ale za 1300,- se na to asi vykakat:) za to by byly hadice od samca na 2 IC:)mirpie píše:ceny bez DPH. Jako student jsem chodil v rámci výuky pohonů a převodovek traktorů na Mendlovku (vysoká škola v Brně), kde měli právě testovací zařízení na měření výkonu, hlavně pro traktory a náklaďáky (onehdy tam byl ten nejvýkonější traktor John Deere, no mazec a hukot), ale maj tam i pidi válce na osobáky, taky možnost zajet soukromně na změření výkonu (taky něco lehce přes tisícovku Kč).
Měřili tam už i nějakou imprezu STi, dalo to tuším něco kolem 280PS. Hodně zklamaní tam byly prý majitele všemožně "očipovaných" aut, ve většině případů měli výkon ještě nižší, než při seriovém stavu.