Stránka 54 z 588
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 19 zář 2015, 20:53
od milda h
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 19 zář 2015, 21:42
od vorlajz
hele... vůbec nevím... třebas mi foukalo do zad...
docela mě to překvapilo, za kolik jsem dneska jel... dobrý to bylo
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 19 zář 2015, 22:28
od milda h
Spokojenost nade vše
Já taky spotřebu moc neprožívám. Mám hodně krátkých tras, popojíždění. Když jedu dál a motor je prohřátý, chci, aby to odsejpalo a jedu svižně, "lehce" nad povolenými limity.
No a spolu s vyšší stavbou vozu su se spotřebou tam kde su.
Prostě sleduju, ale neřeším.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 11:39
od vorlajz
no tak mám to podobný... v týdnu po městě na fotbal, na nákup a na badminton... o víkendu buď chalupa po okreskách nebo nějaký výlet či akce... okresky a dálnice... jezdím svižně... na chalupu do cca 100 km/h a na dálnici max tacho 140 km/h... a nějaký to deci sem nebo tam...
hlavně, že to jede tak pěkně...
jinak jsem včera překonal hranici 10.000 km ... a to přesně za 9 měsíců provozu... auto jsem odvážel z autosalonu 19.12.2014
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 12:53
od Hardcam
ja mam od cervence 12tkm
vubec nechapu, jak to tam naskakuje...jinak muj min-max je 4,7-8,1, je to skoro dvojnasobek a tomu bych rekl odpovidala i prumerna rychlost tech cest
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 13:13
od vorlajz
Harde... tak jestli jsi měl max 8,1 l, tak to jsi moc rychle asi nejel... hh
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 13:46
od Hardcam
Prave, ze docela jo. Da se jet rychle a zaroven relativne "usporne", jde jen o vyuziti plynu a profilu trasy.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 14:40
od Axel.Foley
vorlajz, pro porovnání: trasa Olomouc - Šternberk - Sovinec - Rýmařov a zpět, celkem 96 km, start v 214 m. n. m, konec v 555 m. n. m., nejvyšší průjezdný bod v 693 m. n. m., cesta tam za 35 minut, zpátky taky tak - celková spotřeba 12 l N95 (trochu jsem pospíchal
)
Ještě se vrátím k tvé recenzi. Píšeš, že nemáš bederní opěrku. Nějak se mi tomu nechce věřit
Nebo to špatně chápu?
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 15:08
od Alf6
Taky něco pro porovnání: Klatovy ( 405 m.n.m.) - Sušice- Horská Kvilda (1070 m.n.m) a zpět. Najeto cca 140 km za 5,2 ve 3 lidech
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 15:21
od vorlajz
Axeli... slušný výkon
nn... nemám bederní opěrku... ta je až teď v tom FL...
Alfe... hodně dobrý...
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 19:39
od abdulzabak
nastesti neni operka elektricka na i30 sedadlech potreba, jsou suprovy. Na oktavce jsem mel ty nejlepsi, bederni operka elektricka, nastavitelna dvema smery a nikdy jsem se tak dobre neposadil jako v i30...
Nastesti nejezdim nikam s Alfem, asi bych po ceste umrel nudou...
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 20:16
od robil
Tento víkend Olomouc,Prešov,Ostrava,Olomouc 886km. podle PP.6,0l. real 6,5l. Plné auto přetížené asi o 50kg.Tam klíma domu déšť a protivítr.Dálnice 140 tach. zbytek co dovolila souvislá kolona.Jak to děláte že jezdíte za 8l.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 20:45
od Alf6
abdulzabak píše:nastesti neni operka elektricka na i30 sedadlech potreba, jsou suprovy. Na oktavce jsem mel ty nejlepsi, bederni operka elektricka, nastavitelna dvema smery a nikdy jsem se tak dobre neposadil jako v i30...
Nastesti nejezdim nikam s Alfem, asi bych po ceste umrel nudou...
neboj abdule, vezmem stopařky
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 21:22
od vorlajz
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 20 zář 2015, 23:14
od abdulzabak
robil píše:Tento víkend Olomouc,Prešov,Ostrava,Olomouc 886km. podle PP.6,0l. real 6,5l. Plné auto přetížené asi o 50kg.Tam klíma domu déšť a protivítr.Dálnice 140 tach. zbytek co dovolila souvislá kolona.Jak to děláte že jezdíte za 8l.
jezdime kratky trasy a vic mesta (napoveda, pod 200000 obyvatel to neni mestky provoz) a moc radi zrychlujeme na plny kotel i v ramci limitu. Takovyto ze sice jedu 140, ale nez se mi to stane, tak to nejakou dobu trva me nebavi, naopak chci, aby se ta oktavka co se za me lepi, trosku podivila, kde ze se v tom aute vzala ta dynamika, kdyz levy pruh uvolnil kamion.
Coz neuverim, ze takhle jedes. A dlouhy cesty po okreskach skrz ruzny diry taky zasadne snizuji spotrebu, ale ty moc nejezdim, kdyz jedu delsi trasu, je v tom dost dalnice se 145-150 tacho a na okreskach pak clovek jede sice kolem kila, ale kde se da bezpecne, tam rad predjedu. Taky me to bavi. A kdyz tam clovek soupne trojku a nekdy i dvojku s plnym plynem (za tou zarazkou), tak se rucicka paliva snad i viditelne hybe
Proste me to bavi, kdyz to auto jede jak umi.