Stránka 51 z 88

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2014, 12:39
od Alf6
Axel :D

Chtel jsem se zeptat znalcu. Pote co jsem privezl Elantru ze servisu, kde me strikali viku kufru, jsem na karoserii objevil ruzna mista, kde je jakoby jiny lak. Když se prstem prejede po tom miste, tak jakoby susti. Spodni část zadnich dveri je takovato cela :roll: Mista jsou takova při blizsim pohledu trochu belejsi. Z dalky nic videt není.

Velice spatne se to foti. Ale mam to i na plastovem krytu zadnich svetel. Nevite někdo, co by to mohlo byt? Lepsi fotka udelat bohužel nesla :roll: Mam to reklamovat? :shock:

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2014, 12:42
od forman
Nevím co by to mohlo být,ale rozhodně bych to reklamoval. :-k

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2014, 13:03
od Andy182
vyzerá to akoby to bolo rozleptané... alebo ako zvyšok lepidla po páske ... ale určite by som to reklamoval

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2014, 15:50
od sarin007
ladisz píše:Chlapi, na fotkách vnitřku Elantri vidím víčko malého odkládacího prostoru před řadící pákou, které mi původní majetel mého vozu nedal, to se otevírá nahoru na nějakém pantíku, nebo je vyndavací, je v otevřené poloze nějak fixováno ? Přemýšlím, že si ho dokoupím a chtěl bych vědět, jestli je praktické při používání toho úložného prostoru.
A jakou máš výbavu auta? V základních výbavách toto zavírání nebylo, vstup do schránky a usb byl tak pořád na očích. Zavírání je super, hlavně opticky sladí celý třed palubky v jeden celek. Neumim si představit, že bych tam měl díru. To mi třeba vadilo na i30, se kterou jsem pár dní jezdil. Měla taky "díru pod palubkou". Praktický to rozhodně je, votim tam drobnosti a hlavně fleška, kterou mam pořád zapojenou neni vidět.

Alfe, taky mi přijde, že je to nějaký zbytek po pásce, určitě jak maskovali některý díly při stříkání, tak toto budou zbytky. Určitě bych to reklamoval. I kdyby to chtělo jen něčim otřít a bylo to v pohodě, tak ti maj auto vrátit ve stavu, v jakým si jim ho tam dal a ne že budeš celej víkend leštit auto po mechanikovi. Stejný, jako když mi vrátí auto a všude jsou obtisknutý ruce. Chápu, že mechanik má ruce zdělaný, jinak opravovat auto nelze, ale když ho pak vrací majiteli, tak se mají postarat, aby bylo čistý. Pořád se značkový servisy povyšujou nad ostatní malý servisy, tak ať se snaží profíci ne? :D

Jinak momentálně mam cca 28 tisíc, zatim skoro nový auto :D :D

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2014, 21:10
od ladisz
Mám základní výbavu, to by mě nenapadlo, že to víčko je součástí vyšší výbavy. Ještě se vrátím k spotřebě a asistentu řazení, všiml jsem sil, že mi dává pokyn k přeřazení ještě pod 2 000 otáček. Motor Ely má sice má dostatečný výkon, no cit mě říká, že bych měl motor držet při přezaní nahoru na otáčkách něco vyšších. Jde mě o to, jestli se soudruzi z Korei nesnaží získat maximální úsporu coby sledovaný údaj na úkor vyššího namáhání motoru a tudíž i jeho životnosti. Je sice fakt, že jsem své návyky získával v éře čtyřkvaltů a možná proto mám při otáčkách pod 2000 u benzínu blbý pocit, no bez asistenta bych při úsporném stylu řadil určitě až nad 2 000 ot. Až budu mít čas, zkusím na toto téma něco vyhledat.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2014, 21:40
od Alf6
Všechny testy co jsem kdy cetl tak rikaji, ze tento asistent je celkem k nicemu. Je to spise pro orientaci. :D Nasel jsem jeden test na slovenskem webu. Je to snad poprvé co ctu test test Elantry s manualni převodovkou. :D

Jinak radim kolem tech 2000 otáček bezne :)


http://auto.pravda.sk/testy/clanok/5884 ... -komfortu/

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 29 říj 2014, 08:25
od sarin007
Stejně jak Alf, řadim kolem 2000 otáček. Zezačátku jsem s tim měl taky problémy. Byl jsem zvyklej mít motor víc v otáčkách. Ale dneska jsem zjistil, že je to zbytečný točit. Ukazatel přeřazení mam sice zapnutý, ale nesleduju (stejně bych to ani nestíhal). Naopak jet třeba 50kou ve městě a mít tam trojku už mi dneska přijde spíš točení motoru, dam tam radši čtyřku a i v autě uvnitř je klídek. Samo, pokud pojedu ve městě do pěknýho kopce, tak tam tu trojku hodim. Například spousta lidí mi říkalo, že mít šestku v autě je celkem zbytečnost, že jí dam tak na dálnici. Ale moc mě překvapilo, jak se dá se zařazenou šestkou pěkně jezdit skoro pořád (samo mimo obce). Motor to zvládá s grácií. :D

