Stránka 55 z 107
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:21
od pepan
DanyII píše:pepane sorry, ale ty si magor a uz sa s tebou nebudem bavit
a este jedna novinka, nikto tu nevybera gumy na off road
bylo to v testech
??
no nápodobně..za magora tě považuju též,protože bez testů nevyjdeš ani z domu..jo kdyžtak si to měl začít dávat do téma hádky...prostě nevydržíš jinej názor..asi máš doma hlavní slovo
mexikáne klidně smaž ty fotky,ale já sem se bavil o pneu jako celkově....takže je uplně jedno jestli na ofroud nebo na acenta...nebo na lantru..jen mě je k smíchu jeho omezenost na testy a typu jedna bába povídala
testům zdar
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:30
od pepan
jo a ještě by mě zajímalo kde převážne a v jakejch podmínkách a kolik v toho zimě najezdíš..podle toho co píšeš a jak udáváš své znalosti tak aspon 4 za zimu přehazuješ gumy s tím ,že najedeš 300000km za zimu a každou značku jinou.a né jenom na placentoj....pokud by to tak bylo tak tě konečně budu brát aspon trochu vážne a možná z tebe už nebudu mět takovou prdel jak do tedka
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:31
od Vilda
To Dany: Tak, ještě odpovím Danymu a taky končím ... v letních gumách to byly ..
1. Continental - dobrý
2. Barum Bravuris - dobrý
3. Dunlop SP O1 - špatný
4. Michelin - špatný, na mokru až nebezpečný !!
To je můj názor na pneu, které jsem měl možnost vyzkoušet v provozu a dost ostrém režimu ..
Teď mám Accentovi zimní Firestone Winterhawk 2 a po loňské zimě jsem na nich, na rozdíl od testujících znalců v různých renomovaných firmách, žádné nedostatky nenašel a jsem s nima max. spokojený ...
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:32
od DanyII
asi si nejak preskocil to ze to pisem z vlastnej skusenosti a + - su moje poznatky rovnake s vysledkami testov, samozrejme iba v tom co som jazdil.
s tebou to fakt nema cenu.
si hlavu kludne dalej...
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:40
od David C3
Jezdil sem dost na pneu : Barum Polaris2, Goodyear UG7 (asi nej guma co jsem měl.) Matador, KLEBER krisalp, pokud jezdite na zimních a nění to čína tak rozdíly pro obyč uživatele neznatelné!
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:43
od pepan
asi tak...dost lidí si nechá dobrovolně vsugerovat pocity právě z málo říkajících testů....a testy porovnává zase a jenom člověk kterej má zase jinej pocit na té samé pneu něž ty,já oni my atd...proto testy pneu a aut absolutně ignoruju...
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:44
od DanyII
Vildo, samozrejme mas moj respekt ako k tvojej praci tak veku (nic v zlom) a vobec nespochybnujem tvoje skusenosti. SP01 su naozaj spatne, posledne varky maju vyrobnu vadu, rychlo a nepravidelne sa opotrebuvavaju (zubkatia) a hucia. Micheliny (nie vsetky) ale vacsina je robena na dlhy najazd kilometrov, cize tvrdsia zmes, ktora tolko nedrzi, ako som uz pisal. Takze nemozem nic len suhlasit s tym co si napisal. Este mam spatnu skusenost s GY excellence. Contiky sme teraz kupovali na vsetky firemne fabky a to ecocontact 3 v zakladnom rozmere 165/75/14 a musim povedat ze su vyrazne lepsie ako matadory a barumy co tam boli pred tym.
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:48
od pepan
hm na spo1 jezdí švára a nestěžuje si....
