Stránka 52 z 373
Napsal: 26 dub 2007, 14:23
od tom
Co se týče naftového accenta, tak ten by spíš než jiný motor potřeboval jinou převodovku.
Napsal: 26 dub 2007, 16:14
od MitoX
kratka?
Napsal: 26 dub 2007, 16:17
od David C3
tom píše:Co se týče naftového accenta, tak ten by spíš než jiný motor potřeboval jinou převodovku.
Tohle se myslím řešilo u Getze 65kW Crdi a u 81kW crdi... někdo psal že je převodovka stejna. Hlavně v akceleraci tam dodle tabulek není moc rozdíl a to ani na max rychlost. Přitom tak lehké auto s 81kW v naftě musí byt masakr na?
a převodovka v Accentu je nepřesná nebo by chtěla jen jiné převody????? čáááu
Napsal: 26 dub 2007, 18:40
od tom
Dle mého názoru tam buď chybí šestka, a nebo ty kvalty měly bejt trošičku posunutý víc do rychlosti. Převodovka toto auto skutečně limituje. Při devadesáti točí na pětku cca 2000ot/min - coč je ideální pro předjíždění na normálních obyčejných silnicích (max. kroutící moment), ale jakmile se člověk dostane na dálnici a rozjede to na těch 130-140km/k, tak už motor točí přes 3000ot/min, a to už se podepisuje na spotřebě. Při této rychlosti se spotřeba jen těžko drží pod 6l/100km. A samozřejmě převodovka limituje i max rychlost auta, ta je někde na hranici 200km/h (tachometrových) a motor už je kolem 4500 otáček téměř na hranici omezovače, ale už v tomto pásmu nemá ani výkon, ani krouťák. Při akcelaraci např. ze 160 na 180km/h je cítit že motor má na mnohem víc, ale převodovka již ne... Proto si také myslím že nemá ani cenu toto auto čipovat, jde to z 81kW na 96kW a z 235N/m na 265N/m za 15.000Kč, ale na co??? když auto na to nemá převody.... A myslim že stejný převody budou i u toho Getze 81kW... Jinak převodovka je přesná jak hodinky...
Napsal: 26 dub 2007, 19:38
od David C3
hmmmmmmm.... jo jo to je škoda... jinek moje Hdi ve 130 točí 2850.. ale hlavně že accent dobře akceleruje ze 100 na 150 a nebo 120 -170.. stejne na dalnici nejezdím vic než 150.. jen nekdy více
kolik bude stat podle vas ta i30 v crdi.. podle mě o 100více než accent..
Napsal: 26 dub 2007, 20:35
od tom
¨Taky myslim tak těch 100.000Kč, vycházim od sesterské automobilky kia, kde rio v crdi je cenově i velikostí podobné accentu a ceed si myslim že se blýží k i30 velikostí i podobou a ceed je od ria o těch 100 dražší.
Napsal: 26 dub 2007, 20:59
od David C3
tak si koupim accenta... cena výkon je nej a je to kraaaaasné auto!
kratkou Fabii II 1.4 tdi 51kW elegance za 420tis bez kufru neeee děkuji..
Napsal: 26 dub 2007, 21:20
od kantorek
ooo,
Petusko, to je ale krasavec, gratulujem, vitam vo familii CRDi a pridavam sa k prianiu vela stastnch km
inac tie elektrony boli v serii alebo si dokupoval ?? ... vsimol som v letaku, ze sa daju dokupit za nejakych 2500,-/kus, tak som chvilu zacal nad nimi rozmyslat, ale potom som prestal a drzim sa myslienky, ze az zjazdim tie gumy co mam, tak po nich kupim nove trochu vacsie a k nim elektrony aspon 15ky, alebo radsej mozno az 16ky ... hm, uz si ho predstavujem a je to veeelmi pekna predstava
Napsal: 26 dub 2007, 21:32
od David C3
min 15
pár majitelů je tady má a vypada to super.. 14 nejsou špatné ale na 15 jsou jizdní vlastnosti určitě jedtě lepší.. sam mam 195/50/15.. čau
Napsal: 26 dub 2007, 21:57
od Petusko73
Tie 14R disky som dokupoval za tú akciovú cenu. Rozmýšľal som, že prehodím 195/55/R15 zo starého Golfa ale tam sú gumy Barum a s nimi som nebol spokojný. No a dokupovať aj nové 15 gumy sa mi už nechcelo. Tieto zjazdím a potom sa uvidí.
