Stránka 57 z 79
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 11:13
od adam221
Nove ine ako original tlmice na accente som neskusal, iba 1x reklamacia a vymenene a podobny problem som mal tiez, akurat som si povedal, ze je to koncepciou podvozku a dalej to neriesil... V urcitych usekoch s neznizenym accentom som jazdil cca 60km/h a s I30 si tam dovolim ist aj 80 a auto neuskakuje a nenaklana sa... Tak isto pri parkovani sa mi par krat stalo, ze jedno zadne koleso bolo v lufte... Neviem co mas ty, ale pri CRDI s tazsim motorm to bolo naozaj v zatackach citit.. /test porovnania jazdy nasledne s accent 1.4B/...
tombas> neprovokuj s Xantiou, to bolo moje najpohodlnejsie auto v zivote a ked som zapol "sport" a isiel si zajazdit /pezinska baba/ vela ludi nechapalo
Len ja som potom nechapal na benzinovej pumpe a pri rieseni cerpadla a spol
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 11:52
od Vilda
tombas píše:
Z tohohle chování accenta jsem taky zklamán a zřejmě to bude jeden z důvodů, proč auto vyměnit za něci jiného.
Neměň auto, ale tlumiče a budeš jezdit v pohodě ..... několika z vás tlumiče sice nebouchaji, ale nepracujou a nebo hodně špatně
a proč se kvůli tlumičům, zbavovat jinak dobrýho auta ....
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 12:19
od tombas
To auto má najeto 16 tis. km a nic nebouchá ani nevrže, ale investovat cca 10 tis. do nových tlumičů u takřka nejetého auta se mi opravdu nechce.
Na hladkém povrchu takový problém není a to mám pneu 195/55 R15, na užších 185/65 to bylo ještě horší.
Chápu, že accent je malé a levné auto, které není určené na divokou jízdu, ale levná řešení by neměla být na úkor bezpečnosti (i když chápu, že rozbité a hrbaté cesty nejsou všude ve světě jako u nás).
Kdyby výrobce zvolil alespoň průměrně kvalitní tlumiče známě značky, mohl by za prakticky stejnou cenu nabídnout nesrovnatelně kvalitnější jízdní vlastnosti.
Podle prvních testů nových modelů má ovšem podobné problémy s podvozkem více modelů zn. Hyundai i Kia, např. Veloster, Venga i Soul a částečně i nová Elantra, i když tam je to spíše způsobeno opět tuhou zadní nápravou.
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 13:21
od karesino
Takze Vilda ty tvrdis,ze vymenou tlmicov konec problemov?Ty mas tiez podobne skusenosti,z obdobia ked si este nemal nove tlmice?Ja sa bojim investovat xy EUR do tlmicov,pretoze mam pocit,ze ako pise Adam je to konstrukciou podvozku.Bol by som nadmierne nasr...y,keby sa to opakovalo aj po vymene prednych tlmicov napr. za KYB.
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 13:36
od Vilda
karesino : U mě jednoznačně !! Můžu potvrdit, že po výměně tlumičů je Accent úplně jiný auto .... naše zadní náprava ( vlečná náprava ve H ) není na sportovní ježdění, to v žádném případě, ale po výměně tlumičů je na ní klidná a pohodová jízda. Kdo chce bláznit v zatáčkách na ostří nože, má si koupit sporťák a ne sedan ... a kdo mi nevěří, kontatujte přes SZ certa nebo mira263, oba mají tlumiče vyměněné taky a tvrdí to, co já ....
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 13:57
od Mexican
menit auto kvoli investicii cca 400 Euro je IMHO nerozvazny krok. Tlmice sa vymenit daju (nejaky garazmajster to vymeni radovo za dve hodky a par bubakov). Pri predaji clovek strati vyrazne viac. Ziadny extra zavodny special to nebude ale ake 100 konove moderne auto je.
