Ahoj všem,
ač majitelem i30 gdi,kterou si jdu zítra vyzvednout ze servisu(důvod doplním),tak bych se s vámi chtěl
podělit o zkušenosti s náhradní i30 1,6 crdi kombi.
Auto má najeto cca 13kkm,obuto na zimních Nokianech 15". Diesel jede slušně,to turbo je znát,ale zase
to neni nic z čeho bych se posadil na prd.. Před i30 jsem měl Primeru 2,2Di,tak jsem tušil o co zhruba půjde. Prostě pohodovej TD s pěknym zátahem z nižších otáček,bez výraznýho turboefektu(proti nissanu)
U gdi je potřeba podřadit a jede taky...a řazení jde u mého gdi lehčeji než u půjčený crdi a taky je gdi o dost tišší,hlavně při rozjezdech a v nižších rychlostech po městě,mimo město a na dálnici už mě to tak velkej rozdíl nepřipadá.
Spotřeba. Po převzetí svítilo na pp 5,8. Resetoval jsem a jezdil naprosto shodný trasy co jezdim s benzínem a pp ukazoval 5,3 po ujetí asi 400 km.Gdi ukazuje 6,8 a lže o 0.2,o kolik přilepšuje nafťák jsem zatim nevěděl.
Včera proběhla zkouška spotřeby cestou do západního Německa
, ujel jsem 790 km, 99% dálnice
stylem jet co provoz a pravidla dovolí. Takže v Německu co to dá-pokud nebylo omezení tak rychlost
byla výjimečně pod 170tacho.
Při návratu kolem půlnoci provoz dovolil i 190-200( vždy jen na chvíli). V podobnym duchu to pokračovalo i za Rozvadovem na Plzeň
Jinak takhle normálně nejezdim
,chtěl jsem přeci zkusit jak dopadne ta spotřeba;-)
No a dopadla takto: pp 5,9 po dotankování 6,1.
Takže myslim pěkný,v autě jsme byli 4 dospělí,a pár věcí v kufru. Průměrná rychlost 132kmh.
Takovou spotřebu s gdi mít nikdy nebudu,ale jak říkám,tímto stylem nejezdím a při mém nájezdu
by se mi rozdíl v ceně srovnal tak po 5,5letech...
A s Gdičkem se mě jede tak nějak líp,asi už jsem si zvykl,což by se stalo i u nafty,ale takovej mam z toho benzíňáku lepší pocit. Možná tim ,že je můj
Ale kdo najede hodně km,tak to Crdi je super.