Stránka 6 z 7

chip

Napsal: 19 kvě 2008, 14:13
od slabostka
Myslím že príspevky sú dobré a info z nich môže pomôcť. Osobne nevidím dôvod na tieto úpravy ale to nie je podstatné. Ak má proste človek chrobáka v hlave a chce to skúsiť neostáva nič iné ako do toho ísť, inak tam ten chrobák bude vrtať vždy.... Problém je ten že možno na nejakej motorovej brzde zistíte ako sa dvihol výkon a točivý moment- ak máte aj staré dáta na porovnanie, ale už nezistíte, ako sa mení opotrebenie motora resp. iných častí auta, spotreba- to si môžete overiť ale posúdiť že spotreba klesla o nejaké deci - ak zvážite že existuje aj chyba merania ako takého- neviem.... Je to také dosť na " vieru "... to ako môj kolega keď tankuje V power a hneď cíti ako to dvihlo výkon, podľa mňa placebo efekt.... prajem aby to fungovalo a aby ste boli spokojný.

Napsal: 19 kvě 2008, 14:21
od maxpower
tak to by som potom rad porovnal stvorvalec 1,5 CRDi s variabilnou geometriou lopatiek a chipnuty trojvalec s lopatkami pevnymi. ked to spravia, daj vediet. To co potrebujes - teda tah od nizsich otacok je prave dosiahnuty VGT a teda tahat ti do "vodcpodu" tahat bude ale bude to aj poriadne triast, na tom nic nezmeni ani chip
Jo to porovnani by bylo urcite zajimave. Jinak sem cetl, ze turba s variabilni geometrii jsou mnohem vic poruchova... tak je snad aj dobre, ze to tam nemam? No ten tah "vodcpodu" by se mi fakt hodil, protoze na 2 to musim docela vytacet (tak na 2800ot. a to je na tu dvojku celkem hukot), aby byl prechod na 3 hezky plynuli (tj. aby sla od 2000ot.). No myslim proste, ze by mi ten chip mohl pekne pomoci tj. abych to nemusel na 2 tak vytacet a abych mohl jezdit po meste na 4 a plus lepsi akcelerace pri predjizdeni.
Pokud si to necham udelat (vidim to ted tak na 90%), tak se mile rad podelim o zkusenosti s firmou co mi to delala i o zmenu jizdnich vlastnosti. Tak se asi muzete tesit za mesic a pul na vycerpavajici report :-)

Napsal: 19 kvě 2008, 15:06
od Mexican
maxpower píše:
tak to by som potom rad porovnal stvorvalec 1,5 CRDi s variabilnou geometriou lopatiek a chipnuty trojvalec s lopatkami pevnymi. ked to spravia, daj vediet. To co potrebujes - teda tah od nizsich otacok je prave dosiahnuty VGT a teda tahat ti do "vodcpodu" tahat bude ale bude to aj poriadne triast, na tom nic nezmeni ani chip
Jo to porovnani by bylo urcite zajimave. Jinak sem cetl, ze turba s variabilni geometrii jsou mnohem vic poruchova... tak je snad aj dobre, ze to tam nemam? No ten tah "vodcpodu" by se mi fakt hodil, protoze na 2 to musim docela vytacet (tak na 2800ot. a to je na tu dvojku celkem hukot), aby byl prechod na 3 hezky plynuli (tj. aby sla od 2000ot.). No myslim proste, ze by mi ten chip mohl pekne pomoci tj. abych to nemusel na 2 tak vytacet a abych mohl jezdit po meste na 4 a plus lepsi akcelerace pri predjizdeni.
Pokud si to necham udelat (vidim to ted tak na 90%), tak se mile rad podelim o zkusenosti s firmou co mi to delala i o zmenu jizdnich vlastnosti. Tak se asi muzete tesit za mesic a pul na vycerpavajici report :-)
ty pri radeni stratis 800 otacok? to pri tom pijes kafe, telefonujes a vyplnas danove priznanie?

Napsal: 19 kvě 2008, 15:28
od maxpower
ty pri radeni stratis 800 otacok? to pri tom pijes kafe, telefonujes a vyplnas danove priznanie?

No tak sem tedka poctive sledoval otackomer. Pri razeni s dvojky na trojku ztracim 700ot. Takze dvojku musim vytocit minimalne na 2500ot aby to pak na trojku pekne jelo(tj. >1800ot). Pri vyssim razeni uz ztracim tak 400ot. A popravde receno na tom nevidim nic divneho.

Napsal: 19 kvě 2008, 16:16
od Laďa
Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss :D )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.

Napsal: 19 kvě 2008, 17:27
od maxpower
Laďa píše:Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss :D )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej :-D Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....

