Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Tos chlapci, dnes vymena oleje za správný. Oni ho vůbec nemají, pozor na to!!! Museli kvuli me zakoupit 5l butylku A mohl jsem koukat na výměnu, paráda.... A pan, co mi několikrát do očí tvrdíl, že olej je správný si raději vzal dovolenou....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
jen by mě zajímalo, co udělají s tím, který ti z auta vylili - ten nakonec u někoho v autě stejně ještě skončí...
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Jo, máš pravdu --- no, je trochu smutné, že nej recenze je od fanouška značky...WalterB píše: ↑14 dub 2021, 11:26 Odjinud: tu recenzi od kluků (Mr. a spol.) samozřejmě výše zmiňuju...
Já to už sám taky nepotřebuju, auto mám, ale když se o tom s někým bavím, tak vůbec neví, že se dnes ještě taková auta dělají, protože se o tom zkrátka nikde nepíše.
Co se obchodní politiky v ČR týče, tak na druhou stranu ta obchodní politika = "česká auto", to bylo dost přes čáru a lidi se tomu jen smáli. Ale zdůraznit, že je to auto, které je v ČR vyrobené, to beru (ale to už odbočuju od tématu...)
Tak ty reklamy na , co byly v minulosti, to byl trochu exces a vůbec celý přístup, to jako určitě. Dneska je to trochu naopak. Nevím, co všechno se v Nošovicích dělá (asi ne celý sortiment), ale nějak by to využít mohli. V tom má škoda výhodu, že tu mají centrálu i vývoj a občas se něco dostane ven. Jestli motor 1,5 DPi vyvíjeli za 100 % v Koreji, tak o něm Nošovičtí ví asi zatím málo, a konec konců oni i inženýři si můžou jenom zbožně přát, aby byl ok. To prostě ukáže až čas. Škodě (tedy VW) se spousta motorů nepovedla.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
A co tam tedy nakonec dali?
Já bych Ti nakecal, že ho měli a zrovna napotvoru došel
Já bych Ti nakecal, že ho měli a zrovna napotvoru došel
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Dali mi tam to, co tam má byt: Shell Helix Ultra 0W-20 API SN PLUS.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
A když něco řešíš se Škodovkou, tak to řešíš s Boleslaví nebo s prodejním zastoupením pro ČR v Praze?
Každý trh má nějakého distributora, u nás se tomu obvykle říká dovozce, který objednává auta, která pro svůj trh chce (u se pro náš trh vyrábí v Turecku, ČR a Jižní Koreji). Nese kompletně odpovědnost za administrativu (např. vydávání TP), distribuci veškerých náhradních dílů, reklamace a celkové zpracování záručních oprav, kontroluje a školí dealerskou síť.
To bys to mohl brát i tak, že SEAT by taky měl distribuci rozdělit, protože část aut vyrábí ve Španělsku a část v ČR .
No, jestli zrovna já jsem fanoušek značky, to nevím - ale rozhodně žiju s touhle značkou dlouho - 1.4. to bylo 23 let .
Ale je pravda, že se mi dost často povede trefit testovací auto v úplně jiné specifikaci než má dovozce .
Netuším proč není 1,5 DPi ve flotile novinářských aut, ale tipuju, že to souvisí s kvótami jednotlivých aut pro jednotlivé trhy. A kvóta 1,5 DPi pro ČR je zřejmě vyprodávána i bez testovací propagace .
A o své produkci v ČR komunikuje často a rád, jen museli pro těch excesech z dob Vošického ubrat - to bylo fakt na ránu !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Hyundai je globálně zaměřená značka, ale přesto nebere trh v ČR stejně jako kterýkoliv jiný. Stačí se podívat na cenu aut a porovnat s jinými sousedícími státy. Třeba PL, nebo SK. Tady se snaží Hyundai konkurovat Boleslavi a proto se dají auta pořídit výhodněji než tam. Alespoň tak to vnímám já.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
H. konkurovať škodovke nemôže aj keby čo robil a zadarmo autá rozdávať nebude, jeho konkurenciou sú tu iné značky a skôr by som povedal že firma nerieši konkurenciu ale svoje predaje. ČR i SR sú smiešne trhy a slabé trhy takže ceny musia byť nastavené primerane, možno to doženú na servise či predajoch v bohatších štátoch.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1.5DPi
A proč by nemohl konkurovat škodovce? Pořád více a více jí ukrajuje z koláče. Stačí se podívat na poslední statistiky třeba u i30. A samozřejmě jsme malý trh, jenže každý prodaný kus se počítá.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Pokud se pominou fleetové (firemní) prodeje, tak škodovce šlape na paty slušně. Není divu s cenovou politikou škoda.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Odjinud
Nechapem, kto racionalne uvazujuci si kupi predrazenu tradiciu.
