Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 23 dub 2011, 21:37
Škoda, mohlo tu být o téma méně, kdybychom díky vědomostem cítili se synchrony. Mají totiž taky své meze
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Tak, tak. Mě tam jdou kvalty ouplně samy a každé přeřazení si vážně vychutnávám. Jako po másle. Už taky nějakou dobu jezdím a ještě v "pravěku" jsem měl tu čest, jezdit v autech jako jsou Škoda 1203, Praga V3S (Vejtřaska - auto z kterého byli i Amíci posraný, co všechno vyjede), IFA a Tatra 148. Kdo někdy jezdil v těchto autech, tak nikdo o něm nemůže říct, že neumí řadit Ale vzpomínám na to jen a jen v dobrém. Taková Škoda 1203 měla 2x zalomenou řadící páku a na konci řadící páky byla vůle asi tak 5 cm, tak že každý kvalt se musel vážně hledat a trefit to tam přesně. No a o podřazování na Vejtřasce ani nemluvím. Kdo s tím kdy jezdil, tak má doktorát z řazení. Tam nestačilo jen dát nějaký meziplyn, ale meziplyn musel mít vážně ty správné otáčky, jinak to tam prostě neskočilotatchwud píše: Chtěl bych Vás vidět při řazení dolů s meziplynem ve starších autech.To je lahoda.....
Tak,tak.též jsem si V3S-ku musel vychutnat a s řezením na nemám sebemenší problém.Jde uplně v pohodělada 71 píše:Tak, tak. Mě tam jdou kvalty ouplně samy a každé přeřazení si vážně vychutnávám. Jako po másle. Už taky nějakou dobu jezdím a ještě v "pravěku" jsem měl tu čest, jezdit v autech jako jsou Škoda 1203, Praga V3S (Vejtřaska - auto z kterého byli i Amíci posraný, co všechno vyjede), IFA a Tatra 148. Kdo někdy jezdil v těchto autech, tak nikdo o něm nemůže říct, že neumí řadit Ale vzpomínám na to jen a jen v dobrém. Taková Škoda 1203 měla 2x zalomenou řadící páku a na konci řadící páky byla vůle asi tak 5 cm, tak že každý kvalt se musel vážně hledat a trefit to tam přesně. No a o podřazování na Vejtřasce ani nemluvím. Kdo s tím kdy jezdil, tak má doktorát z řazení. Tam nestačilo jen dát nějaký meziplyn, ale meziplyn musel mít vážně ty správné otáčky, jinak to tam prostě neskočilotatchwud píše: Chtěl bych Vás vidět při řazení dolů s meziplynem ve starších autech.To je lahoda.....
máš pravdu - neučí a to jsem autoškolu dělal před cca 2 rokama, ale podle mě to je chyba. Při každém podřazení můžeš synchronům tak ulehčit práci, že tam každý kvalt jde jedním prstem, chce to trošku cviku a jde to. A když bys teda nebral synchrony v potaz, myšleno jsou tam tak ať pracují a proto meziplyn používat nebudu, zařadit jde i tak. To máš pravdu, ale co když potřebuješ předjet a musíš podřadit, tak to děláš jak?! Z pětky hodíš trojku, pomaličku pouštíš spojku a ztratíš rychlost, nebo ji pustíš rychle, že to trhne s celým autem? Což bezpochyby prospívá motoru, převodovce i spojce a posádka to taky ocenílaufas píše:Ne, opravdu se to neuci. Nevidim duvod
Spojka, pridam trochu plynu, soupnu tam 3, pustim spojku a uz jen slapu na plyn. V podstate jak rekl MajloNexusek píše:To máš pravdu, ale co když potřebuješ předjet a musíš podřadit, tak to děláš jak?! Z pětky hodíš trojku, pomaličku pouštíš spojku a ztratíš rychlost, nebo ji pustíš rychle, že to trhne s celým autem? Což bezpochyby prospívá motoru, převodovce i spojce a posádka to taky ocenílaufas píše:Ne, opravdu se to neuci. Nevidim duvod