Spotreba klesla na 7,7l /len mesto s klímou/.
Ináč som veeeeeľmi spokojný-fajn afto.
gratulujem
Napsal: 27 dub 2007, 10:47
od Juraj
to Petusko73 : gratulujem k novému Accentu ... je fakt pekný. Kde si ho kúpil v KE? Na Jazere
alebo pri Optime
? ..teraz ked cena Accentov CRDi klesla na 399.900 až 409.900,-Skk a sú skoro v plnej výbave okrem kože, je to bezkonkurenčné auto s týmto motorom, výbavou a cenou na slovenskom trhu. Je to aj ideálne auto do firmy, pre dealerov. Je pohodlne, žívé a úsporné a hlavne má záruku počas celého leasingu 3 rokov a bez obmedzenia km, no a nekradne sa !! ....fakt idealne ...ja mám Getz ako druhé auto v benzíne,ale ihned by som bral tohoto Accenta. Ma viac plusov ako mínusov. Ja by som asi určite dal toto auto na minimálne 195/50 R16 pneu, aj kvôli výzoru, ale hlavne kvôli stabilite zadnej časti, lebo vraj má lahký zadok v pomere k predej časti a ten dosť na 14" pneu odskakuje do strán. V Nemecku už dokonca ponúkajú pri predaji Accenta s týmto silným motorom skoro 30-40% zľavu tento rozmer pneu, lebo lepšie drží stopu a je tým pádom bezpečnejšie, no a nárast valivého odporu je pre tento motor zanedbatelný.
Napsal: 27 dub 2007, 11:21
od David C3
ja viděl na těch 16 (195/50/16) v rakousku a super. Jinak tenhle rozměr má i C2 VTS. jen nechapu že Getz je čr v CRdi stoji skoro stejně jako Accent..
ale getze v dieslu neslevní a accnta snad nezdraží.. zajímalo by mě jestli někdo koupil v Getzu tu 81
crdi ..... čáááu
Napsal: 27 dub 2007, 12:29
od tom
David C3 píše:ja viděl na těch 16 (195/50/16) v rakousku a super. Jinak tenhle rozměr má i C2 VTS. jen nechapu že Getz je čr v CRdi stoji skoro stejně jako Accent..
ale getze v dieslu neslevní a accnta snad nezdraží.. zajímalo by mě jestli někdo koupil v Getzu tu 81
crdi ..... čáááu
MYslím že je to proto že Getz je z Koree, a platí pro něj nějaké dozozní cla do EU, ale Accent je vyroben v EU a nemá tak už cla za dovoz.
Napsal: 27 dub 2007, 12:34
od tom
Pokusil jsem se dát nějak dohromady rychlostní charakteristiku Accenta 1,5 CRDi VGT. Hodnoty berte lehce s rezervou, stejnak tak jako že motor nikdy nebude točit 5000ot/min.
Napsal: 27 dub 2007, 13:08
od David C3
tom píše:David C3 píše:ja viděl na těch 16 (195/50/16) v rakousku a super. Jinak tenhle rozměr má i C2 VTS. jen nechapu že Getz je čr v CRdi stoji skoro stejně jako Accent..
ale getze v dieslu neslevní a accnta snad nezdraží.. zajímalo by mě jestli někdo koupil v Getzu tu 81
crdi ..... čáááu
MYslím že je to proto že Getz je z Koree, a platí pro něj nějaké dozozní cla do EU, ale Accent je vyroben v EU a nemá tak už cla za dovoz.
ahaaaa... no ji nějak mě to nedošlo
accnet ma fakt super cenu.....