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 16:12
od 69pavel
no muzu rict ze jsem asi zadni tlumice za KYB menil mezi prvnimi a mohu potvrdit ze zadek Accenta prestal byt pretacivy,coz pri orig bambusovych tyckach bylo normalni ze zadek uskakoval ven a auto se stavalo pretacive,jiste vam treba plosky se nedelaly jako mne ale to vrzani a runzne klepani je zdrojem tlumeni at uz v predu ci vzadu,
pro Tombase, cestu z OV na Havirov znas-rudnou,jak je viadukt u mittalu a pote sjezd na karvinou tak tu dlouhou zatacku jsme na starych tlumicich musel projizdet max 90 a to uz mi byla cesta mala,na tech nerovnostech ktere tam jsou tu uskakovalo az ke svodidlum,po vymene zadnich tlumicu -v mem pripade KYB- si to ted dovolim projet i 160 a auto sedi jak pribite, tak markatni je rozdil v tlumicech.
nikoho nelze nutit ze at si meni to ci ono, kazdy musi poznat sam unosnost meze kdy jizda je jeste v pohode nebo uz neco neni v poradku.jak jsem psal v mem pripade to byly plosky na gumach a to uskakovani.takze ma volba byla jasna,ted je na kazdem ja ksi zvoli,skusenosti ktere tu davame jsou proto aby ostatni si udelali obrazek o vecech a trochu porozumeli problematice dane veci.
pro Davidos. skutecne jsem prehledl typ tveho vozu,byl jsme v domneni ze se jedna o novy typ, ale to vubec nevadi, princip tlumicu je stejny na kazdem voze ,byt treba smensimi upravy ale funkce je stejna,pokud mas objednane nove ulozeni tak snad uz to bude fungovat jak ma a bude to tlumit ve stejne vysi% jak ten druhy tlumic.
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 16:39
od Vilda
Tombas : Je to tvoje auto a tvoje volba .... já jen za svoji osobu můžu říct, že bych neprodal auto, který má najeto 16 000 km, jen kvůli špatným tlumičům. Proti pořizovací ceně proděláš dost peněz a nikde nemáš napsáno, když koupíš další ojetinu, že do ní nebudeš sypat prachy. Tohle nemůžeš vědět ani u novýho vozu
např. Tom tady s klubu naboural Accenta a koupil nového Citrona ... a taky si tady stěžoval na hlučné a klepající nápravy. Sám jsi tady napsal, že výrobky už dneska nevydrží tolik, co dříve ... a u aut to platí dvojnásob. Ale je to Tvoje rozhodnutí ...
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 12 srp 2011, 22:58
od tombas
Všichni tady máte pravdu, mě jenom štve, že v 90% případů to auto sedí dobře, retardéry nejsou problém, tam to utlumí v pohodě, stejně tak díry a hrboly na rovné cestě, ale jakmile jsou hrby v zatáčce a trochu to s rychlostí přetáhnete (ale ještě pořád hluboko pod limitem jiných aut), máte co dělat, abyste auto udrželi na cestě. Myslím, že většina lidí s tím má vlastní zkušenost.
Taky vím, že tady píšete, že nové kvalitní tlumiče to vyřeší, ale prostě mě to štve, když mám na nové auto kupovat nové tlumiče jen proto, že výrobce se na to vysral.
No nic, zatím si budu dávat bacha a pokud se to ukáže jako větší problém, tak to budu řešit.
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 13 srp 2011, 12:39
od rokolo
Ano je to k nasrání měnit u nového auta tlumiče. Je to pořád ale mnohem lepší, než celkem slušné auto prodat za pakatel. Já nevím, mně v průběhu těch tří let co jsem tady, připadají někteří lidé naprosto hluchý.... Již od počátku jsem byl přesvědčen, že výměna tlumičů autu pomůže, ale nikdy by mne nenapadlo, že o tolik
Naposledy píšu větu:
VYMĚŇTE TLUMIČE ZA JINÉ NEŽ ORIGINÁLNÍ A BUDETE ŘÍDIT ÚPLNĚ JINÉ AUTO
Vzhledem k tomu, že teď mám úplně jiné starosti........se tu mějte hezky a užívejte života. Hlavně se nenechejte rozhodit malichernostmi a jinými nesmysly........