Nijako to nevychadza, uz som pocital rozne auta.
A myslienka, ze ojazdena Skoda ma vyrazne vyssiu hodnotu, je davno pochovana.
A rozdiel kupnej ceny a zostatku za urcity cas je nevyhoda pre Skodu. Korejsky koncern ziskava na oblube a hodnote kazdym rokom.
Teda ak vyriesia moje radenie do trojky... v opacnom pripade to bol moj omyl a slapol som s H vedla. Je to v zaruke na 5 rokov, tak som zvedavy, kde toto necha H zajst.
Nechapem, kto racionalne uvazujuci si kupi predrazenu tradiciu.
Nijako to nevychadza, uz som pocital rozne auta.
A myslienka, ze ojazdena Skoda ma vyrazne vyssiu hodnotu, je davno pochovana.
A rozdiel kupnej ceny a zostatku za urcity cas je nevyhoda pre Skodu. Korejsky koncern ziskava na oblube a hodnote kazdym rokom.
Teda ak vyriesia moje radenie do trojky... v opacnom pripade to bol moj omyl a slapol som s H vedla. Je to v zaruke na 5 rokov, tak som zvedavy, kde toto necha H zajst.
i30 Fastback 2019 PDE Trikolor-komfort, 1,6 crdi 100 kw, polar white
Re: Motor 1.5DPi
Viete mi povedať aké sú servisné náklady pri tomto motore do 100 000km? Predpokladám že interval je 1rok/15000km.
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Palivo: EuroOil N95+VIF
Re: Motor 1.5DPi
Keďže predpísaná výmena sviečok je až pri 150tkm, tak počítaj, že sa Ti budú striedať dva typy prehliadok
15,45,75,105tkm... kde je predpísaná výmena oleja a jeho filtra + základná prehliadka
30,60,90tkm... rozšírená prehliadka... olej, brzdová kvapalina, peľový filter, vzduchový filter, olejový filter
Cenovo... skús si zavolať do viacerých servisov a nechaj si naceniť prehliadku 15tkm a 60tkm... bude mať cca predstavu lacnejšej a drahšej prehliadky
Môj odhad na základe skúseností s cenami pre motor 1,4TGDi
Lacnejšie servisy: 140-150€ základná prehliadka..... 230-240€ rozšírená prehliadka.... u mňa boli ceny cca. 110€ a cca.200€... zvýšenie ceny pre 1,5DPi predpokladám hlavne z dôvodu normy predpísaného oleja, ktorý je aktuálne predsa len drahší a v servissoch menej používaný..... A5/B5 vs API SP/SN+
15,45,75,105tkm... kde je predpísaná výmena oleja a jeho filtra + základná prehliadka
30,60,90tkm... rozšírená prehliadka... olej, brzdová kvapalina, peľový filter, vzduchový filter, olejový filter
Cenovo... skús si zavolať do viacerých servisov a nechaj si naceniť prehliadku 15tkm a 60tkm... bude mať cca predstavu lacnejšej a drahšej prehliadky
Môj odhad na základe skúseností s cenami pre motor 1,4TGDi
Lacnejšie servisy: 140-150€ základná prehliadka..... 230-240€ rozšírená prehliadka.... u mňa boli ceny cca. 110€ a cca.200€... zvýšenie ceny pre 1,5DPi predpokladám hlavne z dôvodu normy predpísaného oleja, ktorý je aktuálne predsa len drahší a v servissoch menej používaný..... A5/B5 vs API SP/SN+
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
- tak preco asi....
inak tie ceny za servis su hodne vysoke na urovni japoncov. Mna zo sucasnej ponuky nic technicky neoslovuje. Turbo...dct...vsetko kroky mimo....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021