čím to bude
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:53
od pepan
Contiky sme teraz kupovali na vsetky firemne fabky a to ecocontact 3 v zakladnom rozmere 165/75/14 a musim povedat ze su vyrazne lepsie ako matadory a barumy co tam boli pred tym.
kuva a že ta zima utekla když už můžem hodnotit
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:55
od DanyII
pepan, asi tym ze si unikat, ktory porovnava s offroad drapakmi, nevie ani len citat a nevie ze na porovnanie gum staci presadnut z auta do auta a netreba najazdit 300t km za zimu. Nevie ani to ze dany problem moze byt iba na jednom rozmere, druhy moze byt v pohode. Proste zaslepeny clovek co si nevidi na konec nosa. howg
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 13:55
od Vilda
DanyII píše:Vildo, samozrejme mas moj respekt ako k tvojej praci tak veku (nic v zlom) a vobec nespochybnujem tvoje skusenosti. SP01 su naozaj spatne, posledne varky maju vyrobnu vadu, rychlo a nepravidelne sa opotrebuvavaju (zubkatia) a hucia. Micheliny (nie vsetky) ale vacsina je robena na dlhy najazd kilometrov, cize tvrdsia zmes, ktora tolko nedrzi, ako som uz pisal. Takze nemozem nic len suhlasit s tym co si napisal. Este mam spatnu skusenost s GY excellence. Contiky sme teraz kupovali na vsetky firemne fabky a to ecocontact 3 v zakladnom rozmere 165/75/14 a musim povedat ze su vyrazne lepsie ako matadory a barumy co tam boli pred tym.
V pohodě a do smrti dobrý
vždyť jsme jen diskutovali .....
Jéééé, já mám 800 příspěvků
kurva to sem ale drbna .....
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 21 říj 2009, 17:58
od pepan
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 22 říj 2009, 08:18
od DanyII
tak pepane este raz a polopate, navazat si sa zacal ty, len preto ze som napisal vlastny nazor.
Na to aby som poznal rozdiel medzi dvoma vecami, to je jedno akymi, mi stacia skusebosti a cit...
A to ze na vsetkych fabkach mame obute, neznamena ze mame iba fabky. A jazdim skoro denne, od foxa cez francuzov, passaty a dokonca aj bmw X5 3.0D.
a poprosim Mexicana aby vsetky ot zmazal. Dakujem
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 22 říj 2009, 08:24
od pepan
kuva jk ty to stíháš..hm asi závodní jezdec....neděláš testy
Re: pneumatiky a disky
Napsal: 22 říj 2009, 11:58
od xwing
Pár strán dozadu sa riešilo, či môžu ísť legálne zimné s rýchlostným indexom T, keďže v technickom je uvedené H. Neviem ako v ČR, ale v SR sa nemáme čoho báť a netreba žiadne papieriky alebo značky o nižšej rýchlosti. Problém by bol iba keby bol rýchlostný index R a nižší...
Citácia z webu ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií (
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=58101):
Používanie zimných pneumatík – rýchlostný index
Náš právny systém povoľuje používanie zimných pneumatík označených symbolom M+S s nižšou kategóriou rýchlosti ako je maximálna konštrukčná rýchlosť vozidla. Nariadením vlády SR č. 195/2006 Z. z. o technických požiadavkách na pneumatiky motorových vozidiel a ich prípojných vozidiel a ich montáž bola transponovaná smernica Rady č. 92/23/ES o pneumatikách motorových vozidiel a ich prípojných vozidiel a ich montáži, ktorá ustanovuje:
Každá pneumatika, ktorou je vozidlo normálne vybavené, musí mať symbol kategórie rýchlosti kompatibilný s maximálnou konštrukčnou rýchlosťou vozidla / alebo vhodnú kombináciu zaťaženie/rýchlosť.
Vyššie uvedená špecifikácia neplatí:
- v prípade náhradných jednotiek na dočasné použitie, pre ktoré platí ustanovenie bodu 3.8;
- v prípade vozidiel normálne vybavených bežnými pneumatikami a príležitostne vybavených pneumatikami do snehu.
Avšak v tomto prípade symbol kategórie rýchlosti pneumatík do snehu musí zodpovedať rýchlosti buď väčšej než je maximálna konštrukčná rýchlosť vozidla (uvedená výrobcom) alebo rýchlosti minimálne 160 km/h (alebo obidvom).
Ak napriek tomu maximálna rýchlosť vozidla (uvedená výrobcom) je väčšia než rýchlosť zodpovedajúca symbolu kategórie rýchlosti pneumatík do snehu, výstražný štítok maximálnej rýchlosti, ktorý určuje maximálnu rýchlosť pre pneumatiky do snehu, musí byť upevnený vo vnútri vozidla tak, aby bol ľahko viditeľný pre vodiča.