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 13 srp 2011, 17:03
od Mexican
tombas ked tu 2007 teraz predas dostanes mozno 120 000kc. na vykupke viac ani nahodou. U protiuctu mozno o 10 000viac. Ak si chces kupit motoricky a velkostne podobne auto, tak si priprav este tak 100 000kc navrch. A to nebude si osobne myslim ziadny exctra kauf. Ak vrazis hoci aj tych 10 000kc do novych tlmicov (2x zadna kayaba je spolu za 2800kc a 2x predna kayaba je za 5000, zvysok do 10 000 pohodovo vystaci na vymenu v dobrom servise) tak ti auto vydrzi. Mas par km a prave tym by si urobil tu najvacsiu moznu chybu a to je ze si preplatil pri kupe a predavas z velkou stratou. Ak ta trapia len tlmice, tak to sa da lahko vymenit. Ak ta toho trapi viac, tak sa toho pokojne zbav
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 19 srp 2011, 09:33
od cert
Bohužel a s čím dál větším zklamáním sem musím zase přispět...
po výměně tlumičů bylo cca 1500 km všechno v pohodě, ale pak občas takové tupé klepnutí od LP kola. Včera jsem dával známému auto na nastříkání spodku a dutin. Říkám mu to a on (nedělá jen spodky a spol., ale i mechanické věci, lakuje, klempířinu, prostě všechno) že se na to na zdviži mrkneme. Výsledek - LP kolo vůle na kulovém čepu ramene - jde to krásně cítit (i vidět při pohledu na čep)
. Ostatní jako kosti, silentbloky, tlumiče OK. Mám najeto bez mála 28.000 km. Už vidím, ajk mě v servisu se zárukou pošlou do háje (je do 15.10.2011) že to je běžné opotřebení - viz tlumiče.
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 19 srp 2011, 12:01
od Vilda
cert píše: LP kolo vůle na kulovém čepu ramene
Tohle naštěstí není žádná velká investice a při kvalitě silnic v čechách
Pamatuju si, když jsme jeli s Martunem do Milov na sraz ..... tak silnice u Vás na vysočině ( takové ty okresky, kam stát nedá ani korunu ) připomínaly spíš hodně rozbitý tankodrom, než komunikaci pro motorová vozidla ... v tomhle případě je v tom Áca asi nevinně .... a taky jak dlouho jsi jezdil na špatných tlumičích, které výdrži kuláků nijak nepřidaly
To jsou ty důsledky nekvalitních tlumičů, o kterých jsem psal, že trpí všechny prvky náprav .... které se po čase začnou projevovat ....
je jasný, že kdyby výrobce dával kvalitní tlumiče na auta hned od začátku, tak se tady spousta těchto závad nemuselo objevit ....
A držim Ti palce, ať to uhraješ na záruku !!!!
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 19 srp 2011, 12:11
od Mexican
cert mam to iste. LP koleso. V servise mi povedali - origo je za 1500 bez dane. Nipparts je za 1089 s DPH. ak mas 30 000km, myslim, ze ti to na zaruku vymenia (mne menili pri 30 000 lozisko v zaruke)
u mna konkretne zatial nic nelupe, ani na STK to nevyhodnotili ako zle, na 120 000 prehliadke mi ale povedali ze ma volu. Tiez ho planujem vymenit, ale asi az na jar. Dufam, ze tebe to dopadne dobre
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Napsal: 21 srp 2011, 21:20
od karesino
Zajtra mi poslu predne tlmice KYB tento tyzden urcite dojdu.Zadne uz mam namontovane vymenil som ich sam ale na predne si netrufam.Inac origo tlmice vyzeraju byt funkcne(maju naj. menej ako 10 000 totiz boli menene v ramci zaruky)kto by mal zaujem za rozumnu cenu mu to predam.Mimochodom pravy predny tiez bol meneny ale po nerovnej ceste predok odskakuje a buchota.