Napsal: 19 kvě 2008, 17:58
od Laďa
maxpower píše:
Laďa píše:Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss :D )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej :-D Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....
http://www.youtube.com/watch?v=fL32kG-X7jA
http://www.youtube.com/watch?v=97BxIzztfVk
http://www.youtube.com/watch?v=ymKa1RnYtPw
http://www.youtube.com/watch?v=4GqstDyMHkw

Napsal: 19 kvě 2008, 18:24
od maxpower
Laďa píše:
maxpower píše:
Laďa píše:Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss :D )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej :-D Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....
http://www.youtube.com/watch?v=fL32kG-X7jA
http://www.youtube.com/watch?v=97BxIzztfVk
http://www.youtube.com/watch?v=ymKa1RnYtPw
http://www.youtube.com/watch?v=4GqstDyMHkw
No toto se mi moc nelibi na poslech. Ten zvuk moc piska. Takhle by se mi libilo, kdyby to znelo http://www.youtube.com/watch?v=27ASOU12 ... re=related

Napsal: 19 kvě 2008, 18:38
od Laďa
maxpower píše:
Laďa píše:
maxpower píše: Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej :-D Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....
http://www.youtube.com/watch?v=fL32kG-X7jA
http://www.youtube.com/watch?v=97BxIzztfVk
http://www.youtube.com/watch?v=ymKa1RnYtPw
http://www.youtube.com/watch?v=4GqstDyMHkw
No toto se mi moc nelibi na poslech. Ten zvuk moc piska. Takhle by se mi libilo, kdyby to znelo http://www.youtube.com/watch?v=27ASOU12 ... re=related
Hm, tak to bude asi sázka do loterie. Nevím jestli se dá ten zvuk nějak nastavovat. On každý Blow off ventil má jiný zvuk a na každém autě to asi bude znít jinak. Spíš očekávej zvuk jako u těch Getzů

Napsal: 20 kvě 2008, 22:46
od maxpower
heh tak ten bloow off ventil je dobry jen pro benziny u diselu dela jen trapny zvuk :-)

Re: Chiptunning

Napsal: 23 čer 2009, 14:29
od maxpower
Tak k tomu chiptuningu jsem se nakonec rozhoupal, az tedka v dubnu.
Chip sem si nechal delat u autochip, meli zrovna akci slevu 30% a zdarma dojezd.
A hlavne nabizeji moznost do 2 tydnu nahrat puvodni software a vratit penize, coz me presvedcilo.
Takze sem za to zaplatil nejakych 5950kc tenkrat.
Parametry chipu mam v podpisu, merit sem si to nenechal, protoze zmena byla hned znatelna, coz mi potvrdil i kamarad, ktery to auto ridil predtim jen jednou a hned si toho vsiml.
Takze moje dojmy za necele 3 mesice:
Turbo nastupuje jen o chvilku driv mozna stejne, ale nastup je razantnejsi a trva dele.
Hlavne na dalnici je to jak jine auto, jeste pri 150km/h prekne zrychluje.
Spotreba se jen mirne snizila, asi tak o 2%, ale myslim, ze jezdim rychleji nez driv.

To je tak zhruba vse, ze zacatku se mi to moc libilo, takze sem penize zpatky nechtel, ted uz mi to pripada normalni, ale kdyby mi tam nahrali puvodni soft asi by se mi to moc nelibilo.

Re: Chiptunning

Napsal: 23 čer 2009, 15:03
od saldy
maxpower píše:Tak k tomu chiptuningu jsem se nakonec rozhoupal, az tedka v dubnu.
Chip sem si nechal delat u autochip, meli zrovna akci slevu 30% a zdarma dojezd.
A hlavne nabizeji moznost do 2 tydnu nahrat puvodni software a vratit penize, coz me presvedcilo.
Takze sem za to zaplatil nejakych 5950kc tenkrat.
Parametry chipu mam v podpisu, merit sem si to nenechal, protoze zmena byla hned znatelna, coz mi potvrdil i kamarad, ktery to auto ridil predtim jen jednou a hned si toho vsiml.
Takze moje dojmy za necele 3 mesice:
Turbo nastupuje jen o chvilku driv mozna stejne, ale nastup je razantnejsi a trva dele.
Hlavne na dalnici je to jak jine auto, jeste pri 150km/h prekne zrychluje.
Spotreba se jen mirne snizila, asi tak o 2%, ale myslim, ze jezdim rychleji nez driv.

To je tak zhruba vse, ze zacatku se mi to moc libilo, takze sem penize zpatky nechtel, ted uz mi to pripada normalni, ale kdyby mi tam nahrali puvodni soft asi by se mi to moc nelibilo.
to máš pěkný ten nárůst výkonu, já se na to ze zajímavosti ptal prodavače :hyu: jestli to čipujou v záruce stejně jako kia, prý po dohodě ano ale ty 1.6 dýzly to myslím nepotřebujou

Re: Chiptunning

Napsal: 23 čer 2009, 15:19
od maxpower
saldy píše: to máš pěkný ten nárůst výkonu, já se na to ze zajímavosti ptal prodavače :hyu: jestli to čipujou v záruce stejně jako kia, prý po dohodě ano ale ty 1.6 dýzly to myslím nepotřebujou
No tak ja mam toho Getze z bazaru a bez zaruky.
Kdyz ma clovek nove auto tak je nadsenej, ale po nejake dobe se clovek nabazi a chtel by vic a to je myslim cas zvazovat chiptuning (prece jen levnejsi nez nove auto).
Co vim da se pri tom chipovani vymazat vag counter, takze by nemela byt zaruka problem snad.

Re: Chiptunning

Napsal: 24 čer 2009, 11:40
od XMira
Pokud mate na mysli tenhle MaxPower, tak verim, ze vam to fakt dokaze vykouzlit usmev na tvari :twisted:

Re: Chiptunning

Napsal: 24 čer 2009, 11:54
od maxpower
XMira píše:Pokud mate na mysli tenhle MaxPower, tak verim, ze vam to fakt dokaze vykouzlit usmev na tvari :twisted:
si trosku mimo ne? :lol:

myslim diskuzi