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 30 říj 2014, 18:53
od ladisz
Tak jsem se porozhlédl na netu po odpovědi na otázku, jak motor točit s ohledem na úsporný styl jízdy versus jeho životnost, zajímavý komentář této problematiky je například zde :
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 31 říj 2014, 10:29
od vado
Ja mam nabehanych momentalne 35tkm. Spotreba podla spotrebometra 6.7-6.9 pri dennom najazde priblizne 25-30 km po BA v rannej a poobednej spicke - vaecsinou zapchy, semafory .... Teraz som sa vratil z opacneho konca SK, nabehnutych 1400km za tri dni. Pri kludnej jazde tam spotreba 6.1 (dvaja dospeli, dve deti a plny kufor - sli sme na svatbu :-). Nazad som to trochu meskal, a teda trochu (dost) tlacil, otacky v podstate neklesli pod 3500. Priemerna rychlost bola pri dojdeni domov podla pocitaca 88km/h. Presiel som skoro 700km, pritom len asi 250 po dialnici (Branisko - L. Mikulas - tam to nie je cele po dialnici a Nitra - BA) :roll: Spotreba bola podla PP 6.6. Vyzera, ze ECU ma nejake autoadaptivne ucenie, totizto po tomto prehnani sa motor sprava ovela zivsie, ide rychlejsie za plynom, skratka auto "zrellyovatelo". Taketo skusenosti mam aj z inych aut. Teraz, ked s Elou budem behat zase len po meste, zachvilu zlenivie.
Co sa tyka radenia, na poradcu radenia moc nepozeram. Ale uz tak nejak som si zvykol, ze po meste idem 50-tkou na piaty kvalt (pokial sa ide suvisle). To radenie v tak nizkych otackach ma aj jednu nevyhodu. Ked presadnem do ineho auta, tak mam tendenciu ho "dusit". Predsa len nie je vela benzinov, ktore by mali radi taketo nizke otacky :mrgreen: Ak sa pripajam na dialnicu, rozbehnem to na trojku az kdesi ku 130, potom sestka a tempomat. Pri predbiehani, ked potrebujem rychlo zrychlit, niekedy aj do dvojky (ked predbieham niekoho, kto ide 70), otacky do 5800, potom radim podla potreby.
Zatial nemam ziadne problemy. Az na to, ze mi niekto na parkovisku skaredo odrel zadny lavy blatnik, musel sa prelakovat. Spoluucast 170E :-(
Jedine, co sa mi doteraz (ani servisu) nepodarilo vyriesit, je to strasne skripanie obmedzovacov dveri, hlavne pri vyssich teplotach.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 31 říj 2014, 11:40
od Alf6
Automobilka Hyundai už vyrobila 10 000 000 modelů Elantra

http://www.autorevue.cz/automobilka-hyu ... n=copylink

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 31 říj 2014, 14:38
od sarin007
Vado, s tim mam stejný zkušenosti. Když šlapeš autu na krk, tak motor jede líp, než když jezdíš lážo plážo, to potom zleniví. Je to divný, ale funguje to. Dokonce brácha měl jednou na dílně (je automechanik) auto od nějakýho dědy. Když to jeli projet, tak to auto jelo jako když nemůže. Protože potřebovali častěji testovat, jestli je závada odstraněná, tak s tim autem něco najezdili, ale svým stylem. Po pár dnech jezdilo o mnoho líp. U Ely to pozoruju taky. Dřív jsem s ní jezdil v klidu na spotřebu a říkal jsem si, že na to, že má přes 130 koní nejezdí tak, jak jsem si myslel. Dneska jí při předjíždění naložim (už mi do toho začal jednou kecat i omezovač na otáčky) a musim říct, že jede ďábelsky. Dokonce mi klesla i spotřeba na 6,2. Samo, že většinou jezdim jako člověk a užívam si jízdu, ale když předjíždim, tak chci bejt co nejdříve zpátky na svý straně. A už se mi mnohdy stalo, že mě při předjíždění zdržovaly lepší káry.

Jinak od doby, co jsem prostřík dveře tim silikonovým sprejem na airsoft zbraně mam klid - a to jsem to stříkal někdy na jaře.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 15 lis 2014, 14:41
od rudolf.tomka

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 15 lis 2014, 17:40
od Alf6
Hezké video :D Jsem rád, že importér tomuto vozu nevěnoval takovou pozornost, kterou věnoval i30. Na nižší střední třídu krásné auto a pořád rarita. Doufám, že se u nás ještě dlouho prodávat nebude. Co se motoru týče také spokojenost. Ač je výběr jen z jedné motorizace, jedná se o leta prověřenou atmosféru bez zbytečných kurvítek. Diesel není v tomto případě potřeba, jenom by výslednou cenu vozu a následný servis prodražil. 8)

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 22 lis 2014, 09:48
od omerta2904
Konečně se mi podařilo nahodit LED zadní světla na auto. Všechno je super, ale.... V sestavě si musíte dávat pozor na vyřešení mlhovek. Mlhovky hold nejde do sestavy zadat. Prostě nejsou. Což pro EU je problém, protože to musíte mít ze zákona. Ale jelikož jsme šikulové, tak po domluvě se známým z STK a servisu jsme našli řešení. Elantra má v sobě odrazky. Tyto odrazky stačí vyměnit za třeba toto:

http://www.ebay.com/itm/261667959328?_t ... EBIDX%3AIT

a vše by mělo být ok. Samozřejmě vše záleží individuálně na posouzení u STK. Vždy totiž můžete narazit na debila.
Až auto umyji a naleštím (což teď bude těžké, tak provedu slibované foto celého vozu s doplňky) a třeba zase někoho inspirují.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 23 lis 2014, 18:51
od sarin007
Ahoj, teď si nějak nevybavuju a v zadních světlech je odrazka? Protože ta pokud vim musí být k dispozici a když místo těch dole dáš světýlka, tak zmizí zase odrazky a je to zase špatně :( Ale po pravdě si teď nemůžu vybavit, jestli v hlavních světlech vzadu odrazka je nebo ne.